Nee, dat is leuk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Salarisonderhandelingen, wat een gezeik is dat.
Alleen als je krijgt wat je wilt.quote:
Hem pijn zien lijden is altijd een genot. Hoe meer en hoe langer pijn hoe beter.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:18 schreef Monolith het volgende:
Giel Beelen
Als hij gaat aantonen dat vierendelen zeer pijnlijk is, dan kijk ik wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:35 schreef Picchia het volgende:
Al voert Giel Beelen de meest spectaculaire actie uit de geschiedenis van de mensheid uit, dan kijk ik nog niet naar zijn vervelende kop..
Chinese watermarteling live webcam. Uren kijkplezier.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:37 schreef Monolith het volgende:
Als hij gaat aantonen dat vierendelen zeer pijnlijk is, dan kijk ik wel.
Daar onderhandel je niet over. Je noemt een prijs. Graag of niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Salarisonderhandelingen, wat een gezeik is dat.
Is gewoon zeiken over wat burengerucht dat heb je helaas overalquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:46 schreef sneakypete het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)e-flessen-spelen.ece
Je zou je milieuNSB buren toch afschieten?
Dat weten jij en ik, maar dat weten zij niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar onderhandel je niet over. Je noemt een prijs. Graag of niet.
Dan is het dus niet. Tot ziens.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat weten jij en ik, maar dat weten zij niet.
Ben je al wel wezen rondvragen? Succesvol onderhandelen wil beter als je inderdaad daad bij het woord voegt als ze je niet voldoende tegemoet komen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat weten jij en ik, maar dat weten zij niet.
Jij doet iets verkeerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:02 schreef sneakypete het volgende:
Die rijke IT'ers ook, de tering. Bietje betaald computeren, schande.
quote:NED 2
21:15 - 22:00 Documentaire, Informatief
Profiel
Afl.: Derk Sauer. De maoïst die multimiljonair werd, aan de vooravond van de Russische verkiezingen. Op bezoek bij Nederlands opvallendste mediamagnaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |