dat heeft niets met wel of geen regen of donkere wolken te makenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
buiten is het echt 24 graden hier
Inderdaad, almere is prachtigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
buiten is het echt 24 graden hier
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]![]()
*rent naar weegschaal*
lol ik dacht dat ik 3 kg was aangekomen maar het zijn er 7
TERING
nou tot zo
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:36 schreef DarkElf het volgende:
Morgen ben ik trouwenstwee jaar gestopt met roken
, en daar ben ik best trots op
![]()
Dus morgen zitten we in de 40+ gradenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
uur later, weer wat warmer. dat snap je toch wel
Vind ik ookquote:
Dan is hij weer begonnen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En hoe gaat het met de aandrang?
Mijn zwager is ongeveer anderhalf jaar gestopt, maar ik zie em steeds vaker een sigaretje roken.
Verder natuurlijk goed van je!
Je schaamt je niet dat je ooit begonnen bentquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:36 schreef DarkElf het volgende:
Morgen ben ik trouwenstwee jaar gestopt met roken
, en daar ben ik best trots op
![]()
Ja, dat hij weer begonnen is klopt natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:51 schreef DarkElf het volgende:
Dan is hij weer begonnen natuurlijkje kan niet een beetje roken
Maareuh de eerste tijd viel niet mee natuurlijk maar is absoluut heel niet zo zwaar geweest als ik van te voren bedacht had dat het zou zijn...
Nu nog denk ik wel eens, na een mooi diner ofzo : mmm, maar das echt seconden werk en stelt niets voor bij het echt willen
Denk wel bij hevige stress dat het altijd een zwak punt zal blijven (ook toen ikzelf slecht nieuws kreeg gezondheidstechnisch.. toen heb ik twee trekjes genomen en dat was t want t was natuurlijk ranzig(t was meer t idee denk ik) maar das ook al zeker anderhalf jaar geleden...)
en dat was na een maand of vijf.. kan je nagaan hoe ranzig t nu isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ja, dat hij weer begonnen is klopt natuurlijk.
Dat je het ranzig vondt lijkt me een goed teken toch? Drie, wat zeg ik, vierwerf hulde
Oh, daar krijg ik echt jeuk van. Natuurlijk leef je als man mee, maar laten we wel wezen. Je hoeft er niks voor te doen. De vrouw moet al het werk doen en heeft alle last....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ja meervoud, ze zijn tegenwoordig ook samen zwanger
Welnee ze waren al blij dat het lukte nadat de dokters zeiden van niet, tenminste bij mijquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
o wat erg voor jullie ouders, dat ze zulke domme kinderen hebben gebaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |