quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:03 schreef NED het volgende:Ik heb nu geen tijd om die hele film te kijken, maar wat "werkt" er dan en hoe doe je dat?
Energie (en daar bestaat alles uit) volgt intentie. Als jij direct vraagt, zal je ontvangen. Mischien niet direct, mischien niet op de manier die je verwacht, maar je zal ontvangen. Dit principe berust op het idee dat alles energie is en een bepaalde frequentie heeft. Die frequentie trekt gelijke frequenties, die bij jouw wensen horen, aan.
Enkele belangrijke aandachtspunten:
- vraag niet alleen, maar geloof er ook in. Vaak vragen mensen om iets terwijl ze in hun hart denken dat het toch niet werkt. Dan zal je ook niets ontvangen, omdat de overheersende frequentie die je uitzendt "het lukt toch niet" is. En dus werkt het niet. Je krijgt wat je vraagt, en feitelijk vraag je "het lukt toch niet".
- hou je niet bezig met hou het doel bereikt moet worden. Dat is jouw taak niet, jouw zorg niet. Het universum regelt dat. Jij bent er namelijk heilig van overtuigd dat als je een Audi TT wilt hebben, je daarvoor toch een tijdje zal moeten werken en dat je die niet voor niets krijgt. En het is die overtuiging die het proces tegenwerkt, omdat je daarmee aangeeft naar het universum: "Een Audi TT krijg je niet zomaar, daarvoor moet je lang werken". En wat straal je daarmee uitnaar het universum, met andere woorden wat is je vraag? Juist, "Een Audi TT krijg je niet zomaar". En dus krijg je hem niet.
- vraag ook niet opnieuw om iets. Laat het universum zijn werk doen. Vertrouw erop dat je zult ontvangen.
- herken ook signalen die je in de goede richting sturen. Opmerkelijke voorvallen, toevalligheden, herken ze en handel er naar. Je mag het best vreemd vinden, maar handel er naar.
- vraag concrete dingen. Geen winnend staatslot, geen 10 miljoen, maar bijvoorbeeld die fiets of TV die je allang hebt willen hebben. Stel je voor dat je hem al hebt, dat het al van jou is. Ervaar dat gevoel.
En als je het niet vertrouwt of je je "schaamt", je hoeft niemand te vertellen dat je ermee bezig bent of waar je om gevraagd hebt. Dat boeit niet. Het is jouw vraag, jouw wens en daar heeft een ander niets mee te maken. Als je je ervaringen wilt delen, dan mag dat gerust, het hoeft niet.
En wat heb je ermee te verliezen? Je hebt er alleen maar mee te winnen. Maar vergeet niet: je denken is geconditioneerd op "dit werkt toch niet". En daardoor zal het soms niet (helemaal) werken. Je moet je echte gedachten goed beseffen voor je deze kunt loslaten. Geef het gewoon een kans zonder je druk te maken over "of het echt wel werkt" en in je hart te denken "dat het toch niet werkt". Laat los die gedachten.
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:09 schreef NED het volgende:Ik zou er meer van staan te kijken als een bijstandsmoedertje ineens een spik spinter nieuwe Rolls op de stoep zou hebben staan dankzij dit "secret"
Het is maar net wat je graag wilt. Als die persoon nu een Audi TT heel mooi vindt? Persoonlijk vind ik niets aan een Rolls.
En wie ben jij of ik om te bepalen wat een ander moet of mag ontvangen?
[ Bericht 2% gewijzigd door vogeltjesdans op 06-07-2008 15:12:55 ]