abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61856734
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als, als, als... Hij speelt een draak van een wedstrijd tegen Willem II, hij speelt een tenenkrommend slechte eerste helft tegen een Servisch bierelftal en tegen Feijenoord kan hij geen indruk maken.

En dan doet hij het wel goed terwijl zijn elftal het slecht doet omdat hij twee keer op de juiste plek staat en een keer lekker uithaalt als de wedstrijd al gespeeld is? Kom op zeg, hij staat er om te scoren, verder kan en hoeft hij niet veel te doen, de grootste talenten van Nederland sloven zich uit om hem in scoringspositie te bregen, en dan scoort hij ook daadwerkelijk in twee van de vier wedstrijden uit alles bij mekaar een kans of 12 en dan doet hij het dús wel goed?
Dit vind ik echt te gemakkelijk. Hij staat er absoluut niet alleen maar om te scoren, dat is bij psv zo, maar bij Ajax wordt er ook verwacht dat hij meevoetbalt. Klaas werkt zich elke wedstrijd weer een slag in de rondte. Verdedigers mogen alles bij hem doen. Hij krijgt zelden een vrije trap mee en ik vind persoonlijk dat hij voetballend veel beter is geworden. Zie de wedstrijd tegen Roda. Ok, daar had hij wel twee of drie goals kunnen maken, maar ook hij is maar een mens en ook hij mist dus zijn kansen. Maar hier zullen we het nooit over eens worden. Jij bent absoluut niet gecharmeerd van Huntelaar en ik ben een grote fan. Prima toch?
pi_61856741
Je mag tegenwoordig dus niet je mening geven? lekker bezig dan, hij gebruikt geen woorden die verboden zijn hoor dus volgens mij is er niks mis mee.
pi_61857350
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dit vind ik echt te gemakkelijk. Hij staat er absoluut niet alleen maar om te scoren, dat is bij psv zo, maar bij Ajax wordt er ook verwacht dat hij meevoetbalt.
Hij moet af en toe eens aanspeelbaar zijn waarna hij de bal weer terugspeelt, als hij hem tenminste niet verliest. Maar zodra de aanval in de buurt van de goal komt, meestal niet dankzij hem, dan loopt hij waar hij wil voor zijn eigen kans. We moeten niet doen alsof hij anderen in stelling moet brengen, hij wordt in stelling gebracht, zo is de rolverdeling. Die rolverdeling houdt gewoon in dat hij heel veel moet scoren en dat de rest hem dus van heel veel kansen moet voorzien.
quote:
Klaas werkt zich elke wedstrijd weer een slag in de rondte.
Klopt, misschien wat voor Feijenoord?
quote:
Verdedigers mogen alles bij hem doen.
Ja? Meestal hoeven ze niks te doen en gaat hij uit zichzelf al liggen.
quote:
Hij krijgt zelden een vrije trap mee en ik vind persoonlijk dat hij voetballend veel beter is geworden. Zie de wedstrijd tegen Roda.
Een vrije trap moet je verdienen door een verdediger te noodzaken tot het maken van een overtreding, een actie of een goede aanname zou wel helpen. Tegen Roda kon het er dan weer net mee door, maar tegen dinges uit Servie was het echt om te huilen zo slecht. Hij heeft elk seizoen wel zijn wedstrijden dat het voetballend adequaat is voor de tegenstander in kwestie, maar je moet niet doen alsof daar ontwikkeling in zit. Dat is gewoon de vorm van de dag en je kan er echt niet op bouwen.
quote:
Ok, daar had hij wel twee of drie goals kunnen maken, maar ook hij is maar een mens en ook hij mist dus zijn kansen.
Hij had er wel 7 kunnen maken, en tegen dinges ook nog 3 in de 1e helft. Dat maakt mij verder niet zoveel uit, maar zo'n heel dodelijke afmaker is het niet, bij vlagen wel maar over een heel seizoen mist hij ook een boel, hij krijgt alleen meer kansen dan wie dan ook. Het is wel een goede afmaker maar zeker niet meer dan dat, terwijl hij voetballend heel vaak door het ijs zakt.
quote:
Maar hier zullen we het nooit over eens worden. Jij bent absoluut niet gecharmeerd van Huntelaar en ik ben een grote fan. Prima toch?
Niet zo lang hij bij Ajax in het veld staat. Ajax, de club die het moet hebben van techniek, creativiteit, tactiek en combinaties. Allemaal zijn zwakke punten, hij kan goed schieten en als hij het duel een keer wint ook goed koppen. Dus dat vind ik helemaal niet prima en zolang het gros van de supporters denkt dat hij goed is zal het ook niet snel weer wat worden met Ajax.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_61857404
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:06 schreef Jasza het volgende:
Je mag tegenwoordig dus niet je mening geven? lekker bezig dan, hij gebruikt geen woorden die verboden zijn hoor dus volgens mij is er niks mis mee.
KNVB probeert zo de zaak op Huntelaar te schuiven. In plaats van de eigen fouten aan te pakken krijg je dit.
pi_61857588
Weltschmerz: Los van het feit of je Huntelaar wel of niet een geschikte spits voor Ajax vindt; Vorig jaar werden we geen kampioen, omdat we zoveel goals tegen kregen. Dat kun je Huntelaar toch niet aanrekenen? Normaliter zou je met 94 goals toch gemakkelijk kampioen moeten worden? Aanvallend ligt het probleem bij dit Ajax niet, dat ligt achterin. Zowel verdedigend als opbouwend is het niet best.
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:36:49 #256
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_61857669
De Calimero schaal is nu definitief overgenomen door Amsterdam.
pi_61857716
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:06 schreef Jasza het volgende:
Gek he, dat je niet de scheidsrechter zo mag aanvallen en het publiek op die manier lekker opstoken. Goed dat de KNVB die verantwoordelijkheid neemt. Nee, hij mag niet zomaar alles zeggen, dat is klip en klaar en ook helemaal niet nieuw.
pi_61857732
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:36 schreef Zwansen het volgende:
De Calimero schaal is nu definitief overgenomen door Amsterdam.
Kunnen wij er wat aan doen dat jij in Amsterdam woont.
pi_61857777
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Verbeek kreeg voor ongeveer dezelfde uitlatingen een boete van 500 euro en Klaas zou een boete van 50.000 euro moeten krijgen?
Ja, blijkbaar leren spelers en trainers er niks van. Verbeek had ook een hogere boete moeten hebben. Wat zit je nou mal te doen. Het is toch idioot als spelers en trainers het publiek gaan opzetten tegen scheidsen. Ik zou het zeer goed vinden om een duidleijk statement te maken.

Het heeft ook niet zoveel met emotie te maken Blawh. Hij is aanvoerder, hij doet het woord namens de spelersgroep en hij is gewoon verantwoordelijk voor wat hij zegt en heeft ook echt wel even gehad om daar over na te denken.
pi_61857792
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Gek he, dat je niet de scheidsrechter zo mag aanvallen en het publiek op die manier lekker opstoken. Goed dat de KNVB die verantwoordelijkheid neemt. Nee, hij mag niet zomaar alles zeggen, dat is klip en klaar en ook helemaal niet nieuw.
Het publiek had inderdaad nog niet gezien dat dhr Braamhaar waardeloos floot .
Ik zou niet weten waarom er niet gezegt mag worden dat Braamhaar slecht was. Of moeten Derksen, Borst, Van Gelder, Van Halst enz ook allemaal boetes krijgen als ze zeggen dat de scheidsrechter slecht was?

Nogmaals, wat voor erge dingen zegt Huntelaar allemaal over Braamhaar?
pi_61857884
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het publiek had inderdaad nog niet gezien dat dhr Braamhaar waardeloos floot .
Ik zou niet weten waarom er niet gezegt mag worden dat Braamhaar slecht was. Of moeten Derksen, Borst, Van Gelder, Van Halst enz ook allemaal boetes krijgen als ze zeggen dat de scheidsrechter slecht was?

Nogmaals, wat voor erge dingen zegt Huntelaar allemaal over Braamhaar?
Kom op zeg. Je doet nu alsof het een feit is dat Braamhaar waardeloos floot. Dat is gewoon een mening. Iedereen denkt over zo'n beetje iedere situatie weer anders dus er is helemaal geen waarheid.

Huntelaar hoort als aanvoerder zulke uitspraken niet te doen. Prima dat de KNVB dit onderzoekt, daar zou je blij om moeten zijn. Dat ophitsen van het publiek loopt echt de spuitgaten uit.
pi_61857945
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op zeg. Je doet nu alsof het een feit is dat Braamhaar waardeloos floot. Dat is gewoon een mening. Iedereen denkt over zo'n beetje iedere situatie weer anders dus er is helemaal geen waarheid.
Het is een mening maar als 80% dezelfde mening geeft (dat hij waardeloos floot) dan mag je daar best wel enige waarde aan hechten.
pi_61858052
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, maar Huntelaar vond het wel waardeloos. En dus zegt hij dat. En welke woorden waren nou zo erg dat hij geschorst dient te worden?
quote:
Huntelaar hoort als aanvoerder zulke uitspraken niet te doen. Prima dat de KNVB dit onderzoekt, daar zou je blij om moeten zijn. Dat ophitsen van het publiek loopt echt de spuitgaten uit.
Nogmaals, welke uitspraken van Huntelaar vindt jij zo erg?
pi_61858191
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Als Huntelaar dat niet zegt is alsnog 90% van het Ajax publiek ziek van dhr Braamhaar

Misschien hadden ze Braamhaar ff voor een vragenuurtje voro het uitvak moeten neerzetten, dan valt het van Huntelaar best mee gok ik
pi_61858209
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:54 schreef Jasza het volgende:

[..]

Misschien hadden ze Braamhaar ff voor een vragenuurtje voro het uitvak moeten neerzetten, dan valt het van Huntelaar best mee gok ik
pi_61858267
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weltschmerz: Los van het feit of je Huntelaar wel of niet een geschikte spits voor Ajax vindt; Vorig jaar werden we geen kampioen, omdat we zoveel goals tegen kregen. Dat kun je Huntelaar toch niet aanrekenen? Normaliter zou je met 94 goals toch gemakkelijk kampioen moeten worden? Aanvallend ligt het probleem bij dit Ajax niet, dat ligt achterin. Zowel verdedigend als opbouwend is het niet best.
Het valt mij op dat de meeste Huntelaarfans nogal moeite hebben met het concept teamsport. Je kunt niet zomaar even een linie uit het geheel halen, laat staan één speler. Zowel goals maken als goals voorkomen doe je met zijn allen.

Als ik dat even heel concreet mag illustreren, wij zaten hier voor de gein het balverlies van Huntelaar te turven in de wedstrijd tegen Borac: 12 keer in de 1e helft! Waarvan 3 keer buitenspel, de rest was gewoon knullig of een gemiste kans. Ga jij me vertellen dat 12 keer balbezit/omschakeling geen invloed heeft op de kansen van de tegenstander?

Nee, ik wijt het aantal tegengoals niet aan hem. Ik wijt het aantal tegengoals aan het team en de wijze van spelen waar hij ook deel van uitmaakt.
pi_61858425
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:56 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het valt mij op dat de meeste Huntelaarfans nogal moeite hebben met het concept teamsport. Je kunt niet zomaar even een linie uit het geheel halen, laat staan één speler. Zowel goals maken als goals voorkomen doe je met zijn allen.

Als ik dat even heel concreet mag illustreren, wij zaten hier voor de gein het balverlies van Huntelaar te turven in de wedstrijd tegen Borac: 12 keer in de 1e helft! Waarvan 3 keer buitenspel, de rest was gewoon knullig of een gemiste kans. Ga jij me vertellen dat 12 keer balbezit/omschakeling geen invloed heeft op de kansen van de tegenstander?

Nee, ik wijt het aantal tegengoals niet aan hem. Ik wijt het aantal tegengoals aan het team en de wijze van spelen waar hij ook deel van uitmaakt.
Tegen Borac vond ik hem inderdaad erg zwak spelen. Maar bijvoorbeeld tegen Roda voetbalde hij wel heel goed mee. Tegen Borac schiet hij er uiteindelijk wel gewoon twee in en zorgt hij er mede voor dat de tweede wedstrijd een formaliteit is .

Wie zou jij eigenlijk als vervanger zien voor Huntelaar? Ik kan zo snel niemand bedenken die het even goed of zelfs beter zou doen?
pi_61858910
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het is een mening maar als 80% dezelfde mening geeft (dat hij waardeloos floot) dan mag je daar best wel enige waarde aan hechten.
Tachtig procent? Een poll op de ajaxsite ofzo?
pi_61858953
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Tachtig procent? Een poll op de ajaxsite ofzo?
Nee het was meer als een voorbeeld.
Ik denk dat elke Ajacied en Feyenoorder het er wel over eens waren dat hij slecht floot.
En aangezien je dan al 80% van de voetballiefhebbers in het land hebt zal het wel ongeveer zo overeenkomen.
pi_61859430
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee het was meer als een voorbeeld.
Ik denk dat elke Ajacied en Feyenoorder het er wel over eens waren dat hij slecht floot.
Nee hoor, de Ajacieden bij mij op het werk waren vooral pissig over het vertoonde spel van Ajax en konden prima leven met een gelijkspel
quote:
En aangezien je dan al 80% van de voetballiefhebbers in het land hebt zal het wel ongeveer zo overeenkomen.
pi_61859457
Nogmaals SCH, welke uitlatingen van Huntelaar vond jij zo ver gaan dat hij geschorst dient te worden?
pi_61859548
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, de Ajacieden bij mij op het werk waren vooral pissig over het vertoonde spel van Ajax en konden prima leven met een gelijkspel
[..]
En de neutrale supporters bij mij op school vonden dat de scheidsrechter Ajax heeft bestolen.

Maar geef ook eens antwoord op de vragen van HeinekenAFCA.
Dat doe je trouwens wel vaker, dingen ontwijken als je er even geen antwoord op hebt.
Blijft grappig om te zien.
pi_61859651
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af wat voor Ajacieden dat zijn. Kunnen leven met het gelijke spel terwijl je van dit feyenoord gewoon moet winnen. Geen enkele feyenoorder had vertrouwen in een goede afloop. Vijf minuten voor tijd sta je 2-1 voor en krijg je een onterechte penalty tegen. Nee, ik kan me niet voorstellen dat fanatieke supporters daar mee kunnen leven.
pi_61859690
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af wat voor Ajacieden dat zijn. Kunnen leven met het gelijke spel terwijl je van dit feyenoord gewoon moet winnen. Geen enkele feyenoorder had vertrouwen in een goede afloop. Vijf minuten voor tijd sta je 2-1 voor en krijg je een onterechte penalty tegen. Nee, ik kan me niet voorstellen dat fanatieke supporters daar mee kunnen leven.
Wetende waar SCH voor werkt zullen dat geitenwollensokkensupporters zijn.
pi_61859781
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zelfs dan nog kan ik me niet voorstellen dat zij met het gelijke spel konden leven. We hadden gewoon moeten winnen en dus op gelijke hoogte met psv moeten komen. Maar dit is allemaal off topic.

Klaas Held Huntelaar
pi_61860671
Dat hebben ze alleen maar tegen SCH gezegd om niet weer in zo'n vervelende discussie met die rare Fries te komen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_61860911
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op???
pi_61860952
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:10 schreef Suijk het volgende:
Dat hebben ze alleen maar tegen SCH gezegd om niet weer in zo'n vervelende discussie met die rare Fries te komen.
Ik ben in staat om ze te ontslaan inderdaad. Maar het is voor sommigen hier misschien apart dat er ook Ajax-supporters zijn die een beetje objectief naar zo'n wedstrijd kunnen kijken.
pi_61860975
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ze kunnen er mee leven na deze wedstrijd. Gezien de wedstrijd was de uitslag gewoon rechtvaardig, dat is natuurlijk helemaal geen merkwaardige opvatting.
pi_61861019
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

En de neutrale supporters bij mij op school vonden dat de scheidsrechter Ajax heeft bestolen.
Ajax bestolen??? Nou moet het niet gekker worden
pi_61861134
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Ajax bestolen??? Nou moet het niet gekker worden
Ik kan zo drie belangrijke momenten opnoemen waar Ajax flink benadeeld wordt door Braamhaar. En nee, ik ga ze niet weer opnoemen, want dan zijn de Ajacieden weer calimero .

@ Sjimz: Je hebt gelijk.
pi_61861177
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:10 schreef Suijk het volgende:
Ik begrijp ze wel hoor.
pi_61861193
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

@ Sjimz: Je hebt gelijk.
Dat weet ik daarom zei ik het ook
pi_61861244
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat weet ik daarom zei ik het ook
Ik gok dat hij het interview niet eens gezien / gehoord heeft. Maar dan heeft hij geluk, straks om half 11 op het sportjournaal komt het weer .
pi_61861363
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben in staat om ze te ontslaan inderdaad. Maar het is voor sommigen hier misschien apart dat er ook Ajax-supporters zijn die een beetje objectief naar zo'n wedstrijd kunnen kijken.
Die Ajaxsupporters die objectief kunnen kijken, reageren ook gewoon in dit topic. Zie sjimz en HeinekenAFCA

Overigens vond ik ook dat hij niet had moeten beginnen met het zeuren over de scheidsrechter en ging ie met een opmerking wat ver (iets van 'wat doet ie hier dan?' of zo), maar dat de KNVB dit gaat onderzoeken is wel erg sneu.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61863123
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik kan zo drie belangrijke momenten opnoemen waar Ajax flink benadeeld wordt door Braamhaar. En nee, ik ga ze niet weer opnoemen, want dan zijn de Ajacieden weer calimero .
Wat een s,lachtoffergedrag zeg. Je moet er als ploeg gewoon 5 inpleuren dan heb je die scheids verder helemaal niet nodig. Je bent inderdaad Calimero, dat klopt wel.
pi_61863180
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik gok dat hij het interview niet eens gezien / gehoord heeft. Maar dan heeft hij geluk, straks om half 11 op het sportjournaal komt het weer .
Interview met Huntelaar? Heb ik tig keer gehoord want heb voor de radio nog een hele analyse van de kwestie gemaakt.
pi_61863212
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een s,lachtoffergedrag zeg.
Daar weet jij alles van he
pi_61863246
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Daar weet jij alles van he
pi_61863253
Dan kun je toch gewoon antwoord op mijn vraag geven?
pi_61863300
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Met jouw manier van discussiëren kruip je zelf ook al vaak in een slachtofferrol maar goed dan ga ik zelf ook wel heel erg offtopic.
Vond het alleen ironisch dat juist jij dat zei
pi_61863395
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dan kun je toch gewoon antwoord op mijn vraag geven?
Dat heb ik toch allang gedaan. Huntelaar leverde onverbloemde en persoonlijjke kritiek op de scheids, ik vind dat veel te ver gaan. Heb ik altijd gevonden. Ik vind het zwak van spelers en trainers. Verbeek had er een handje van, Atteveld en Van Gaal zijn verschrikkelijk daarin en dan ook nog eens een aanvoerder die alles bij de scheids neerlegt en de scheids daarmee zo'n beetje vogelvrij verklaart - het zou natuurlijk vreemd zijn als de KNVB daar niet op reageert. Dat is een vrijbrief om altijd maar de scheids aan te vallen.
pi_61863414
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tegen Borac vond ik hem inderdaad erg zwak spelen. Maar bijvoorbeeld tegen Roda voetbalde hij wel heel goed mee.
Ja, en ik nam laatst ook een bal aan met de buitenkant, nam hem op de dij mee en passte snaarstrak af. Toch beweert niemand dat ik mij aan het ontwikkelen ben tot een hoofdklasser. Hoe kun je nou zeggen dat hij zich daarin ontwikkelt terwijl het al meer dan twee jaar afwachten is of hij zijn dag heeft en vorige week nog zo liep te schutteren met de balcontrole? Als je alleen de best momenten eruit pakt is iedereen zich grandioos aan het ontwikkelen.
quote:
Tegen Borac schiet hij er uiteindelijk wel gewoon twee in en zorgt hij er mede voor dat de tweede wedstrijd een formaliteit is .
De wedstrijd was nooit wat anders dan een formaliteit. Dankzij 12 keer balverlies en drie gemiste kansen ging Borac er zowaar nog in geloven. Zijn eerste goede moment is dan een (gewoon goede spitsen)goal waarmee het weer zo relaxed wordt als het al een uur had moeten zijn. En dan is het eindelijk helemaal gespeeld en gaat hij nog eens uithalen. Maar als je een speler hebt die zo'n eerste helft speelt tegen Kopenhagen, Slavia Praag of Dinamo om maar wat willekeurige voorbeelden te noemen, dan wordt het al snel een heel moeilijke wedstrijd. Als je alle het goed op zijn conto bijschrijft en al het slechte negeert dan hou je automatisch een held over natuurlijk.
quote:
Wie zou jij eigenlijk als vervanger zien voor Huntelaar? Ik kan zo snel niemand bedenken die het even goed of zelfs beter zou doen?
Cvitanich lijkt me al veel geschikter om tot een wat levendiger en gevarieerder aanval te komen waarin de bal snel rond gaat en Suarez en Sulejmani een wisselwerking met de spits hebben in plaats van dat het daar dood loopt en ze alles in hun eentje moeten doen. Cvitanich is dan ook een heel aardige afmaker, en dat is mooi meegenomen, maar ik zie nog meer in een type Petterson dan in Huntelaar. Ik zou de prioriteit leggen bij technisch vermogen zodat je snel kunt combineren. Maar eerlijk is eerlijk, dat heeft vooral zin als je goed voetbalt. Voor slecht voetbal is een opportunistische spits als Huntelaar geschikter.

Maar we moeten naar goed voetbal en bij Ajax betekent dat Ajaxvoetbal. En dat kan niet zonder veel balcontrole.
pi_61863427
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:21 schreef sjimz het volgende:

[..]

Met jouw manier van discussiëren kruip je zelf ook al vaak in een slachtofferrol maar goed dan ga ik zelf ook wel heel erg offtopic.
Vond het alleen ironisch dat juist jij dat zei
Blijkbaar weet je niet wat een slachtofferrol is. Je hoort mij zelden tot nooit op die manier over de scheids en de schuld bij hem neerleggen.
pi_61863463
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Blijkbaar weet je niet wat een slachtofferrol is. Je hoort mij zelden tot nooit op die manier over de scheids en de schuld bij hem neerleggen.
Ik had het ook niet over de scheids maar over je manier van discussiëren.
Beter lezen SCH!
Maar daar wil ik het nu bij laten qua dit gesprek.
pi_61863466
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat heb ik toch allang gedaan. Huntelaar leverde onverbloemde en persoonlijjke kritiek op de scheids, ik vind dat veel te ver gaan. Heb ik altijd gevonden. Ik vind het zwak van spelers en trainers. Verbeek had er een handje van, Atteveld en Van Gaal zijn verschrikkelijk daarin en dan ook nog eens een aanvoerder die alles bij de scheids neerlegt en de scheids daarmee zo'n beetje vogelvrij verklaart - het zou natuurlijk vreemd zijn als de KNVB daar niet op reageert. Dat is een vrijbrief om altijd maar de scheids aan te vallen.
Dus niemand mag meer zeggen dat een scheidsrechter slecht floot? Jezus, wat een onzin. Alles? Huntelaar vond ook dat zij als team hebben gefaald. Hij stak dus wel degelijk zijn hand in eigen boezem.
pi_61865445
Als er iemand stemming makerij verweten kan worden is het de KNVB wel. Huntelaar als voorbeeld noemen voor ellebogen en dergelijke dat is pas stemming makerij.

En dat Braamhaar waardeloos floot is geen mening maar een feit. Als je een wedstrijd beslist door je optreden als scheids heb je het niet goed gedaan. Er is geen enkele krant ..behalve de Feyenoord krant die dat niet toe heeft gegeven.

Huntelaar heeft het volste recht om zijn mening te geven over de wedtrijd plus leiding. Dat z enu weer aankomen kakken met ophitsing is een plaat voor je kop hebben . Huntelaar heeft goed onderbouwd zijn mening neergezet.
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:15:18 #298
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_61865459
Huntelaar is de eerste om toe te geven dat Ajax niet geweldig speelde tegen Feyenoord. Maar daar gaat het niet om. Hij is boos omdat Ajax 1-2 staat met nog tien minuten te spelen en dan een onterechte penalty tegen krijgt. Daar kan ik best inkomen. Helemaal vlak na zo'n wedstrijd. Ik zou het erger vinden als het hem niks zou interesseren. Het gaat er niet om wie beter of slechter was, de penalty was gewoon niet verdiend. En Huntelaar was nog best mild in zijn interview. Het zit ook nogal diep omdat Ajax (ONTZETTEND) graag wint in de Kuip.
#FreeHat
pi_61869231
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dus niemand mag meer zeggen dat een scheidsrechter slecht floot?
Er zijn wel regels voor. Ik hoorde Huntelaar op de radio en dacht "mag dit? ", en daarin gaf hij zelf ook al aan dat een straf in de lucht hing. En dan gaat nu iedereen verontwaardigd doen dat de KNVB de zaak onderzoekt? Zijn er elke week spelers die zich zo uitlaten over een scheidsrechter, of mag alleen Ajax dat?

De KNVB kan natuurlijk best toestaan dat elke falend elftal en elke falende trainer gefrustreerd de scheidsrechter de schuld gaat geven om de eigen stoep schoon te vegen. Maar scheidsrechters hebben natuurlijk ook niet zoveel zin om nog meer de kop van jut uit te moeten hangen en door elke simpele ziel bedreigd te worden die geholpen door de interviews alleen maar wil geloven dat het aan de scheidsrechter lag.
quote:
Jezus, wat een onzin. Alles? Huntelaar vond ook dat zij als team hebben gefaald. Hij stak dus wel degelijk zijn hand in eigen boezem.
Feitelijk niet natuurlijk. Hij gaf het wel toe, maar als je het een heel interview vooral over de scheids hebt in plaats van over het spel van je elftal, dan zit je met één hand en vier vingers in andermans boezem.

Verder zijn het gewoon zielige praatjes van slechte verliezers die de schuld af moeten schuiven omdat ze de waarheid niet onder ogen durven te zien. Ajax onwaardig.
pi_61869267
Overigens kan Huntelaar het met deze uitspraken wel vergeten om ooit nog in bescherming te worden genomen door een Nederlandse scheidsrechter.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')