abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juli 2008 @ 08:14:25 #61
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_59904374
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

De échte nerds herken je natuurlijk nog steeds aan hun eerste generatie iPhone's met zilveren brushed alu achterkant ipv dat neppe plastic.
Heb anders genoeg vertegenwoordigers en snelle jongens gezien met een 1st gen iPhone...
The Internets, I needs it..
  zaterdag 5 juli 2008 @ 08:26:32 #62
3185 Adelante
To let it go now
pi_59904400
iPhone dummy

na wat knippen en plakken heb ik nu een echte iPhone
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 5 juli 2008 @ 08:54:25 #63
3185 Adelante
To let it go now
pi_59904502

De eersten zitten al te wachten op 5th in NYC.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 5 juli 2008 @ 10:29:38 #64
71115 Rnej
I walk the line
pi_59905052
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 08:54 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

De eersten zitten al te wachten op 5th in NYC.
prachtig, zoveel maagden bij elkaar

serieus mensen, tis een TELEFOON...

mn abo bij telfort loopt de 14e af en ik wil graag een goeie nieuwe telefoon, en dan zal je zien dat ze allemaal weggesnaaid zijn door van die nerds die ook de 1st en ook de 2nd gen en ook nog 8 vette nokias en een EEE pc hebben..
  zaterdag 5 juli 2008 @ 11:14:16 #65
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_59905543
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 10:29 schreef Rnej het volgende:

[..]

prachtig, zoveel maagden bij elkaar

serieus mensen, tis een TELEFOON...

mn abo bij telfort loopt de 14e af en ik wil graag een goeie nieuwe telefoon, en dan zal je zien dat ze allemaal weggesnaaid zijn door van die nerds die ook de 1st en ook de 2nd gen en ook nog 8 vette nokias en een EEE pc hebben..
Waar maak je je druk om een weekje of 2 extra wachten erop boeiend.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 11:31:52 #66
71115 Rnej
I walk the line
pi_59905797
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om een weekje of 2 extra wachten erop boeiend.
kunnen die nerds dat niet doen? ik heb in die 2 weken meerdere deadlines en nieuwe opdrachten....

bovendien zijn mensen die voor een winkel slapen erg jammer
pi_59905872
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:31 schreef Rnej het volgende:

[..]

kunnen die nerds dat niet doen? ik heb in die 2 weken meerdere deadlines en nieuwe opdrachten....

bovendien zijn mensen die voor een winkel slapen erg jammer

Deze nerd heeft het anders goed bekeken

KLIK
  zaterdag 5 juli 2008 @ 14:11:31 #68
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_59908202
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:40 schreef ChrisFO het volgende:
Is het nou wel of niet mogelijk om hem te reserveren bij de T-mobile shops? Zoja dan ga ik zo ff langs
quote:
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U vraagt ons of het mogelijk is de iPhone te reserveren. T-Mobile hanteert hiervoor geen vast beleid. Dat wil zeggen dat de T-Mobile Shops dit voor zichzelf mogen beslissen. U zou daarom ook kunnen informeren bij een T-Mobile Shop bij u in de buurt.

Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Gerard Benders
En verder...
quote:
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U vraagt of u de iPhone online kunt bestellen. Helaas kunnen wij u nog geen informatie geven of dit toestel via de website aangeboden wordt. Wij adviseren u de website in de gaten te houden. Voor meer informatie kunt u terecht op www.t-mobile.nl/iphone.

Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Diana Braat
pi_59908384
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:11 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
[..]
En verder...
[..]
Ik vind dat ze maar een rare manier van email beantwoorden hebben daar bij T-Mobile.. "U vraagt dit", blabla.. Ik had ze zelf ook gemaild, ze deden gvd net alsof ik te mongolisch ben om een mailtje te typen Heel de tijd "Uit uw email begrijpen wij..", net alsof het praktisch onleesbaar was Stelletje anussen
  zaterdag 5 juli 2008 @ 14:26:30 #70
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_59908439
Ze lezen je mail ook maar half, want mijn eerste mail aan ze was: kun je de iphone straks ook gewoon online bestellen, of moet ik echt naar de winkel toe en als dat dan het geval is, kan ik dan een iphone reserveren eventueel. Krijg ik dus de eerste reply als antwoord...

Vervolgens terug gemaild dat ik dat dus niet vroeg, krijg ik reply twee als antwoord
pi_59909331
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:22 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Ik vind dat ze maar een rare manier van email beantwoorden hebben daar bij T-Mobile.. "U vraagt dit", blabla.. Ik had ze zelf ook gemaild, ze deden gvd net alsof ik te mongolisch ben om een mailtje te typen Heel de tijd "Uit uw email begrijpen wij..", net alsof het praktisch onleesbaar was Stelletje anussen
klopt, volgens mij leren ze dat op het mbo, ze leren daar bijvoorbeeld ook hoe je een telefoon moet opnemen...
pi_59909700
Ok zojuist gereserveerd bij belcompany Nummer 7 op de lijst dus hopen dat ze er genoeg binnen krijgen
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qB2UcWt8pFw[/youtube]
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:09:26 #73
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_59909808
*gaat ook maar eens een belletje plegen*
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_59913344
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:00 schreef ChrisFO het volgende:
Ok zojuist gereserveerd bij belcompany Nummer 7 op de lijst dus hopen dat ze er genoeg binnen krijgen
dat reserveren mocht niet?
http://www.t-mobile.nl/iphone/index.html
quote:
Vóór 11 juli is het helaas niet mogelijk een voorinschrijving
voor de iPhone te doen.
Moet vrijdag werken
pi_59913472
Ik heb hem dan ook bij belcompany gereserveerd en niet bij t-mobile. Volgens mij kan het ook bij the phone house.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qB2UcWt8pFw[/youtube]
pi_59915359
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:46 schreef NickeN. het volgende:

[..]

dat reserveren mocht niet?
http://www.t-mobile.nl/iphone/index.html
[..]

Moet vrijdag werken

Ik vetrek woensdag voor maand naar buitenland
  zondag 6 juli 2008 @ 14:29:20 #77
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_59925331
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:46 schreef NickeN. het volgende:
(...)
Moet vrijdag werken
Ik ook, maar kom gewoon wat later @ werk.

Met een beetje geluk regent het pijpestelen, dat ontmoedigd de mensen die 'm niet echt willen
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_59927953
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:38 schreef NiekR het volgende:
Ik wil ook een iPhone halen, alleen ik zit nog aan mijn abbo bij T-mobile 1,5 jaar vast...
Ik zit in een gelijke situatie, alleen duurt het abo bij mij nog een jaar. Vind het wel vreemd dat t-mobile voor bestaande klanten geen optie heeft...

Maar ach, zo erg sta ik ook weer niet te springen om dat ding in mijn handen te hebben Het is en blijft een telefoon.
  zondag 6 juli 2008 @ 16:35:37 #79
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59928044
Waarom willen jullie een Iphone eigenlijk?
pi_59928186
quote:
Op zondag 6 juli 2008 16:35 schreef leolinedance het volgende:
Waarom willen jullie een Iphone eigenlijk?
Waarom gebruik jij een tandenborstel om je tanden mee te poetsen?
  zondag 6 juli 2008 @ 16:46:31 #81
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59928273
quote:
Op zondag 6 juli 2008 16:42 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Waarom gebruik jij een tandenborstel om je tanden mee te poetsen?
Wat een kinderachtige reactie zeg. En wat je zegt slaat ook nog eens nergens op.

Wat maakt een Iphone zo gewild?
  zondag 6 juli 2008 @ 16:48:27 #82
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_59928306
quote:
Op zondag 6 juli 2008 16:46 schreef leolinedance het volgende:
(...)
Wat maakt een Iphone zo gewild?
Omdat het een fantastische mooi apparaat is ? Bekijk de guided tour op de Apple site maar eens.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zondag 6 juli 2008 @ 16:54:12 #83
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59928445
quote:
Op zondag 6 juli 2008 16:48 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Omdat het een fantastische mooi apparaat is ? Bekijk de guided tour op de Apple site maar eens.
Zeker een mooi dingetje hoor. Maar om er nou al 8 topics over te vullen..
Ik lees bijvoorbeeld niks over de Samsung Omnia wat zeker zo'n mooie en qua specs zelfs betere 'telefoon' is.

Zou het iets met de merknaam temaken kunnen hebben?
pi_59928672
quote:
Op zondag 6 juli 2008 16:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik lees bijvoorbeeld niks over de Samsung Omnia wat zeker zo'n mooie en qua specs zelfs betere 'telefoon' is.

Specs zeggen weinig , gebruikersgemak des te meer.
  zondag 6 juli 2008 @ 17:31:59 #85
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_59929318
quote:
Op zondag 6 juli 2008 16:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee, heeft niks met de merknaam te maken, of met de specs. Het heeft alles te maken met kwaliteit en user experience.

Ik kan je nu al zeggen dat die Samsung Omnia absolute bagger is zonder 'm ooit gezien te hebben, ten eerste heb ik nog nooit een door Samsung ontwikkeld toestel gezien dat goed werkte (en ik heb er VEEL gezien/gebruikt), Ten tweede draait 't ding op Windows Mobile wat gewoon lelijk en traag is en een klote user experience heeft.

Al die specs, features,etc. zeggen uiteindelijk helemaal niets. Waar het uiteindelijk om gaat is dat een apparaat de gebruiker in staat stelt bepaalde dingen te doen, het opzoeken van informatie, communiceren met mensen, etc.

Uiteindelijk wil je niet een telefoon met UMTS, GPS, etc. Je wilt niet een slot reserveren in je GSM netwerk en een virtual circuit maken naar de telefoon in het huis van je ouders. Je wilt gewoon je moeder spreken.
Je wilt niet je coordinaten bepalen op basis van gegevens van GPS satellieten en met die gegevens een zoekopdracht doen in een database met geospatiale data. Je wilt gewoon een pizza restaurant in de buurt vinden.

Je wilt iets opzoeken, iemand spreken, je agenda bekijken. HOE dit gebeurt zal je aan je reet roesten. Waar het om gaat is dat je dit kan doen zonder door al te veel hoepels te moeten springen. Het apparaat kan wel van alles kunnen, maar het belangrijkste is dat jij op een logische en eenvoudige manier hier gebruik van kan maken anders heb je niets aan al die features.
  zondag 6 juli 2008 @ 18:08:43 #86
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59929975
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:31 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Nee, heeft niks met de merknaam te maken, of met de specs. Het heeft alles te maken met kwaliteit en user experience.

Ik kan je nu al zeggen dat die Samsung Omnia absolute bagger is zonder 'm ooit gezien te hebben, ten eerste heb ik nog nooit een door Samsung ontwikkeld toestel gezien dat goed werkte (en ik heb er VEEL gezien/gebruikt), Ten tweede draait 't ding op Windows Mobile wat gewoon lelijk en traag is en een klote user experience heeft.

Al die specs, features,etc. zeggen uiteindelijk helemaal niets. Waar het uiteindelijk om gaat is dat een apparaat de gebruiker in staat stelt bepaalde dingen te doen, het opzoeken van informatie, communiceren met mensen, etc.

Uiteindelijk wil je niet een telefoon met UMTS, GPS, etc. Je wilt niet een slot reserveren in je GSM netwerk en een virtual circuit maken naar de telefoon in het huis van je ouders. Je wilt gewoon je moeder spreken.
Je wilt niet je coordinaten bepalen op basis van gegevens van GPS satellieten en met die gegevens een zoekopdracht doen in een database met geospatiale data. Je wilt gewoon een pizza restaurant in de buurt vinden.

Je wilt iets opzoeken, iemand spreken, je agenda bekijken. HOE dit gebeurt zal je aan je reet roesten. Waar het om gaat is dat je dit kan doen zonder door al te veel hoepels te moeten springen. Het apparaat kan wel van alles kunnen, maar het belangrijkste is dat jij op een logische en eenvoudige manier hier gebruik van kan maken anders heb je niets aan al die features.
Daar heb je zeker een punt. Voor a-technische mensen die toch graag mee gaan met de tijd is de Iphone ideaal. En het ding ziet er nog hip uit ook.

Een iPhone is eigenlijk te duur voor wat het is. Beetje het B&O onder de consumentenelectronica.

Niet makkelijk naar eigen wens aan te passen/up te daten. Batterij vervangen gaat niet. Je moet voor alles terug naar Apple (duur!). Niet zelf geheugen uitbreiden/kiezen. 2 mp camera zonder flits, geen 3.5mm jackplug aansluiting, geen flash player, geen USB aansluiting, je MOET Itunes gebruiken, om gewoon maar wat te noemen.

Uiteraard heeft het apparaatje ook voordelen:

- Mooi design
- Prettige bediening
- Waarschijnlijk geen/weinig vastlopers (heeft mijn iets minder geavanceerde Nokia N78 overigens ook niet maar het schijnt voor te komen bij deze hippe apparaatjes)
pi_59930101
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Daar heb je zeker een punt. Voor a-technische mensen die toch graag mee gaan met de tijd is de Iphone ideaal. En het ding ziet er nog hip uit ook.

Een iPhone is eigenlijk te duur voor wat het is. Beetje het B&O onder de consumentenelectronica.

Niet makkelijk naar eigen wens aan te passen/up te daten. Batterij vervangen gaat niet. Je moet voor alles terug naar Apple (duur!). Niet zelf geheugen uitbreiden/kiezen. 2 mp camera zonder flits, geen 3.5mm jackplug aansluiting, geen flash player, geen USB aansluiting, je MOET Itunes gebruiken, om gewoon maar wat te noemen.

Uiteraard heeft het apparaatje ook voordelen:

- Mooi design
- Prettige bediening
- Waarschijnlijk geen/weinig vastlopers (heeft mijn iets minder geavanceerde Nokia N78 overigens ook niet maar het schijnt voor te komen bij deze hippe apparaatjes)
Ah een megapixelgeiler.

Lees je eerst even in voordat je loopt te blaten. Batterij vervangen gaat wel. Geheugen uitbereiden heb je niet nodig met 16 GB. Een telefoon gebruik je niet als camera alleen voor snapshots. Flitsen is not done ..! 3.5 mm heb je geen jack meer nodig met de iPhone 3G. USB aansluiting niet nodig , en het werken met iTunes is heus geen belemmering. Een beter programma op je iPhone te organiseren is er niet.
pi_59930719
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:31 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ik dacht toch echt van wel hoor Bij apple gaat het zeker ook om de merknaam, omda Apple producten nu eenmaal bekent staan als producten van hoge kwaliteit met geile interfaces

Ik moet het nog zien, met al die functies. Wat mij tegenhoudt is het feit dat mobiel internet naar mijn mening op dit moment nog knudde is. Als dat nou wat verder zou zijn, dan zou ik de iPhone overwegen. Zonder goed mobiel internet is de iPhone een dure gadget, met een gelikt uiterlijk en ditto interface.

Anderzijds heb ik een apple laptop, en Windows Mobile apparaten werken knudde met MacOS X.
  zondag 6 juli 2008 @ 19:14:13 #89
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59931053
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:56 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ik dacht toch echt van wel hoor Bij apple gaat het zeker ook om de merknaam, omda Apple producten nu eenmaal bekent staan als producten van hoge kwaliteit met geile interfaces

Ik moet het nog zien, met al die functies. Wat mij tegenhoudt is het feit dat mobiel internet naar mijn mening op dit moment nog knudde is. Als dat nou wat verder zou zijn, dan zou ik de iPhone overwegen. Zonder goed mobiel internet is de iPhone een dure gadget, met een gelikt uiterlijk en ditto interface.

Anderzijds heb ik een apple laptop, en Windows Mobile apparaten werken knudde met MacOS X.
Waarom is mobiel internet knudde? Ik heb een onbeperkt abonnement op een Nokia N78 en ik vind het echt perfect werken!
  zondag 6 juli 2008 @ 19:16:53 #90
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_59931113
Het enige minpunt voor mij is dat hij best groot is. (wat wil je met zo'n scherm )

Waarom is dat mobiel internet nog knudde Kremers? Hoe zie je dat in de toekomst beter worden?
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')