Waarom zou ik op de boot willen fietsen?quote:Vouwfiets met terugtraprem. Ideaal voor op de camping of boot.
Ja, heb al een week of twee vrij en hoef geen hertentamens te doen, want alles in een keer gehaaldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
Jij hebt nu lekker vakantie zeker, geen hertentamens toch?
Lijkt me heeeeeeeerlijk...... ik heb al 7 jaar niet echt 'vrij' meer gehadaltijd wel een her of een paper die nog af moest.
Het kan ook mee in de trein.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op de Halfords-site:
Waarom zou ik op de boot willen fietsen?
Het bevalt ook wel goed, ga ik volgend jaar weer proberenquote:
Dat deden ze bij ons ook inderdaad en dat klink zeker goed!quote:Op maandag 7 juli 2008 17:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Echt heel goed, vooral erg leuk dat ze op een gegeven moment met z'n drieen op het drunstel stonden te spelen. Het klonk nog goed ook
Zeker waar, dat deed hij erg goed. Net als dat nummer wat John alleen op gitaar speelde, geen idee hoe dat heet, maar was ook zeer goedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat deden ze bij ons ook inderdaad en dat klink zeker goed!
De dromsolo/solonummer van de drummer was ook geweldig.
Amy Winehouse voor 1,25 mln euroquote:Rolling Stones te huur: 4,4 miljoen euro
ROTTERDAM - Wie nog een bestemming zoekt voor zijn Staatsloterijprijs, kan de Rolling Stones huren voor een feestje. Voor 4,4 miljoen euro komen de Stones een avondje spelen.
afbeelding vergroten Mick Jagger (l) en Keith Richard van de Rolling Stones. FOTO EPA
De staat in het boek 'Pop Babylon' van Imogen Edward-Jones.
Sir Elton John, Robbie Williams, Rod Stewart en Amy Winehouse kun je voor 1,25 miljoen euro inhuren.
Een stuk goedkoper zijn Janet Jackson en de Pussycat Dolls: voor 630.000 euro komen ze opdraven. Sting blijkt de goedkoopste: 314.000 euro.
Dat is Ocean, één van de beste nummers imho. Vooral omdat ik altijd dacht dat ze het met z'n 3-en speelden maar hij speelt het alleenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zeker waar, dat deed hij erg goed. Net als dat nummer wat John alleen op gitaar speelde, geen idee hoe dat heet, maar was ook zeer goed
Dank u, ik vond het ook wel bijzonder dat je dat alleen kunt, wat kan die gast spelen zegquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is Ocean, één van de beste nummers imho. Vooral omdat ik altijd dacht dat ze het met z'n 3-en speelden maar hij speelt het alleen
http://www.nembrionic.com/tm/ocean.tma
tma even hernoemen naar het bekende formaat
De youtube versie is niet zo goed dus bij deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |