SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:26 schreef postmortum het volgende:
BEN IK NOG STEEDS GEEN MOD ?
Postmortum jij mag geen mod worden omdat jij veeeeeuulssss te veel tijd spendeert aan die 'vriendin' van je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En omdat je grammatica bagger is waarschijnlijk. Though, Limburg till we die! Meer Limburgers in de crew.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Jij moet je weer opnieuw gaan bewijzen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zien je nooit meer. Ga maar bij je verrader vriendjes van ONZ pikken zuigen !
U MAD?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij moet je weer opnieuw gaan bewijzen man![]()
We zien je nooit meer. Ga maar bij je verrader vriendjes van ONZ pikken zuigen !
Wanneer kom je KLB weer mee helpen verbeteren Postmortum ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
lollerz , ONZ![]()
Waarin iedere grappig probeert te zijn , maar hopeloos faalt
lol ik wil dat painttopic weleens zienquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer kom je KLB weer mee helpen verbeteren Postmortum ?![]()
![]()
![]()
![]()
Doe dat wijf eens snel weg man, onder de plak zittert. Anders maakt Lyzio eens een vetz paintskillztopic over je ! Jeweettoch !
postmortum is weer in het huis hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:55 schreef murp het volgende:
jullie verkloten het topic al aardig [ afbeelding ]
negeer die rasmongool gewoon en ga gewoon verder ontopicquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
postmortum is weer in het huis he
Je eigen kloon de schuld geven van alle baggerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
postmortum is weer in het huis he
Ik wil in discussie met FA's.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:59 schreef murp het volgende:
[..]
negeer die rasmongool gewoon en ga gewoon verder ontopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
van zoveel bagger krijg ik het zelfs spaans benauwdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:55 schreef murp het volgende:
jullie verkloten het topic al aardig [ afbeelding ]
Ja, was inderdaad. Den heerschenden onder onsch zouden nog steeds mod zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik was mod op KLB toen jij je hier nog moest registreren droeftoeter
Ah kijk, hier kom ik al aardig in beeld omdat KLB toch mijn favoriet is hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:56 schreef RickoKun het volgende:
Alsch er ooit gestemd wordt, dan stem ik alleen voor mensen die eigenlijk ALLEEN maar in KLB komen. Niet voor die wazige personen die hier nooit posten.
Hou je bek joh, KLB word juist leuk door al die kankertopics. Dat vind ik iigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een kutnewbie bent.
KLB moet gewoon weer eens een keer schoongeveegd worden en alleen topics die de moeite waard zijn blijven open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |