Gevraagd, nog niet mee ingestemd!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:06 schreef jordeeeh het volgende:
TS heeft een meisje mee en gaat zitten fokken?!
Het is een alcohol topic!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Raar topic.
Good luck en houdt ons op dhr Hoogte.
Of 8- ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 03:18 schreef Zeitgeist het volgende:
ze is dus 28+
Stifler's Mom?
of andersom.. dan wordt het lastiger... Maar hey als ze vrijwillig wil(en volwassen genoeg is) Damn kut alcohol... *neemt nog een biertje*
Tja daarom drink je het ook lijkt me.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:05 schreef right_turn het volgende:
Alcohol, ik kan er gewoon niet tegen. Bij het minste of geringste wat ik daarvan binnen krijg wordt mijn denkproces er door beïnvloed. Ik kan niet meer normaal denken, mijn doen en laten wordt mistig en mysterieus.
wehehequote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:13 schreef behangplakker het volgende:
Zie je morgen in R&PMaak ik nog wel wat opmerkingen ofzo
Nee, niets van dat alles. De jongedame in kwestie bestaat wel degelijk. Maar het is internet-love en het vragen gebeurde middels een schalkse krabbel aan een meiske waar ik hooguit wel eens een 'hey, how are YOU doing' naar toe had gestuurd.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:18 schreef slindenau het volgende:
Ts heeft in zijn fantasie een meisje gevraagd, en wacht nu al uren op een niet-komend antwoord
Cotton eyed joe luisteren als je zat bent is coolquote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:34 schreef right_turn het volgende:
[..]
Het is een alcohol topic!![]()
Die zijn altijd raar. Dat zijn topics die men over het algemeen niet nuchter maakt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Cotton eyed joe luisteren als je zat bent is cool
Zelfkennis!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
TS heeft een paar biertjes op en:
-vindt dit zo stoer dat hij het met anderen moet delen
-denkt dat dit een unicum op fok is omdat er alleen puisterige nerds zitten (schatting van mij: ongeveer de helft) die toch geen alcohol drinken en rekent zich dus tot de elite
-laat verkapt weten dat hij een meisje heeft gefixt en doet op een heel nonchelante manier alsof het hem niets doet maar eigenlijk is hij vet zenuwachtig
Mensenkennis?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:06 schreef jordeeeh het volgende:
TS heeft een meisje mee en gaat zitten fokken?!
Wordt het wel een mooi (moeder) en intelligent (vader) kind! Nu maar hopen dat hij of zij niet al te veel lust naar alcoholische versnaperingenquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:51 schreef Leef het volgende:
[..]
Verwarde OT van geestelijk verwarde (en waarschijnlijk dronken) TS, risico op sex met vruchtbaar meisje..
Ik voel een omgekeerde Darwin Award aankomen..
Of lelijk en onnozel als het tegenzit natuurlijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:59 schreef right_turn het volgende:
[..]
Wordt het wel een mooi (moeder) en intelligent (vader) kind! Nu maar hopen dat hij of zij niet al te veel lust naar alcoholische versnaperingen
hehe.. of je bent nog steeds/alweer dronken, of je durft niet te posten dat je hem niet meer.. nou ja.. laat maarquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:59 schreef right_turn het volgende:
intelligent (vader)
Beer - helping ugly people have sex since 1862quote:Op woensdag 9 juli 2008 03:30 schreef Nobu het volgende:
Of lelijk en onnozel als het tegenzit natuurlijk
Ja man, een energieverslindende hellehoer die haar slachtoffers gek maakt van verlangen en ze aan het lijntje houdt en vervolgens een ander slachtoffer bespringt. Maar ook weer niet echt bespringtquote:
Het zijn allemaal hoeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:22 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ja man, een energieverslindende hellehoer die haar slachtoffers gek maakt van verlangen en ze aan het lijntje houdt en vervolgens een ander slachtoffer bespringt. Maar ook weer niet echt bespringt
Dat dus! Schultenbrau ftw!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:52 schreef piekartz87 het volgende:
terechte klacht!
dat smerige alcohol ook altijd, BAH!
*trek nog een grolsch los
TS was effe kwaliteitstopiques aan het kicken, die toevalligerwijze allemaal van hem waren!quote:
Nah, ik ben geen doorsnee Fok! userquote:Op maandag 28 juli 2008 08:01 schreef deepart het volgende:
Vind het echt leuk voor de TS dat hij nu toch tegen alle verwachtingen in een chicka heeft weten te scoren!
Want geef toe... We wisten bijde dat het er toch eigenlijk niet in zat voor jou..![]()
OMGquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |