Wel in malmo hoorde ik van een bron.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:37 schreef RijstNatie het volgende:
waarom zijn die kut zweden zo achterdochtig als de pest
alsof er vet veel criminaliteit is daar
ik zou wel twee drie keer nadenken als je alleen thuis bent.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit was een duidelijke zwarte award imho.
Maar goed, aan de andere kant vraag ik me af hoe ik zou reageren als er bijvoorbeeld ineens 3 onbekende polen voor de deur staan die een programma maken over gastvrijdheid.
Zou je ze zomaar laten slapen? Een kopje koffie is natuurlijk wat anders.
Het probleem is ook dat ze er alle drie een beetje onbetrouwbaar uit zien. Zoals bijvoorbeeld Eddy met z'n kale hoofd, ringbaard en Palestijnse sjaal.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:49 schreef roburt het volgende:
[..]
ik zou wel twee drie keer nadenken als je alleen thuis bent.
de camera maakt het al iets geloofwaardiger maar ook die is niet verzekerd voor betrouwbaar volk.
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken toen we dat net zagen. Die ongeschoren look draagt ook niet echt bij aan een betrouwbaar gezicht.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat ze er alle drie een beetje onbetrouwbaar uit zien. Zoals bijvoorbeeld Eddy met z'n kale hoofd, ringbaard en Palestijnse sjaal.
Volgende week de compilatie, dus het lijkt er op dat ze Göteborg kompleet overgeslagen hebben. Het is ook maar de tweede stad van het land.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:55 schreef PieterBas het volgende:
Ik dacht ze ook naar Göteborg gingen, waarschijnlijk een change of plans.
Of ze hadden gewoon pech dat ze in een achterdochtig buurt waren
met Nederlandse invloeden...quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:10 schreef Light het volgende:
[..]
Volgende week de compilatie, dus het lijkt er op dat ze Göteborg kompleet overgeslagen hebben. Het is ook maar de tweede stad van het land.
Deze dusquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die drie paar benen in het beginfilmpje blijven![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |