Rokenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:de sigaretten zijn ook hier duurder geworden
Wedden dat je OA nu op een idee hebt gebrachtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben al blij dat de dagcijfers niet meer langs komen. De wereld gaat zich verbeteren.
best veel ja. Die voelen zich te goed voor ons.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:55 schreef Knekwurst het volgende:
Er zijn wel meer users in de OP die hier nooit meer posten.
De padquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:56 schreef DonGuido het volgende:
Ik net een Senseo bakkie zetten. Netjes water bijvullen, suiker en melkpoeder in me kopje pleuren, wachten tot de Senseo opgewarmd is, kopje onder de Senseo schuiven en bakkie zetten. Rarara wat ben ik vergeten
Ja, die Lenny kan er bijvoorbeeld ook wel een keer uit gehaald worden... die baggert toch ook nooit meer langsquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:55 schreef Knekwurst het volgende:
Er zijn wel meer users in de OP die hier nooit meer posten.
huh? Wat?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:53 schreef OA het volgende:
Indah, gefeliciteerd trouwens met de poedelprijs.
ik mis ze ook niet sinds ik geen records meer wil breken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben al blij dat de dagcijfers niet meer langs komen. De wereld gaat zich verbeteren.
C ja.. zelfs dat is me ooit overkomen, en je dan afvragen waarom ie niet goed dicht wilquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op welke manier?
a. De oude eruit halen
b. De nieuwe erin stoppen
c. Allebei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |