IDD, hahaha, het steekt zo heerlijk tegen elkaar afquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:40 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Ik vind die link ook zo konings, eerst al die beschaafde bekken van zijn collegae, en dan die bajesporum van onze dennis.
Care? Het feit dat hij goed boert moet ons er toch niet van kunnen weerhouden om hem uit te lachen? Het gaat hier niet om wat hij presteert, maar om hoe hij zich middels zijn kapsel diskwalificeert.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:28 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat dus. Die kerel is hartstikke slim en heeft een kneitergoede baan, in tegenstelling tot het gros van de mensen die hem hier belachelijk maken
Hoezo? Hij komt er toch mee weg?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:29 schreef Tomash het volgende:
[..]
Care? Het feit dat hij goed boert moet ons er toch niet van kunnen weerhouden om hem uit te lachen? Het gaat hier niet om wat hij presteert, maar om hoe hij zich middels zijn kapsel diskwalificeert.
Nee, hij lijkt er niet op en hij klinkt anders (hier stond ergens een link naar dat filmpje op NOS)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag net toevallig dit op youtube:
Is dit nou die Dennis van Eck voor of na zijn metamorfose ?!?!?!?!?!?![]()
![]()
Ja toch ?
Ik zag dat linkje en het eerste wat ik dacht: Dennis van Eck met het haar andersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:48 schreef Big_Boss het volgende:
[..]
Nee, hij lijkt er niet op en hij klinkt anders (hier stond ergens een link naar dat filmpje op NOS)
Prima kerel. Jammer dat sommige mensen hier een beetje kortzichtig zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:34 schreef Tomash het volgende:
even een kickje, want ik kwam dit net tegen:
[..]
Bron
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef Big_Boss het volgende:
Voor de liefhebber:
[ afbeelding ]
Klik voor de highres versie![]()
Hahahaha. Ik vind 'm lachen deze!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:32 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
over filmpjes gesproken
Zou niet moeten. Maar toch heeft TS wel een punt. Het ziet er nu niet bepaald fraai uit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:16 schreef kraaksandaal het volgende:
Maakt het kapsel uit bij een deskundige?
Ik heb een nieuwe achtergrond, dankquote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef Big_Boss het volgende:
Voor de liefhebber:
[ afbeelding ]
Klik voor de highres versie![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:58 schreef Bosbeetle het volgende:
in het weekend heeft hij het zo
[ afbeelding ]
Nee iemand linkte het topic, ik dacht hee dat lijkt net een omgekeerde misfitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]. Lekker op tijd ook, heb je 2 jaar over die grap na moeten denken?
Moest weer knakenhard lachenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
-painttopic- Het kapsel van pensioendeskundige Dennis van Ek
hiero
dit kan toch niemand serieus nemen ........quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:39 schreef pberends het volgende:
Net bij RTL Z:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat Geert Wilders een gek kapsel heeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |