De eerste paar afleveringen van seizoen 2 zijn een beetje langdradig... maar goed, seizoen 1 bouwde op naar een climax en dat doet seizoen 2 ook. Op het laatst zat ik echt weer op het puntje van mijn stoelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:13 schreef DarkElf het volgende:
Heroes is tof maar had gisteren wel moeite met er weer in komen zeg maar....
Omdat ik nooit snap wat die duurdere nou méér kunnen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Waarom de goedkoopste.... ben je blut?
Haydenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
heroes is ge-wel-dig
en ik ben de cheerleader(
)
ik heb 1 van 40 euroquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat ik nooit snap wat die duurdere nou méér kunnen.
Dat had ik ook...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:13 schreef DarkElf het volgende:
Heroes is tof maar had gisteren wel moeite met er weer in komen zeg maar....
Misschien is t volgende week weer duidelijker..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat had ik ook...
Hiro is in ieder geval wel echt een van de coolere personages. Die gast is zo droog.
Ik vond overigens seizoen 1 van Prison Break wel toffer, maar daar viel seizoen twee zwaar van tegen.
Isa: Welke Beek bedoelde je gistern nou?
Daar zou ik nou wel een beschuitje mee willen eten, maar zij eet tegenwoordig beschuitjes met de leukste vent van Heroes.quote:
Stoppen met roken hoeft niet als je nooit begonnen bent.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:59 schreef DarkElf het volgende:
hoezo?
goh gevatquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stoppen met roken hoeft niet als je nooit begonnen bent.
Maar daardoor geen onbestaande emotiequote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:42 schreef Isabeau het volgende:DE
Schamen is net zo'n verspilde emotie als spijt hebben.
iddquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:42 schreef Isabeau het volgende:DE
Schamen is net zo'n verspilde emotie als spijt hebben.
Ik ben net klaar!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:11 schreef MissHobje het volgende:
Wie heeft er goeie zin om schoon te maken
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:11 schreef MissHobje het volgende:
*Stopt vingers in oren en rent keisnel weg, nanananananannanananaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:11 schreef MissHobje het volgende:
Oh dat is het ook. Maar ik dnek dat de meeste rokers/stoppers wel even denken van "verdomme, waarom ben ik begonnen". En dan weer trots zijn dat ze gestopt zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:15 schreef DarkElf het volgende:
Oh en Pheno, ik ontken nergens dat het een bestaande emotie is...
ik vind het alleen een verspilde emotie... net als spijt hebben...
als je die emoties ervaart langer dan even doe je iets verkeerd en houdt dat dus in, in mijn wereld, dat je er niet alles aandoet om wat er ook gebeurd is, te veranderen in een positieve richting...
en als je alles eraan gedaan hebt, wat ik dus gedaan heb, is je schamen of spijt hebben absoluut onnodig.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:21 schreef DarkElf het volgende:
right...
eniewee, ik stort ff in,.. mijn gewrichtjes vinden t wel een leuk geweest weer
ik was eerder al ff ingestort, even een uurtje op bed gelegen, en nu weer een beetje bijkomenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:21 schreef DarkElf het volgende:
right...
eniewee, ik stort ff in,.. mijn gewrichtjes vinden t wel een leuk geweest weer
verstandig!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik was eerder al ff ingestort, even een uurtje op bed gelegen, en nu weer een beetje bijkomen![]()
Pas goed op je zelf
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
verstandig!
en ja doe ik, ik ga even lezen en misschien een klein tukje doen
Oh en manlief belde net omdat hij me gewoon even wilde horenwat hou ik van die man
Nah, ik ga m´n tas in pakken, en dan naar Tilburg. K heb net een slaapzak gekocht, maar ik krijg hem niet mere in het hoesje..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:49 schreef Den_Haag het volgende:
Hup, naar huis Nynke. En lekker met een wijntje op de bank gaan liggen![]()
Heb je gerold of geproptquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nah, ik ga m´n tas in pakken, en dan naar Tilburg. K heb net een slaapzak gekocht, maar ik krijg hem niet mere in het hoesje..
Yeah right, heb jij mijn Supertech Lidl TV gezien?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:38 schreef beunkster het volgende:
Steer, wat je moet met een betere dvd-speler: die klinkt beter. En geeft beter beeld.
Mjah, oké. Dan heb je gelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yeah right, heb jij mijn Supertech Lidl TV gezien?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yeah right, heb jij mijn Supertech Lidl TV gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |