alle vrouwen dus en de rest die doet alsof ze niet zo zijn, liegen allemaalquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
alleen als ze onzeker zijn over hun figuur en een vertekend zelfbeeld hebben
waarom mag een man wel zeggen dat hij breder wil worden en vrouwen niet dat ze smaller etc willen wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
alleen als ze onzeker zijn over hun figuur en een vertekend zelfbeeld hebben
Je mag best zeggen dat je smaller wilt wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
waarom mag een man wel zeggen dat hij breder wil worden en vrouwen niet dat ze smaller etc willen wordenHeeft toch niks te maken met een vertekend zelfbeeld en onzeker zijn over je figuur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
alle vrouwen dus en de rest die doet alsof ze niet zo zijn, liegen allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. as if that ever gonna happenen
en
![]()
Blijft dus altijd wel wat over om te zeiken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2008 12:52:22 ]
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:46 schreef DarkElf het volgende:
En ik vond de massa bejaarden vandaag niet eens annoyingen de trekkers die voor me de weg op kwamen ook niet
en vond t zelfs niet erg dat ik helemaal om moest rijden omdat mijn lievelingsbinnendoorweg afgesloten was
soms he? schijnt de zon gewoon
Omdat als je met me wilt communiceren over dergelijke zaken, ik pertinent weiger omdat in het openbaar te doen. Als ik al überhaupt meewerk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zeg lein, waarom heb je mijn fobo reactie verwijderd?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je smaller wilt worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat ik het anders zeggen: ik wil meer sporten want ik vind het mooi om gespierd/gezond/fit te zijn. Ik vind het niet mooi dat als ik minder sport dat die spieren wat minder worden. + dat ik er lui van word
ik hoop dat m'n ipod opgeladen is dan kan ik gaan rennen![]()
en realistisch zijn over dat je aan bent gekomen vind ik niet zo vreemd - beter nu dan over 50kg "o, ik heb opeens overgewicht, wat plotseling"
nee niet eensquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je liegt
![]()
Nee heur, ik ken het gevoel wel
Je hebt helemaal gelijk hoor, zo denk ik in principe ookquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen: ik wil meer sporten want ik vind het mooi om gespierd/gezond/fit te zijn. Ik vind het niet mooi dat als ik minder sport dat die spieren wat minder worden. + dat ik er lui van word
ik hoop dat m'n ipod opgeladen is dan kan ik gaan rennen![]()
en realistisch zijn over dat je aan bent gekomen vind ik niet zo vreemd - beter nu dan over 50kg "o, ik heb opeens overgewicht, wat plotseling"
Daarom zei ik ook: nee heur, ik ken het gevoel ook welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee niet eensanders was ik wel uit elkaar gespat van irritaties
maar de radio stond lekker aan, kon alle boodschappen vinden, nog even gekletst met iemand... zonnetje scheen dus t is prima zo
grapjasquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
het is echt mooi weer buiten
Jah echt???quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:55 schreef Faithy het volgende:
[..]
grapjas
komt hier een inktzwarte lucht aan en de eerste huurders hebben al gebeld over gigantische hagelstenen, waterschade en electriciteitsproblemen
echt? oh lekker danquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:55 schreef Faithy het volgende:
[..]
grapjas
komt hier een inktzwarte lucht aan en de eerste huurders hebben al gebeld over gigantische hagelstenen, waterschade en electriciteitsproblemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |