abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juli 2008 @ 20:21:52 #101
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_59932649
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:15 schreef Kremers het volgende:

[..]

Nogmaals, de context van het gebruik is anders, dus onzin dat beide hetzelfde moeten zijn...
Hoezo is de context anders? Als ik naar Wikipedia surf, wil ik een artikel over een bepaald onderwerp lezen en als ik naar Google surf, wil ik een zoekopdracht kunnen geven en een lijst resultaten op m'n scherm zien. Of ik dat nou met een mobiele telefoon of een desktop computer doe, maakt niks uit.
pi_59933189
Na lang overwegen ga hem ook halen , alleen weet ik nu wel dat die bij media markt ook komt alleen niet wanneer, dus ik denk dat ik morgen even langs de tmobile loop om daar te vragen of ze die 16 gig vast kunnen houden..

Dan nog ff me proeftijd afwachten en de imac kopen
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  zondag 6 juli 2008 @ 20:53:01 #103
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_59933566
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:07 schreef Kremers het volgende:

[..]

Mobiel het Internet kunnen bekijken is niet mobiel Internet.
Dat zou het wel moeten zijn.
pi_59934318
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Na lang overwegen ga hem ook halen , alleen weet ik nu wel dat die bij media markt ook komt alleen niet wanneer, dus ik denk dat ik morgen even langs de tmobile loop om daar te vragen of ze die 16 gig vast kunnen houden..

Dan nog ff me proeftijd afwachten en de imac kopen
!
  zondag 6 juli 2008 @ 21:40:32 #106
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_59934934
quote:
Aaaaargh!!! Geef dat mens een mediacursus! Maak je zin eens in één keer af, dat gehakkel constant...
pi_59935067
je bent nu gereed

voor de aanschaf

van jou iphone

in een van onze winkel
of via de website
  zondag 6 juli 2008 @ 21:53:07 #108
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_59935325
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:44 schreef men_in_red het volgende:
je bent nu gereed

voor de aanschaf

van jou iphone

in een van onze winkel
of via de website
Dat bedoel ik dus.

Overigens, dat is dan wel weer een pluspunt, "aanschaf van de iPhone via de webshite" Dan doen we dat gewoon!
pi_59935394
En dan ook die website checken op een Acer of HP/weetikveel wat laptop.
  zondag 6 juli 2008 @ 22:52:36 #110
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_59937490
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:21 schreef Tijn het volgende:

[..]

Hoezo is de context anders? Als ik naar Wikipedia surf, wil ik een artikel over een bepaald onderwerp lezen en als ik naar Google surf, wil ik een zoekopdracht kunnen geven en een lijst resultaten op m'n scherm zien. Of ik dat nou met een mobiele telefoon of een desktop computer doe, maakt niks uit.
Dus we moeten dan maar alle websites begrenzen op de capaciteiten van zo'n klein grafscherm op zo'n klotetelefoontje?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  zondag 6 juli 2008 @ 23:14:49 #111
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_59938043
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:52 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Dus we moeten dan maar alle websites begrenzen op de capaciteiten van zo'n klein grafscherm op zo'n klotetelefoontje?
Nee, je moet schaalbare websites ontwerpen die werken op elke resolutie en tekstgrootte. Waar Wikipedia en Google overigens twee aardige voorbeelden van zijn. Een website met een vaste breedte zoals dit forum is mobiel ook wel te bezoeken natuurlijk, maar je zal dan wat moeten scrollen. Minder ideaal, maar wel werkbaar. Je krijgt in elk geval de volledige functionaliteit aangeboden en geen gestripte nepsite.

Wat je verder met "capaciteiten van zo'n klotetelefoontje" bedoelt is me niet helemaal duidelijk. Ik kan geen webapplicatie bedenken die te zwaar zou zijn voor een iPhone, maar wel acceptabel loopt op een desktop PC.
pi_59941280
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Daar heb je zeker een punt. Voor a-technische mensen die toch graag mee gaan met de tijd is de Iphone ideaal. En het ding ziet er nog hip uit ook.
Zelfs voor 'technische mensen' die geen enkele tijd willen stoppen in het aanleren van de werking van een mobiele telefoon en die gewoon willen dat het ding de basisfuncties uitstekend vervuld, is het een uitkomst.
quote:
Een iPhone is eigenlijk te duur voor wat het is. Beetje het B&O onder de consumentenelectronica.

*knip*
Als je het puur vanuit een technisch perspectief beredeneert, dan zal dat best kloppen, maar dat is dus niet de meerwaarde van een iPhone. Voor de kleine minderheid die van pielen en helemaal in een apparaat duiken houdt en die regelmatig camera's etc gebruikt is een iPhone dus niet een uitkomst.

Als je echter gewoon net als 95% van alle andere consumenten bent, dan gebruik je je telefoon om mee te bellen en sms'en, zeer sporadisch een funpic maken etc en daarin is een iPhone veel beter dan de gemiddelde telefoon. En daardoor is hij dus niet relatief duur, want als je het ding koopt, dan bereik je er dus beter je doelen mee.
  maandag 7 juli 2008 @ 10:30:30 #113
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  maandag 7 juli 2008 @ 12:02:36 #114
3185 Adelante
To let it go now
pi_59944689
vier nachtjes of drie nachtjes en eentje voor de deur van een shop
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_59944813
quote:
Aankomende vrijdag gaat het gebeuren, dan is de iPhone3G exclusief
verkrijgbaar in Nederland bij T-Mobile. Jij kunt als een van de eersten de
iPhone3G in bezit hebben.

Kom naar de Midnight Sale in onze T-Mobile Shop aan de Lijnbaan 86 in
Rotterdam. De deur gaat open van donderdag op vrijdagnacht 11 juli om
klokslag 00.00 uur.

Wat heb je nodig?
Een geldig legitimatiebewijs
Een bankpas
Een uittreksel van de KvK (voor zakelijke klanten)

Voor het afsluiten van een abonnement, moet je minimaal 18 jaar of ouder zijn.
Er is 1 toestel per persoon beschikbaar.

Kom je liever de volgende dag naar één van onze T-Mobile Shops? Vanaf
9.30 uur ben je van harte welkom. Ook de Apple Premium Resellers,
Belcompany, MediaMarkt, Saturn en The PhoneHouse zullen vanaf
11 juli de iPhone3G verkopen.

Bestel je de iPhone3G liever zonder wachtrijen en comfortabel vanuit je
luie stoel? Dan kun je ook vanaf 11 juli 00.00 uur terecht in onze Online Shop.
Houd er wel rekening mee dat de verwachte levertijd bij aankoop via de
Online Shop zes weken bedraagt.

Wil je meer informatie? Of wil je de Midnight Sale aanstaande vrijdag live op internet volgen? Ga naar www.t-mobile.nl/iphone.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Netherlands B.V

Ps: Naar verwachting komt er een run op de iPhone3G. Wees er
snel bij, want tijdens de Midnight Sale zijn er maar 500 iPhones beschikbaar.
jammer dat je niet nu al online kan bestellen, zou bij thuiskomst een mooie iphone op me wachten.
pi_59944851
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:07 schreef Slein83 het volgende:

[..]

ja kreeg die ook net, maar ik ga daar dus echt niet heen, beetje snachts naar rotterdam en dan de kans lopen dat je er toch geeneen krijgt
  maandag 7 juli 2008 @ 12:10:19 #117
3185 Adelante
To let it go now
pi_59944866
Zes weken levertijd bij online bestellen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_59944886
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:09 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

ja kreeg die ook net, maar ik ga daar dus echt niet heen, beetje snachts naar rotterdam en dan de kans lopen dat je er toch geeneen krijgt
Ik ga er ook niet heen :p, zit 1500 km er vandaan
pi_59944900
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:10 schreef Adelante het volgende:
Zes weken levertijd bij online bestellen?
ja ze willen niet het risico lopen natuurlijk dat ze een zooi iphones op voorraad houden voor online bestellers terwijl ze ze in de winkel makkelijk kwijt kunnen...
  maandag 7 juli 2008 @ 12:14:49 #120
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59944982
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:07 schreef Slein83 het volgende:

[..]

jammer dat je niet nu al online kan bestellen, zou bij thuiskomst een mooie iphone op me wachten.
Ik vind het wel erg knap van Apple/T-Mobile. Een gewoon consumentenproduct zó ophypen dat mensen ervoor in de rij gaan liggen Het recept is vrij simpel:
Gewoon érg veel pakkende reclame maken en zorgen dat je overal in de media komt. Verder vooral richten op de jonge doelgroep, die maken dan weer gratis mond tot mond reclame. Ik bedoel, kun je nog op de middelbare school aankomen zonder een dure iPhone/iPod/iBook?
Hulde voor het concept (hetzelfde geldt voor de Ipod overigens)

Ik denk dat ik ook maar eens zo iets ga bedenken..er moet vast nog zo'n gat in de markt te vinden zijn.
pi_59945014
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik vind het wel erg knap van Apple/T-Mobile. Een gewoon consumentenproduct zó ophypen dat mensen ervoor in de rij gaan liggen Het recept is vrij simpel:
Gewoon érg veel pakkende reclame maken en zorgen dat je overal in de media komt. Verder vooral richten op de jonge doelgroep, die maken dan weer gratis mond tot mond reclame. Ik bedoel, kun je nog op de middelbare school aankomen zonder een dure iPhone/iPod/iBook?

Ik denk dat ik ook maar eens zo iets ga bedenken..er moet vast nog zo'n gat in de markt te vinden zijn.
ja verzin jij maar eens een merk dat producten zoals apple op de markt brengt!
pi_59945017
Vermoedelijke aantallen:
quote:
De aantallen zoals deze beschikbaar zijn op 11 juli.

Media Markt: 8x per filiaal per toestel
Belcompany: 10x per filiaal per toestel
TPH: 10x per filiaal per toestel
T-mobile: 80-100 per filiaal per toestel
Webshops: onbekend bij mij

activatieproces iphone
pi_59945072
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:16 schreef Slein83 het volgende:
Vermoedelijke aantallen:
[..]

activatieproces iphone
ow dan loop ik ze zeker niet mis bij de t-mobile shop
  maandag 7 juli 2008 @ 12:18:52 #124
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59945073
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

ja verzin jij maar eens een merk dat producten zoals apple op de markt brengt!
Ik zeg toch dat het een goed concept is? Ik zou het zelf niet kopen maar zo lang het verkoopt heeft het een goede marketing strategie natuurlijk
pi_59945100
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee, ben gedwongen een macbook pro aan te schaffen
Maar, heel simpel ik ben maand op vakantie en heb een nieuwe tel nodig. Heb er nu 3 bij mij die alle 3 naar de kloten zijn en uitvallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')