Laffer denkt dat ie de reddende held moet spelen voor zijn vriend, maar buiten het feit dat ik me afvraag wat er te redden valt moet hij zich gewoon niet met dit soort zaakjes bemoeien.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:18 schreef Copycat het volgende:
Gaat Laffer zijn lul neus nu in Kreator's zaakje steken?
Ja, totaal over the top reactie weer.quote:
laatst gesloten topic in je r&p lijstquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:22 schreef Hi_flyer het volgende:
Kan iemand even uitleg geven met linkjes? Danku
Ah lekker, popcorn!quote:
Vriendin beste vriend zwanger gemaakt... vertellen of niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:22 schreef Hi_flyer het volgende:
Over het feit dat Krea geband wordt omdat andere users hem probeerden aan te pakken achter de schermen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:22 schreef Hi_flyer het volgende:
- er wordt een totaal ongeloofwaardig topic gestart over een kind dat verwekt is bij de vriendin van een vriendquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:22 schreef Hi_flyer het volgende:
Dat jij je nou graag inlikt kunnen wij niets aan doen, maar om iemand die dat niet goed gelijk te bannen gaat wel wat ver!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:28 schreef MooieLuL het volgende:
LEKKER BOEIEND DAT DIE DEBIEL GEBANNED IS HOLY FUCK !![]()
was het laffer's vriendin die bezwangerd was?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
- er wordt een totaal ongeloofwaardig topic gestart over een kind dat verwekt is bij de vriendin van een vriend
- laffer komt ten tonele, kent Kreator IRL, is boos en gaat zich ermee bemoeien
- kreator komt terug van de BBQ en is niet vrolijk
- kreator krijgt een ban
- dit topic
Even testen op Hounietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan je (puur theoretisch) gebanned worden als je tegen een mod in een pm uit je plaat gaat
?
zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
was het laffer's vriendin die bezwangerd was?
Nee van een zeer goede collega ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet te hopen voor 'm, niet bekendquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:32 schreef Adelante het volgende:
Zeer goed, zeer goed, in ieder geval geen reden om op deze manier je neus in de zaken van een user te steken.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:58 schreef laffer het volgende:
[..]
ik weet zijn nummer niet, het is niet mijn vriend maar de vriend van m`n collega, waar ik dus goed mee bevriend ben.
ik heb die kreator figuur daar wel gezien denk ik.
daarom wil ik alleen z`n voornaam weten.
dit is een kut situatie
laffer gaat hier nog wel meer van horenquote:
Dat zou dan een een geintje zijn tussen een user, een mod en een FAquote:
Maar wat is jouw aandeel nou in dat verhaal? Gewoon opkomen voor Kreator?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
laffer gaat hier nog wel meer van horen
Hoewel ik denk dat Krea nu zelf eerst wat andere zaken aan het regelen is.
Ja en dan komt er Zondag een topic over in FB.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
laffer gaat hier nog wel meer van horen
Hoewel ik denk dat Krea nu zelf eerst wat andere zaken aan het regelen is.
HOLY FUCKING SHIT, ZULKS ZO'N TRIESTHEIDquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat jij je nou graag inlikt kunnen wij niets aan doen, maar om iemand die dat niet goed gelijk te bannen gaat wel wat ver!
Spijt me maar de nieuwe FA's hebben niet zoveel humorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zou dan een een geintje zijn tussen een user, een mod en een FA. Het zou kunnen
.
Misschien wel ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zou dan een een geintje zijn tussen een user, een mod en een FA. Het zou kunnen
.
Ja, je moet een beetje opkomen voor je mede users.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat is jouw aandeel nou in dat verhaal? Gewoon opkomen voor Kreator?
En Laffer is geen mede user?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, je moet een beetje opkomen voor je mede users.
Daarnaast kennen wij magyaarse fok!kers elkaar natuurlijk allemaal een beetje.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:44 schreef yvonne het volgende:
Laffer stopt per direct met modden.
De afgelopen uren zijn er wederzijdse bedreigingen geuit tussen
een user en een mod en dat kunnen we uiteraard niet toestaan. user heeft een ban, Laffer is op zwart
In zekere zin wel, maar Krea gaat niet achter de rug om van users om te werk. En het zal me niets verbaden als die ban ook op verzoek van de crew was.quote:
quote:
Ik ben ook net weer aangehaakt. Lukt jou ook wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:50 schreef IQM het volgende:
Verdomme, ik wist wel dat ik in dat R&P-topic moest doorlezen.
Laffer wilde weer zwart worden en deed 't met een afscheidsstunt. Zoiets?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:49 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof er vooralsnog geen snars van.
De voor de schermen we moeten dit achter de schermen doen-act, was mij iets te obvious.
Eens, volgens mij is het ook Laffer die begonnen is hiermeequote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou wel terrecht zijn als laffer ook geband zou worden, gelijke monniken gelijke kappen
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:54 schreef remlof het volgende:
Kreator mag mailen als ie weer bij zinnen is, bedreigingen aan het adres van een andere user staan we niet toe.
Ik heb het een beetje gescanned, maar kwam verdacht weinig posts van laffer tegen. Of zijn die verwijderd? Ik snap het niet, Cc. Doe eens uitleggen. Laffer kent de zwangere vrouw en haar man en dreigt met stappen/klappen tegen Krea? En toen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ook net weer aangehaakt. Lukt jou ook wel.
goed speurwerk commissarisquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:03 schreef Buitendam het volgende:
Posten tijdens een ban? Dit riekt naar een hoax.
Bingo!quote:
Shit.......... ook al nietquote:
1. Waarom zou je zoiets op een forum posten?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vriendin beste vriend zwanger gemaakt... vertellen of niet?
Wel eens in R&P geweest?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:09 schreef OldJeller het volgende:
1. Waarom zou je zoiets op een forum posten?
8 Minuten geleden wel ja.quote:
Ik dacht dat dat gewoon weer een onzinnig reltopic was...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vriendin beste vriend zwanger gemaakt... vertellen of niet?
Krea is een kloon van laffer denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:10 schreef IQM het volgende:
[Krea is op een barbecue.]
Laffer post in het topic.
Paar minuten later is Krea terug in het topic.
Krea heeft een sms'je gekregen.
Krea is als een gek achter een pc gekropen om iets te typen op FOK!
....
En toen ging dat topic op slot met een linkje naar de ban van Krea, ging Laffer niet lang daarna op zwart en kan Krea nog steeds posten.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje gescanned, maar kwam verdacht weinig posts van laffer tegen. Of zijn die verwijderd? Ik snap het niet, Cc. Doe eens uitleggen. Laffer kent de zwangere vrouw en haar man en dreigt met stappen/klappen tegen Krea? En toen?
Een beetje?quote:Ik vind het een beetje nep allemaal.
Dat zijn altijd onbekende users en klonen die met zulke verhalen komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |