Nouhou, niet zo flauw doen.quote:
Jij bent de eerste op de lijst idd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef slindenau het volgende:
Hmmm, volgens mij gaan er massa-bans vallen zodra een van deze zogenaamde "competente KLB-gebruikers" mod wordt
quote:
Scorpie 4 presidentquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]Dank u dank u! Ik zal mijn taken met een oprecht hart uitvoeren indien ik gekozen ben!
Stem mij voor president
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:23 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Scorpie 4 presidentmods kunnen en kennen niet bannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
STEMT OP MIJ! ALLEN!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:56 schreef RickoKun het volgende:
Nou zien jullie (de currente MOD's etc.) bijvoorbeeld mij nimmer een MOD worden vanwege mijn veelal kinderachtige reactiesch! Echter weet maar dat bepaalde users die zo een post-manier gebruiken totaal anders zullen gedragen als ze MOD zijn.
Het is namelijk niet zo van: "Bohhhh nu ga ik als MOD ook even lolleromfg topiques aanmaken!"
Maar dan behoor je je gewoon te gedragen en te overzien als er bagger zit.
Wat ik wil zeggen is: dat 'bagger' users die vaak in KLB te vinden zijn, ook (meestal dan) het beste met KLB voor het zeggen hebben.
Net zoals zo'n topic van zo'n gast die gewoon compleet volgespammed is omdat de MODs waarschijnlijk te weinig tijd hebben in deze periode. Echter neemt niet weg dat het voor veel fok!kers vakantie is.
-edit-
Alsch er ooit gestemd wordt, dan stem ik alleen voor mensen die eigenlijk ALLEEN maar in KLB komen. Niet voor die wazige personen die hier nooit posten.
Wie de fok ben jij nou weer!?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:06 schreef gelly het volgende:
Zet mij er een week neer en het probleem is opgelost.
Dat komt omdat je een kutnewbie bent.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wie de fok ben jij nou weer!?Jou heb ik nog nooooooit in KLB gesehen!
Kutnewbie zegt iequote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een kutnewbie bent.
KLB moet gewoon weer eens een keer schoongeveegd worden en alleen topics die de moeite waard zijn blijven open.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een kutnewbie bent.
KLB moet gewoon weer eens een keer schoongeveegd worden en alleen topics die de moeite waard zijn blijven open.
Ik was mod op KLB toen jij je hier nog moest registreren droeftoeterquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ga toch weg man, in je posthistory zitten in de eerste 8 pagina's misschien 8 KLB topics waar je ooit in hebt gepost.
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik was mod op KLB toen jij je hier nog moest registreren droeftoeter
NOUUUHOUUUUquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik was mod op KLB toen jij je hier nog moest registreren droeftoeter
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NOUUUHOUUUU![]()
NOU EN...EN IK HAD.........IK WAS ADMIN OP DE LOKALE VISKRAAMPJES-KEURINGS-FORUM!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |