quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:02 schreef LasTeR het volgende:
Zet jezelf op offline. Spreek alleen mensen aan als je ze nodig hebt. Probleem opgelost, slotje.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:02 schreef LasTeR het volgende:
Zet jezelf op offline. Spreek alleen mensen aan als je ze nodig hebt. Probleem opgelost, slotje.
In de praktijk blijkt het handig te zijn om msn uit te laten als je daar geen zin of tijd voor hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:56 schreef CodeCaster het volgende:
Heeft iemand nog leuke praktijkvoorbeeldjes?
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:14 schreef CodeCaster het volgende:
Ik denk dat ik gewoon m'n lijst maar eens ga opschonen.
Dan klik je ze weg of negeer je ze gewoon, je staat op afwezig.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:14 schreef CodeCaster het volgende:Nee, jezelf op bezet of afwezig zetten helpt. Juist de kneuzen die zichzelf het meest vervelen gaan lullen tegen mensen die op bezet of op afwezig staan.
Ik denk dat ik gewoon m'n lijst maar eens ga opschonen.
quote:
rebelquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:34 schreef kyraaa het volgende:Herkenbaar!!!
Verder vind ik bezet; ook echt bezet...![]()
Ik zie mensen wel praten, maar doe net of ik ze niet zie, al is het alleen maar vanwege het principe
En dan krijg je een SMS: "waarom ben je niet online?" of "ben je MSN weer vergeten aan te zetten".quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:02 schreef LasTeR het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:49 schreef Megumi het volgende:
Op het werk hebben we sametime. Me MSN is gewoon prive. En op wat collega's na krijgen ze die niet.
Klopt wat is daar mee.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:26 schreef error32 het volgende:
Wehehe mensen die msn gebruiken en dan nog gaan klagen ook
Mja dat dus inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:34 schreef kyraaa het volgende:Herkenbaar!!!
Verder vind ik bezet; ook echt bezet...![]()
Ik zie mensen wel praten, maar doe net of ik ze niet zie, al is het alleen maar vanwege het principe
-je-topic-kick-quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:10 schreef Maisnon het volgende:
Allemaal van die mensen die tegen je praten op MSN, vervelend hoor. En jij moet het allemaal maar slikken, het zou echt verboden moeten worden. Vanaf nu af aan alleen nog maar kort en bondige telegrammen!
Ik sta zelf altijd online gewoon omdat ik het ga vergeten online te zetten als ik wel "beschikbaar" ben. Bovendien zijn er ook momenten waarop ik af en toe maar met een paar mensen wil praten.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:28 schreef letterdief het volgende:
Waarom sta je online als je niet wilt chatten? Zij kunnen toch niet weten dat jij geen zin hebt?
Dat is altijd het eerste wat ik uitzet als ik msn opstart voor de eerste keer.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:34 schreef Letterpres het volgende:
En als je ze dan negeert beginnen ze met die buzzer knop te spelen..
Kan je dat uitzetten? Wist ik nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:35 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is altijd het eerste wat ik uitzet als ik msn opstart voor de eerste keer.Net als het automatische afspelen van al die wink troep en aanverwanten.
Die custom emoticons zijn grappig en daar mag het wel bij blijven.
Op dit punt ben ik het zowaar eens met de heer McKillemquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:35 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is altijd het eerste wat ik uitzet als ik msn opstart voor de eerste keer.Net als het automatische afspelen van al die wink troep en aanverwanten.
Die custom emoticons zijn grappig en daar mag het wel bij blijven.
Kun jij als ITér nou geen script maken voor msn waarbij je niet langer die gruwelijk irritante knipperende-ikmoetnuantwoorden-msn berichten kunt uitzetten?????quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:56 schreef CodeCaster het volgende:
Ken je dat, vrienden hebben in je MSN-lijst die eisen stellen aan jouw online-zijn?
Ik ben een IT'er en zit een aantal uurtjes per dag achter de pc te werken, dus ik ben een uur of 10 per dag online ja. Dat betekent niet dat ik 10 uur per dag jouw onzinberichtjes binnen de minuut beantwoord!
Dan krijg je bijvoorbeeld dat ze wat af willen spreken, en als je niet snel genoeg antwoordt heb je weer een probleem. Ik bedoel, bel gewoon op ofzo als je wat wil weten, en begin niet zo'n onzinnig MSN-gesprek met "hoi/hoe is het/(vul hier een reactie op je MSN-naam in)/ en dan 5 minuten later: was je nog wat van plan vanavond", maar bel gewoon op: "hey, vanavond biertje drinken?"
Kortom, klacht: ik heb geen zin om me af te melden wanneer ik geen zin heb in knipperende MSN-vensters.
Heeft iemand nog leuke praktijkvoorbeeldjes?
Die komt omhoog wanneer zo'n venster knippertquote:Op zondag 6 juli 2008 02:40 schreef slindenau het volgende:
Als workaround kan je misschien je taakbalk op 'auto hide' zetten?
Boh shit, wat een kut feature is het danquote:Op zondag 6 juli 2008 02:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die komt omhoog wanneer zo'n venster knippert
Gewoon MSN uitztten als je gaat werken is dan ook best lastigquote:Op zondag 6 juli 2008 03:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Daarom gebruik ik dus ook geen MSN. De meesten hebben mijn nummer dus bellen kan altijd of natuurlijk gewoon langs komen. Sinds ik MSN de deur uit heb gedaan ben ik ook tien keer productiever geworden als ik achter de PC m'n huiswerk maak. Hebben meer mensen dat?MSN is een soort opdringerige stalker met dat geknipper.
quote:
Ik ga toch ook niet naar de wc als ik niet moet poepenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:49 schreef Gluckskafer het volgende:
zomg je bij MSN aanmelden, terwijl je helemaal niet wilt msn'en
Zet het dan gewoon uit.
Ik ga toch ook niet bij biologische winkeltjes allerlei exotische ingredienten kopen om soep van te koken, terwijl ik helemaal niet van soep hou
Maar dit is anders..quote:Op zondag 6 juli 2008 13:56 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga toch ook niet naar de wc als ik niet moet poepen
En nu ?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:27 schreef weasel85 het volgende:
uitgemaakt worden voor 33 jaar terwijl je echt 22 bent....!!!!!
ilse-veldkamp@hotmail.com betreffende trut xD!
mevrouw heeft hekel aan:
oorbellen
tongpiercings
en weet ik nog meer
10 uur maarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:56 schreef CodeCaster het volgende:
Ik ben een IT'er en zit een aantal uurtjes per dag achter de pc te werken, dus ik ben een uur of 10 per dag online ja. Dat betekent niet dat ik 10 uur per dag jouw onzinberichtjes binnen de minuut beantwoord!
Jullie zijn wel binken volgens mij he.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 13:49 schreef Gluckskafer het volgende:
zomg je bij MSN aanmelden, terwijl je helemaal niet wilt msn'en
Zet het dan gewoon uit.
Bij "bezet" kunnen mensen je nog steeds lastigvallen. Offline is zo iets onzinnigs: Start dan gewoon je MSN niet op!quote:Op zondag 6 juli 2008 15:30 schreef Lyzio het volgende:
Je kunt je status anders ook even op Bezet zetten. Of op Offline. Niet zeuren dus, derhalve is dit een kutklacht.
Waarom moet ik daar moeite voor doen?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:30 schreef Lyzio het volgende:
Je kunt je status anders ook even op Bezet zetten. Of op Offline. Niet zeuren dus, derhalve is dit een kutklacht.
10 uurquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:49 schreef Megumi het volgende:
Op het werk hebben we sametime. Me MSN is gewoon prive. En op wat collega's na krijgen ze die niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |