Nee wat ik bedoel is dat als je een abonnement bij T-mobile hebt anders dan dat "iPhone-abonnement" dat je dan bijvoorbeeld geen Visual Voicemail hebt. Wat ik had gelezen was het een netwerkfeature die aangezet werd, maar dan zou dat volgens mij meteen voor alle abonnementen moeten gelden bij T-Mobile. Wat na 2 jaar als je besluit een ander abonnement bij T-Mobile te nemen, werkt dat Visual Voicemail ineens niet meer..quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is heel simpel: Visual Voicemail is een feature die afhangt van de operator. T-Mobile ondersteunt Visual Voicemail alleen voor de iPhone abonnementen. Alle andere abonnementen en alle abonnementen van andere operators ondersteunen geen Visual Voicemail.
Inderdaad. Het is dus geen netwerk-wijde functie, maar specifiek ingeschakeld op de iPhone abonnementen. Ik denk dat dat is omdat andere telefoons geen visual voicemail ondersteunen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee wat ik bedoel is dat als je een abonnement bij T-mobile hebt anders dan dat "iPhone-abonnement" dat je dan bijvoorbeeld geen Visual Voicemail hebt. Wat ik had gelezen was het een netwerkfeature die aangezet werd, maar dan zou dat volgens mij meteen voor alle abonnementen moeten gelden bij T-Mobile. Wat na 2 jaar als je besluit een ander abonnement bij ze te nemen, werkt dat Visual Voicemail niet meer..
Maar waarom doen ze dan moeilijk, als de iPhone toch de enige telefoon is die Visual Voicemail ondersteund. Kun je het net zo goed voor heel het netwerk aan zetten. Andere telefoons hebben er nooit wat aan, of het nou aan of uit staat.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dus geen netwerk-wijde functie, maar specifiek ingeschakeld op de iPhone abonnementen. Ik denk dat dat is omdat andere telefoons geen visual voicemail ondersteunen.
Het is natuurlijk ook geen toestel voor Tweakers. Tweakers willen 300 menu's vol in te stellen opties, klepjes, knopjes, opvoerbare cpu's en uitbreidbaar FLIPFLIPRIMRAM geheugen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:44 schreef febster het volgende:
Review van Tweakers: http://tweakers.net/revie(...)phone-3g-review.html (ze zijn niet erg positief)
Tsja, zoals ik ook al in de comments las: de iPhone 3G is grotendeels gebaseerd op de oude iPhone en ik heb echt nog nooit problemen met bellen gehad, anders dat gebrekkig bereik van een provider. Maar daar zou elke telefoon dan last mee hebben gehad. Ik kan ook niet goed terugvinden onder welke omstandigheden die problemen zich precies hebben voorgedaan? Pas bij de plus en minpunten, helemaal aan het eind, komt dit naar voren.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:14 schreef Adelante het volgende:
Klopt, maar als de reviewer al problemen heeft met bellen!?! Daar is zo'n toestel toch wel voor gemaakt
Ligt misschien ook een beetje aan de provider en verder hebben ze geen Beta firmware gebruikt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:14 schreef Adelante het volgende:
Klopt, maar als de reviewer al problemen heeft met bellen!?! Daar is zo'n toestel toch wel voor gemaakt
quote:
Valt wel mee toch?! Ze lopen te bitchen over een gaatje waar stof in kan komen, het gebrek aan GPS-software, wat vast ooit wel een keer goedkomt (waarom zit er anders immers GPS in?), vlekgevoeligheid (ja duh!), en crashes (vanwege instabiele software, probleem is met een update zo gefixt, mocht dat al nodig zijn...).quote:Pluspunten:
+ Erg mooi afgewerkt
+ Headphonejack is aangepast
+ Exchange werkt goed
+ 2.0-software doet zijn werk goed
+ Safari werkt op de meeste normale sites
Minpunten
- Geen gps-navigatiesoftware
- 3g-internetverbinding is erg zwak
- Wel erg vlekgevoelig
- Luidsprekers zijn te diep weggestopt
- Safari is crashgevoelig
- Verbinding tijdens bellen wordt soms verbroken
Ja ik vind persoonlijk de hele ondertoon van de review al een beetje zeikerig, en dat blijkt ook wel uit de conclusie cq verbeterpunten die ze aandragen. Daarom schreef ik erbij dat ze niet erg positief waren,quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
[..]
Valt wel mee toch?! Ze lopen te bitchen over een gaatje waar stof in kan komen, het gebrek aan GPS-software, wat vast ooit wel een keer goedkomt (waarom zit er anders immers GPS in?), vlekgevoeligheid (ja duh!), en crashes (vanwege instabiele software, probleem is met een update zo gefixt, mocht dat al nodig zijn...).
Volgens mij valt het wel mee met de negatieve woorden... Ze moeten gewoon wat te zeiken hebben.
Zo van mensen die hun apparatuur willen beheersen en niet willen beheerst worden door hun apparatuur?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook geen toestel voor Tweakers. Tweakers willen 300 menu's vol in te stellen opties, klepjes, knopjes, opvoerbare cpu's en uitbreidbaar FLIPFLIPRIMRAM geheugen.
Hier hangen de bushokjes vol met iPhone 3G postersquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:53 schreef ChrisFO het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel raar dat T-mobile geen enkele advertentie heeft gepubliceerd, hoe meer mensen er van weten hoe groter de hype dat lijkt me toch echt beter voor hun.
nou, met 7000 toestellen hoeven ze eigenlijk maar een klein deel van de nieuwsbrief subscribers te mailenquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:53 schreef ChrisFO het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel raar dat T-mobile geen enkele advertentie heeft gepubliceerd, hoe meer mensen er van weten hoe groter de hype dat lijkt me toch echt beter voor hun.
Euh, huh? Hier hangen volop posters langs de wegen en in bushokjes. Ook hebben we een folder in de bus gehad over de iPhone van T-Mobile.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:53 schreef ChrisFO het volgende:
Mwoch. Als je het zo wilt noemen. Ik heb een N95 gehad maar heb geen moment het gevoel gehad dat ik het toestel beheerste. Ondanks de shitload aan optie's, menu's en geile techspecs.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:23 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Zo van mensen die hun apparatuur willen beheersen en niet willen beheerst worden door hun apparatuur?
Ja, van die mensen die zo veel bezig zijn met het 'twieken' van hun speeltjes dat ze het meer als een doel zien i.p.v. een middel.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:23 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Zo van mensen die hun apparatuur willen beheersen en niet willen beheerst worden door hun apparatuur?
Ik ga mijn iPhones die ik vrijdag ga halen, zaterdag geven voor een dagje aan gerenommeerd telecom journalist dus ben benieuwd wat daar uit komt. Hij heeft een review exemplaar aangevraagd maar hij krijgt die pas volgende weekquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:48 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ach, tweakers zijn ook gewoon trieste zeikers, dus wat dat betreft is de review ook voor dat publiek geschreven (ik vergeet nooit dat een niet nader te noemen partij waarmee ik namens FOK! ben gaan praten over verregaande samenwerking over tweakers zei dat het echt allemaal zeikerds zijn omdat de users daar bij elke weggeefactie wel een op- op aanmerking hadden op het product en dat allemaal lieten weten.).
De gemiddelde tweaker is in geen enkel opzicht te vergelijken met de gemiddelde gebruiker van een telefoon, dus dit is niet serieus te nemen. Dit betekent niet dat de kritiek geen hout snijdt overigens, maar voor normale gebruikers, wat neerkomt op meer dan 95% van het totaal, is hij gewoon niet relevant,
Oh ok, bij mij in de omgeving niks van gezienquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh, huh? Hier hangen volop posters langs de wegen en in bushokjes. Ook hebben we een folder in de bus gehad over de iPhone van T-Mobile.
Maar dan krijg je een gerushte review net als bij twiekurs. Waar gaat hij hem publiceren?quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik ga mijn iPhones die ik vrijdag ga halen, zaterdag geven voor een dagje aan gerenommeerd telecom journalist dus ben benieuwd wat daar uit komt. Hij heeft een review exemplaar aangevraagd maar hij krijgt die pas volgende weeken kon niet langer wachten.
Ik zal jullie zaterdag avond wel laten weten wat hij er van vond. Alhoewel dat ie gaat proberen om m af te branden.
Dat gaan we afwachtenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:26 schreef nicomart het volgende:
vanacht om 0.01 een uitgebreide preview op iphoneclub.nl las ik. Ben benieuwd wat daaruit komt.
Precies, met firmware 2.0 kan je al heel veel bereiken wat je met de "3G" ook kan. Ik wacht wel tot ze hem gratis weggeven bij een pak melk ofzo, misschien dat ik dan nog interesse heb.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:25 schreef nelisb het volgende:
na het lezen van deze review twijfel ik serieus of ik wel een 3g iphone wil aanschaffen.
Ben zeer tevreden met mijn eerste generatie Iphone. GPS blijkt (nog) niks bijzonders te zijn, accu,geluid is hetzelfde en met firmware 2.0 denk ik dat ik nagenoeg alle functies van de nieuwe iphone goed kan gebruiken.
3G zou een voordeel kunnen zijn,ware het niet dat ik maar 1 dag per week op de weg ben voor het werk en dan mail doe via gprs,wat voor mij voldoende is qua snelheid.
De achterkant vind ik niet zo boeiend en wil eigenlijk graag bij Vodafone blijven.
Laat ik de geruchten van kpn en vodafone maar afwachten,dat zij over 3 maand ook komen met de Iphone.
Ook enig idee hoeveel mensen er verwacht worden?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:20 schreef nelisb het volgende:
Vanavond kan je al om 21 uur terecht in Rotterdam.
Er zijn DJ's en hapjes geloof ik.
Van 21 tot 00 uur krijg je een polsbandje om,je moet dan in een bepaalde zone blijven, dan heb je gegarandeerd een Iphone 3g, mits je goedgekeurd wordt natuurlijk.
Van 21 tot 00 uur gaan T-Mobile medewerkers al contracten schrijven en invoeren in hun Systeem (tas genaamd). Vanaf 00 uur kunnen ze dan meteen de eerste kassa aanslagen doen, daarvoor mag absoluut niet.
Deze info komt van iemand die vanavond 100 % aan het werk is!
Nou, so much voor Vodaphone en KPN dus.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:29 schreef Adelante het volgende:
T-mobile vijf jaar unieke iPhone deal
da's lang
Onbekend. Maar uiteraard zullen de 500 iphones zeker weg zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:29 schreef ChrisFO het volgende:
[..]
Ook enig idee hoeveel mensen er verwacht worden?
NU AL?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:30 schreef nicomart het volgende:
zit nu zo'n 10 man voor de deur inmiddels. Net ff langs gefiets
Jij ook al? Ik sta op nr1 op de reserveringslijstquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:09 schreef ChrisFO het volgende:
Ik had mij op de reserveringslijst laten plaatsen bij de lokale belcompany. Ik ben zojuist gebeld dat ze maar een zeer beperkte voorraad binnenkrijgen. Maar als ik daar op tijd ben dan kan ik er een krijgen omdat ik best hoog sta op de lijst![]()
Als ik er niet bij openingstijd ben, dan gaat die gewoon naar de volgende op de lijst/vrije verkoop.
Hij gaat m heel de dag lenen. Ga zelf een dagje efteling pakken (mits goed weer) en ze dan 's avonds weer ophalen. Daarnaast gebruikt hij m alleen voor een fotoshoot en komt de review later.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:38 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Maar dan krijg je een gerushte review net als bij twiekurs. Waar gaat hij hem publiceren?
Ik denk dat je de mensen die 'm kost wat kost willen hebben en er gewoon een 2e abbo voor afsluiten niet de kost wil geven...quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:57 schreef Tijn het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat bij zoveel mensen blijkbaar precies nu hun mobiel abonnement is afgelopen?
Abo is niet afgelopen, maar je kan bij T-Mobile al 4 maanden voor het aflopen van je contract, je contract vernieuwen en een nieuwe phone uitzoeken... Toch mooi?!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:57 schreef Tijn het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat bij zoveel mensen blijkbaar precies nu hun mobiel abonnement is afgelopen?
ja staan allemaal paparazzi omdat ze hebben gehoord dat jij langskomt... dus pas maar opquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:01 schreef XiChico het volgende:
Hoeveel mensen zitten er nu? Wij gaan vanavond waarschijnlijk wel langs (Daarna uitgaan, dus opzich maakt lang wachten niet zoveel uit). En als bovenstaande verhaal klopt (met die bandjes) zorg ik wel dat ik er 21u ben.
Edit: Is er vanavond pers aanwezig? Ik hoef natuurlijk niet met mijn bakkes op camera vastgelegd, dit ivm imagoschade.
Misschien abbo al afgelopen maar niet vernieuwd omdat de iPhone er nog niet was ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:57 schreef Tijn het volgende:
Wordt nog geluk hebben danquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:21 schreef nelisb het volgende:
er schijnen nu al zon 100 man aanwezig te zijn.
Zo hey, om 8 uur opstaan al.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:32 schreef shroomer het volgende:
Wat een geouwehoer weer om zo'n ding te bemachtigen. Owee als ik morgenvroeg voor niets om 8 uur uit bed ben gegaan
Dan ben je toch gestoord als je daar de hele tijd gaat STAAN!quote:
Right, ik stond op #4 op de wachtlijst van de BelCompany hiero, werd vanmiddag gebeld: ik kon er een ophalen, maar alleen een 8GB versie, ze hadden maar 2 16GB versies binnen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:40 schreef spy08 het volgende:
Als je slim bent ga je morgen relaxed lekker naar de Phonehouse/Apple reseller oid en je hebt geen rij en je kan hem zo meenemen. (...)
inmiddels zo'n 300, extra politie is ingezetquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:11 schreef oYo het volgende:
Staan al meer dan 100 man in rotterdam!
Gooedquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:44 schreef Adelante het volgende:
inmiddels zo'n 300, extra politie is ingezet
Volgens Tweakers zou de nieuwe batch zaterdag al komen:quote:
Lame indeed...quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:25 schreef shroomer het volgende:
Lame www.t-mobile.nl ga je meteen naar de iphone site
Leuk als je andere informatie van T-mobile wilt. Hoe kom je op de normale site?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:25 schreef shroomer het volgende:
Lame www.t-mobile.nl ga je meteen naar de iphone site
nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:38 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Leuk als je andere informatie van T-mobile wilt. Hoe kom je op de normale site?
Kutstream die er om de zoveel tijd uitvliegt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Live stream volgen? http://www.iphonemedia.nl/
En: Firmware 2.0 al unlocked en gejailbreakt!
Er rijd nu een geldtransportwagen de straat in waar de 3g's inzitten (denk ik want hij is bestickerd met de 3gquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Live stream volgen? http://www.iphonemedia.nl/
En: Firmware 2.0 al unlocked en gejailbreakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |