quote:
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik zie het gewoon helemaal voor me... Plaats jij het filmpje dan op YouTube?
Ik kan mijn vriendin vragen voor je?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil een STEKKERTJEU-HEU-HEU
![]()
Nee, maar je spamt mijn undercover msnquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:12 schreef DR34M3R het volgende:
Oh en papier... is je msn kapot?
Ik ga nu iig slapen, ik moet nog wennen aan mijn vakantieritme
Welterusten![]()
Ik HAD al zo'n vermoeden! Nou ja, dan heb je die knuffel gemist waar je zo om gebedeld hebt gisterenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, maar je spamt mijn undercover msn
Trusten
En de rest gaat verder als K2?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:29 schreef Fha het volgende:
Whehehe![]()
![]()
pff ik zit K1 te kijken.. verveeeling
Je bent tong80?!quote:
Mja dat snapte ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:35 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nee.
Ik bedoel ''hehe Damart''.
Net zoiets als haha dus.
Ik ken jou anders niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:38 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik ken jou anders niet.
En ik ben tong80 niet.
Dat vroeg je dit snapte je dus niet
Mja wat jij wilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
je heerlijk, een paar mooie carbonet''s opquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:08 schreef Fha het volgende:
Iedereen slaapt.. behalve DaMart geloof ik..
Oeh lekker!
zeker nietquote:
ja tis echt een bizar dingetjequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |