Ik had het alleen de laatste drie minuten moeilijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:10 schreef Isabeau het volgende:
PF: goed zeg, hardlopen overdag als het op z'n warmst is![]()
DE: gefeli met je 2-jarig stop jubileumje lijf is je danktbaar
De serie Heroes is één van de beste series die ik ooit heb gezien, maar dan moet je ze wel allemaal in de juiste volgorde kijken en dat kan voor sommige mensen een beetje moeilijk zijn om het dan via de tv te kijken. Downloaden of de dvd's kijken dus. Seizoen 3 begint in september weer! Yes!
Oh en PF, als jij vadsig bent dan wil ik niet eens over mezelf nadenken.![]()
GoeiemorgenStraks boodschappen doen en misschien nog even slapen. Ik heb weer nieuwerwets slecht geslapen. En ik mis Liejannuh in de SC, hopenlijk heeft zij geen hagelstenen en zo
De eerste paar afleveringen van seizoen 2 zijn een beetje langdradig... maar goed, seizoen 1 bouwde op naar een climax en dat doet seizoen 2 ook. Op het laatst zat ik echt weer op het puntje van mijn stoelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:13 schreef DarkElf het volgende:
Heroes is tof maar had gisteren wel moeite met er weer in komen zeg maar....
Omdat ik nooit snap wat die duurdere nou méér kunnen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Waarom de goedkoopste.... ben je blut?
Haydenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
heroes is ge-wel-dig
en ik ben de cheerleader(
)
ik heb 1 van 40 euroquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat ik nooit snap wat die duurdere nou méér kunnen.
Dat had ik ook...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:13 schreef DarkElf het volgende:
Heroes is tof maar had gisteren wel moeite met er weer in komen zeg maar....
Misschien is t volgende week weer duidelijker..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat had ik ook...
Hiro is in ieder geval wel echt een van de coolere personages. Die gast is zo droog.
Ik vond overigens seizoen 1 van Prison Break wel toffer, maar daar viel seizoen twee zwaar van tegen.
Isa: Welke Beek bedoelde je gistern nou?
Daar zou ik nou wel een beschuitje mee willen eten, maar zij eet tegenwoordig beschuitjes met de leukste vent van Heroes.quote:
Stoppen met roken hoeft niet als je nooit begonnen bent.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:59 schreef DarkElf het volgende:
hoezo?
goh gevatquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stoppen met roken hoeft niet als je nooit begonnen bent.
Maar daardoor geen onbestaande emotiequote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:42 schreef Isabeau het volgende:DE
Schamen is net zo'n verspilde emotie als spijt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |