Details? wat stond er in danquote:Op maandag 7 juli 2008 23:02 schreef Soempie het volgende:
Ik kreeg net een heel raar mailtje. Blijkt dat ik hem zelf verstuurd heb. Jaar geleden verstuurd via futureme en ik was het al helemaal vergeten.Volgende keer dat ik zoiets doe moet ik niet vergeten m'n naam eronder te zetten. Duurde even voor ik door had dat het m'n eigen mailtje was over mij.
Dat was echt even een: what-the-fuck-ervaring.
Zinloze opmerking als je niet je mailtje er even bij quote hierquote:Op maandag 7 juli 2008 23:02 schreef Soempie het volgende:
Ik kreeg net een heel raar mailtje. Blijkt dat ik hem zelf verstuurd heb. Jaar geleden verstuurd via futureme en ik was het al helemaal vergeten.Volgende keer dat ik zoiets doe moet ik niet vergeten m'n naam eronder te zetten. Duurde even voor ik door had dat het m'n eigen mailtje was over mij.
Wat leuk, dat kende ik nog helemaal niet!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:02 schreef Soempie het volgende:
Nee hoor, ik heb er ook niet zoveel meequote:Op maandag 7 juli 2008 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
Ben ik de enige hier die geen concert freak is ofzo ?
Wow, drie uur! Ik vind z'n muziek leuk, maar ik weet niet of ik het zou trekken. Hij is trouwens getrouwd met Laura Dern.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:58 schreef MadMaster het volgende:
Ben Harper in Paradiso was extreem goed gisterenavond.
Was niet zo bekend met z'n werk, maar je kan het omschrijven als een kruising tussen Lenny Kravitz en Cat Stevens.
Bijna 3 uur heeft 'ie gespeeld en het had van mij nog wel even langer mogen duren.
Daarna nog de afterparty mogen bezoeken en wat een aardige, down to earth gozer is Ben.
Try it!!
* MadMaster checkt Laura Dern en denkt: 'Die ziet er ouder uit dan ze is... 'quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, drie uur! Ik vind z'n muziek leuk, maar ik weet niet of ik het zou trekken. Hij is trouwens getrouwd met Laura Dern.
Ach, zij is tenminste niet het slachtoffer van de plastische chirurgie.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:56 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster checkt Laura Dern en denkt: 'Die ziet er ouder uit dan ze is... '
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |