De weerman heeft het over "some interrruption to play". Dat klinkt wel goed. Ik hoop dat ze een uur of drie kunnen spelen. Maar misschien duurt de finale maar 1,5 uur.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:40 schreef erkel het volgende:
Ik ben benieuwd of vandaag de hele finale gespeeld kan worden.
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/tennis/7468436.stm
Wel irritant hoor. Beste argument voor een dak dit.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:45 schreef N.i.c.k het volgende:
duurt nog een uurtje, dan kan er wat gespeeld worden. Tussendoor waarschijnlijk wat regen, maar ook opklaringen. zelfs kans op zon, aldus de bbc forecast.
Kee, ja dacht ik ook al.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee. Federer heeft 6900 punten en heeft er 1000 te verdedigen (van de winst van vorig jaar); Nadal heeft 5755 en heeft er 700 te verdedigen (van de finale van vorig jaar). Als Nadal wint, wint hij 300 punten en staat hij op 6055; Federer verliest er dan 300 en hij staat dan op 6600.
quote:
BBCquote:Op zondag 6 juli 2008 15:11 schreef S-Two het volgende:
Dacht ik dat ze bezig waren, is het de finale van vorig jaar.
Anyway, is het straks ook nog op een andere zender te bekijken? Want ik wil eigenlijk niet naar die Van Cuilenborgh luisteren, wat een waardeloze commentator zeg.
Hoe lang zouden ze achter elkaar kunnen spelen?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
in 5min spelers op het gras, over 25min beginnen...
Mooi, eindelijk. Hele tijd naar uitgekeken.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
in 5min spelers op het gras, over 25min beginnen...
Ik hoor trouwens ook dat Cuilenborgh het niet doet, maar Marcella. Njah, ga toch maar ff BBC kijken denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |