omg ik ben oud en dik...wat is miss reefquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja die 7kg zit toch ergensEn leuk dat jullie mij allemaal dun vinden maar zo win ik nooit de miss reef wedstrijd
twee oud klasgenootjes doen mee.. dan kan ik het ook
Miss Reef wedstrijd? Dan gaat het om je kont, die hoort mooi stevig en rond te zijn. Spieren kweken dus, niet afvallenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja die 7kg zit toch ergensEn leuk dat jullie mij allemaal dun vinden maar zo win ik nooit de miss reef wedstrijd
twee oud klasgenootjes doen mee.. dan kan ik het ook
j/k natuurlijk ga ik niet meedoen..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Miss Reef wedstrijd? Dan gaat het om je kont, die hoort mooi stevig en rond te zijn. Spieren kweken dus, niet afvallen
Hihi, ik las "CLIT SC"quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:11 schreef AKnynke het volgende:
Oh, trouwens, Karrel: in je eerste topic gelijk een typo in de TT, ook zo wat he!
Dbz, dat is een tijdje geleden. Die Freezer sagaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
American Football is rugby voor mietjes.
Heroes seizoen een leidde wel een beetje aan het dragonballz syndroom, traag en langdradig.
Vond gisteren wel een beetjevaag allemaal. Misschien heb ik seizoen 1 te lang geleden gezien, maar zat er niet echt in....
+ dat je hoort wat de scheidsrechters zeggenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geel is 10 minuten sin bin, ik vind dat zo'n grappige uitdrukking
Wat ik ook heel tof vind bij rugby is dat ze de TV-ref raadplegen als ze een situatie niet goed kunnen inschatten. Zo leuk
En dan gewoon twee afleveringen lang net doen of je gaat vechten en uiteindelijk een gevecht van drie afleveringen...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dbz, dat is een tijdje geleden. Die Freezer saga
cult op hoog niveau!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En dan gewoon twee afleveringen lang net doen of je gaat vechten en uiteindelijk een gevecht van drie afleveringen...
neequote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:58 schreef Den_Haag het volgende:
Wat Steer zegt. En verder veel sterilon
@DE, heb je vandaag weer terug gezwaaid?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ahjoh tis hier toch ook een clitshit met al die homo'smetro's en jongetjes op roze motoren![]()
He has a powerlevel of 9000!!!!quote:
Dat is toch vrouw eigen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:33 schreef DarkElf het volgende:
zo bijgelezen... dunne vrouwen die zeiken over te dik zijn
You ain't see nothing yetquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
whahahaha SOL jij bent op dreef vandaag!
zeiken wel ja, doe ik ook maar ik ben dan ook een vrouwquote:
ik heb mezelf nooit dik genoemdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:33 schreef DarkElf het volgende:
zo bijgelezen... dunne vrouwen die zeiken over te dik zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |