Als je de tekst op het plaatje lees, wel jaquote:
Kun je zien dat de welvaart daar toch nog wel een stukje hoger ligt dan hier.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een gave wagens hebben die jongeren daar
Komt dat niet meer doordat ze daar iets meer ruimte hebben, en dus een lagere grondprijsquote:Op zondag 13 juli 2008 18:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Volgens mij wonen die lui ook allemaal in een vrijstaande woning met tuin
Buiten de grote stad is dat wel zo, anders is het hoogbouw.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kun je zien dat de welvaart daar toch nog wel een stukje hoger ligt dan hier.
Volgens mij wonen die lui ook allemaal in een vrijstaande woning met tuin
Snus is echt heavy stuff,quote:
Zoals Top Gear in Alabama..quote:Op zondag 13 juli 2008 22:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Hopelijk gaan ze volgend jaar naar Texas ofzo
Haha.. moet dat nou, al dat naakt lopen...quote:
In Borås waren er ook een heleboel.quote:
Meurt.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:19 schreef Haunter het volgende:
"Mijn cameraman neukt enorm, is dat een bezwaar?"![]()
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben je jarig, staat er een mongool voor je deur Happy Birthday te zingen
Dat hoorde ik dus ook...quote:Op zondag 20 juli 2008 22:19 schreef Haunter het volgende:
"Mijn cameraman neukt enorm, is dat een bezwaar?"![]()
Zeg dat wel Göteborg, heeft toch meer inwoners dan Den Haag, maar daar is het zo rustig vergeleken met Den Haag.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
'De drukte van stad.' Nou, relatief gezien dan, vergeleken met Nederland.
99% procent wel, in 5 maanden tijd 2 Zweden tegen gekomen die geen Engels spraken, maar de meeste jongeren spraken altijd wel Engels. Die sap is best duur trouwensquote:Op zondag 20 juli 2008 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
In Zweden spreekt iedereen goed Engels.
En dan ook nog aan een mooi groot meerquote:Op zondag 20 juli 2008 22:36 schreef PieterBas het volgende:
Nu weet ik het zeker... ik wil in Zweden gaan wonen...voor 2 ton aan Euro's aan een huis kunnen kopen, met tuinhuisje en sauna....
Dat wil ik ook!
Een beetje meer entertainment like this zou Zomergasten ook wel kunnen gebruiken.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heel ff van Zomergasten naar NWETZ geswitched. Blijft leuk.
Toen ze wilden zwemmen ging het ook niet echt makkelijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Kwamen gewoon op 't verkeerde moment die haven in, gok ik.
Hmja, een fragment voor de afwisseling.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:29 schreef jmac het volgende:
[..]
Een beetje meer entertainment like this zou Zomergasten ook wel kunnen gebruiken.
Al ik zo van mijn Zweedse vrouw van mijn oom hoorde, zijn de mensen in Stockholm minder vriendelijker.quote:
Is volgens mij bij elke grote stad in elk land zoquote:Op zondag 27 juli 2008 22:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Al ik zo van mijn Zweedse vrouw van mijn oom hoorde, zijn de mensen in Stockholm minder vriendelijker.
Göteborg schijnt vriendelijker te zijn, wat eigenlijk wel klopt. Maar we zien wel wat Eddy daar beleeftquote:Op zondag 27 juli 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Is volgens mij bij elke grote stad in elk land zo
jupss, exchange student aan JIBS en woonde idd in Råslätt, de Bijlmer van Jönköpingquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:17 schreef pinen het volgende:
zeker op jibsheb ik ook gezeten! Raslatt for ever!
Das elk seizoen al zo geweestquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:33 schreef Rnnz het volgende:
Inderdaad wel leuk om te zien, maar werkelijk elke aflevering heeft dezelfde opbouw. Wat meer variatie zou ook wel mogen voor een tv-programma.
Ik zat trouwens als exchange student in de buurt van Jönköping, in Borås.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:43 schreef sander4444 het volgende:
[..]
jupss, exchange student aan JIBS en woonde idd in Råslätt, de Bijlmer van Jönköping
trouwens, heb je er toevallig in spring '06 of '07 gezeten?
Ligt er tussen in, als je de E40 neemt en voor Zweedse maatstaven is het wel dichtbijquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:55 schreef sander4444 het volgende:
Borås ligt toch zo goed als naast Göteborg? das nog wel een stukje van Jönköping vandaan
http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=Goteborg&daddr=Bor%C3%A5s&hl=nl&geocode=&mra=ls&sll=57.720998,12.940254&sspn=0.466441,1.400757&ie=UTF8&ll=57.690938,12.462616&spn=0.466829,1.400757&t=h&z=10quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:55 schreef sander4444 het volgende:
Borås ligt toch zo goed als naast Göteborg? das nog wel een stukje van Jönköping vandaan
ongeveer 80 van Jönköping.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=Goteborg&daddr=Bor%C3%A5s&hl=nl&geocode=&mra=ls&sll=57.720998,12.940254&sspn=0.466441,1.400757&ie=UTF8&ll=57.690938,12.462616&spn=0.466829,1.400757&t=h&z=10
61 km van Göteborg.
Hijs fijn!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat ontopic pics uit Stockholm.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de BBQ, die had gewoon al een paar glazen "vin" op.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die doos straalt enorm veel enthousiasme uit.
Planning is november/decemberquote:
Mijn minor, werd studeren in Zweden. Alcohol is vrij prijzig, zelfs het lage percentage alcohol wat je kan kopen in de supermarkt is flink aan de hoge kant.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:01 schreef tralalala het volgende:
En die goedkope vakantiehuisjes aan het water danbootje kopen, beetje varen, beetje vissen, beetje zwemmen, beetje zonnen (als het mooi weer is dan
) lijkt me heerlijk
![]()
Alleen alcohol is er wel aardig prijzig toch?
Misschien heeft mijn school wel een minor zweeds ofzo![]()
Ze kunnen naar het zuiden of naar het westen. Tenminste, dat zijn de meest logische opties. Voor Goteborg moeten ze naar het westen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:34 schreef tralalala het volgende:
http://nuweertochzijn.bnn.nl/ Ze gaan wel die richting op
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:37 schreef Light het volgende:
[..]
Ze kunnen naar het zuiden of naar het westen. Tenminste, dat zijn de meest logische opties. Voor Goteborg moeten ze naar het westen.
quote:Serie reportages waarin Eddy Zoëy en zijn team deze zomer opnieuw met de camper op vakantie gaan en wel naar Zweden! In de steden Karlstad, Lekeberg, Uppsala, Stockholm, Jönköping, Göteborg en Malmö, testen zij de gastvrijheid van onze landgenoten en van de Zweden zelf. Zweden is op dit moment het snelst groeiende vakantieland onder de Nederlanders en Eddy wil wel eens weten hoe het gesteld is met de gastvrijheid van onze landgenoten daar. Houden de Nederlanders de deuren van hun caravans, vakantiehuisjes en campers dicht of mogen Eddy en zijn team mee-eten van de BBQ, logeren in hun caravans of een baantje trekken in hun zwembad? Maar ook de Zweden ontkomen natuurlijk niet aan de test van Eddy. Zullen zij Eddy een knackebrödje aanbieden? Afl.: Uppsala. In deze studentenstad spelen de studenten een belangrijke rol. Hoe leven zij en wat doen ze zoal? Eddy zoekt het uit. Verder slapen Eddy en zijn crew in een echte Zweedse blokhut en zwemmen ze rond in een van de vele prachtige Zweedse meren. Presentatie: Eddy Zoëy.
Het is Eddy Zoey. Vrouwen die er niet uit zien, laat hij er vast uitknippen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:09 schreef Rnnz het volgende:
Zijn die vrouwen daar dan echt allemaal knap? Pff, ik bekijk net de uitzending op Internet en gelijk bij de eerste paar minuten al lekkere dames.
Niet alle vrouwen/meiden zijn daar allemaal knap.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:09 schreef Rnnz het volgende:
Zijn die vrouwen daar dan echt allemaal knap? Pff, ik bekijk net de uitzending op Internet en gelijk bij de eerste paar minuten al lekkere dames.
Van de Zweden, of van de BNN-ploeg? Behalve in Zweden, is het in de rest van de EU verboden. Ik zag dat snus vaak gebruikt worden in op scholen/ in de les..quote:
iddquote:
Ik hoop dat ze het voortzetten in het buitenland, vond ik een stuk leuker dan de laatste keren in Nederland. Iedereen kent het nu wel, en ze krijgen bijna geen nee's meer in Nederland.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:28 schreef RedGuy het volgende:
Het gaat toch stoppen in Nederland omdat het te bekend is geworden?
Misschien is het een idee om het in België te doen, als normale reeks.
Idd jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:41 schreef DaFrenk het volgende:
Was idd weer goedHoe krijgen ze het toch allemaal voor elkaar
Ik vraag me af hoe ik zou reageren als zo'n camera en microfoon opeens voor mijn deur zou staan... Gelukkig zijn ze al in mijn streek in Nederland geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:45 schreef Light het volgende:
Het helpt wel dat ze met zo'n grote camera en microfoon rondrennen.
Dat dacht/hoopte ik ook. Volgende week nog een kansquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:24 schreef PieterBas het volgende:
Maar ik dacht dat ze naar Göteborg gingen?
Ze zaten er rond 4 juli..toen was mijn familie die in Göteborg wonen in Nederland... Had wel lachen geweest zijn, zouden ze opeens een Zweedse die vloeiend Nederlands spreekt kunnen tegenkomenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:29 schreef Light het volgende:
[..]
Dat dacht/hoopte ik ook. Volgende week nog een kans
Ze zijn al eens eerder een Nederlandse familie tegengekomen, maar of ze ook Zweden hebben gesproken die vloeiend Nederlands spreken, dat weet ik niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze zaten er rond 4 juli..toen was mijn familie die in Göteborg wonen in Nederland... Had wel lachen geweest zijn, zouden ze opeens een Zweedse die vloeiend Nederlands spreekt kunnen tegenkomen![]()
Ik heb het lesmateriaal gezien, die zij kreeg tijdens haar Nederlandse lessen. Dat kreeg ik niet eens bij Nederlands op school
Hoorde gisteren de Nederlandse versie, dacht ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Deutschland Uber Alles![]()
Dat komt nog uit de tijd van de Nazi's
En waarom spelen ze een liedje over Pipi Langkous aldoor in het Duits af
Vaag hoor
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Deutschland Uber Alles![]()
Dat komt nog uit de tijd van de Nazi's
Wel in malmo hoorde ik van een bron.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:37 schreef RijstNatie het volgende:
waarom zijn die kut zweden zo achterdochtig als de pest
alsof er vet veel criminaliteit is daar
ik zou wel twee drie keer nadenken als je alleen thuis bent.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit was een duidelijke zwarte award imho.
Maar goed, aan de andere kant vraag ik me af hoe ik zou reageren als er bijvoorbeeld ineens 3 onbekende polen voor de deur staan die een programma maken over gastvrijdheid.
Zou je ze zomaar laten slapen? Een kopje koffie is natuurlijk wat anders.
Het probleem is ook dat ze er alle drie een beetje onbetrouwbaar uit zien. Zoals bijvoorbeeld Eddy met z'n kale hoofd, ringbaard en Palestijnse sjaal.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:49 schreef roburt het volgende:
[..]
ik zou wel twee drie keer nadenken als je alleen thuis bent.
de camera maakt het al iets geloofwaardiger maar ook die is niet verzekerd voor betrouwbaar volk.
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken toen we dat net zagen. Die ongeschoren look draagt ook niet echt bij aan een betrouwbaar gezicht.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat ze er alle drie een beetje onbetrouwbaar uit zien. Zoals bijvoorbeeld Eddy met z'n kale hoofd, ringbaard en Palestijnse sjaal.
Volgende week de compilatie, dus het lijkt er op dat ze Göteborg kompleet overgeslagen hebben. Het is ook maar de tweede stad van het land.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:55 schreef PieterBas het volgende:
Ik dacht ze ook naar Göteborg gingen, waarschijnlijk een change of plans.
Of ze hadden gewoon pech dat ze in een achterdochtig buurt waren
met Nederlandse invloeden...quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:10 schreef Light het volgende:
[..]
Volgende week de compilatie, dus het lijkt er op dat ze Göteborg kompleet overgeslagen hebben. Het is ook maar de tweede stad van het land.
Deze dusquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die drie paar benen in het beginfilmpje blijven![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |