De vorige tienerster, die 'the next big thing' was in de UK heeft het voorlopig nog niet echt kunnen makenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:09 schreef TheVulture het volgende:
En ze wordt de nieuwe tienerster in Engeland hoor ik net... mijn god kan iemand die commentatrice eens afplakken met een rol ducktape
tja maar weinigen halen de top..is algemeen bekendquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
De vorige tienerster, die 'the next big thing' was in de UK heeft het voorlopig nog niet echt kunnen maken
Was dat niet Baltachaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
De vorige tienerster, die 'the next big thing' was in de UK heeft het voorlopig nog niet echt kunnen maken
Bedoel je dat varkentje met die puistenkop?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:47 schreef wimderon het volgende:
Nee, die is alweer wat jaartjes ouderquote:
Nestor/Zimonjic winnen 'm in 4 sets.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:44 schreef Bruce117 het volgende:
Herendubbel finale is ook leuk om te zien.
Leuk voor Nestor dat hij nu een Career Grand Slam heeft.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nestor/Zimonjic winnen 'm in 4 sets.
Ik ben totaal niet op de hoogte momenteel hoor, maar het center court heeft toch gewoon een dak.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
Ik word niet blij van wat ik lees over het weer van morgen: http://www.tennis.com/news/ticker.aspx.En ik zie op http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule14.html dat ze gewoon om 15.00 uur beginnen. Ik hop echt dat ze de partij morgen helemaal kunnen spelen en dat hij niet (gedeeltelijk) naar maandag wordt verplaatst. Maar goed, ik heb liever dat morgen helemaal verregent en dat ze hem maandag spelen dan dat ze een deel morgen en een deel maandag spelen.
Er is geen dak op het CC. Volgend jaar pas.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:13 schreef JJasperO het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet op de hoogte momenteel hoor, maar het center court heeft toch gewoon een dak.
De finale morgen ga ik wel kijken, die begint om 2pm lokale tijd. Is er nog een uur tijdsverschil of is dat hier ook gewoon 1400 uur?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:05 schreef Norrage het volgende:
Die smash van Zimonjic in de laatste game
het erge is dat als het naar morgen zou moeten dat de regenverwachting morgen misschien nog wel erger is dan vandaag....Een finale op dinsdag???quote:Op zondag 6 juli 2008 07:28 schreef Federer-fan het volgende:
Hier een update van het weer: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/weather/index.html.
Het begint daar om 14.00 uur en het is daar wel tot 21.00 uur licht, dus ze hebben zeven uur waarin gespeeld gaan worden. Ik hoop dat de regen het toelaat dat de partij wordt uitgespeeld.
Dat is dan een unicum lijkt me. Ik hoop echt dat dat niet gebeurt.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
het erge is dat als het naar morgen zou moeten dat de regenverwachting morgen misschien nog wel erger is dan vandaag....Een finale op dinsdag???
Of ze verplaatsen hem naar de indoor trainingsbanen.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
het erge is dat als het naar morgen zou moeten dat de regenverwachting morgen misschien nog wel erger is dan vandaag....Een finale op dinsdag???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |