Ik ga toch ook niet naar de wc als ik niet moet poepenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:49 schreef Gluckskafer het volgende:
zomg je bij MSN aanmelden, terwijl je helemaal niet wilt msn'en
Zet het dan gewoon uit.
Ik ga toch ook niet bij biologische winkeltjes allerlei exotische ingredienten kopen om soep van te koken, terwijl ik helemaal niet van soep hou
Maar dit is anders..quote:Op zondag 6 juli 2008 13:56 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga toch ook niet naar de wc als ik niet moet poepen
En nu ?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:27 schreef weasel85 het volgende:
uitgemaakt worden voor 33 jaar terwijl je echt 22 bent....!!!!!
ilse-veldkamp@hotmail.com betreffende trut xD!
mevrouw heeft hekel aan:
oorbellen
tongpiercings
en weet ik nog meer
10 uur maarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:56 schreef CodeCaster het volgende:
Ik ben een IT'er en zit een aantal uurtjes per dag achter de pc te werken, dus ik ben een uur of 10 per dag online ja. Dat betekent niet dat ik 10 uur per dag jouw onzinberichtjes binnen de minuut beantwoord!
Jullie zijn wel binken volgens mij he.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 13:49 schreef Gluckskafer het volgende:
zomg je bij MSN aanmelden, terwijl je helemaal niet wilt msn'en
Zet het dan gewoon uit.
Bij "bezet" kunnen mensen je nog steeds lastigvallen. Offline is zo iets onzinnigs: Start dan gewoon je MSN niet op!quote:Op zondag 6 juli 2008 15:30 schreef Lyzio het volgende:
Je kunt je status anders ook even op Bezet zetten. Of op Offline. Niet zeuren dus, derhalve is dit een kutklacht.
Waarom moet ik daar moeite voor doen?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:30 schreef Lyzio het volgende:
Je kunt je status anders ook even op Bezet zetten. Of op Offline. Niet zeuren dus, derhalve is dit een kutklacht.
10 uurquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:49 schreef Megumi het volgende:
Op het werk hebben we sametime. Me MSN is gewoon prive. En op wat collega's na krijgen ze die niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |