wat ik zegquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En de glimmende kant boven houden.
ik kan gewoon ECHT niet.quote:
Motor van mijn broertje in Baliquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:19 schreef Geerd het volgende:
leuk voor in de stad 18pk.
¤399,-quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:44 schreef Rib-i het volgende:
@Online shoppers
Ik ben op zoek naar een betrouwbare online shop voor een Sony DCR-SR55
Dixons
Bol.com
Pixmania
sony.nl
Dixons heeft beste aanbieding en staat goed aangeschrevenHelaas niet in voorraad
Alle suggesties welkom
Te laatquote:
niet normaal hoesnel het gaatquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:23 schreef Cageon het volgende:
Voorbandje is zo goed als op.![]()
Achter is binnen de kortste keren op, moet sowieso een andere op voor 15 augustus.![]()
![]()
Dus dat schiet lekker op.![]()
mosterdquote:
ik heb GEEN ideequote:Op donderdag 3 juli 2008 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet normaal hoesnel het gaathoeveel heb je nu gedaan met achter
quote:[..]
mosterd
best extreemquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:03 schreef Cageon het volgende:
ik heb GEEN idee
Maar das me 3de achterband in 11k km?
(die er nu op komt wordt nummer 4 dus)
naar het schijnt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
best extreemnormaal is het 5-6K toch met MPP's
Heb je nog garantie op je bandjes?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
naar het schijnt.
Twins verbruiken altijd al wat meer geloof ik, maarja boeit niet.
Gas bij.
liever 1k - 2k minder kilometers en veel fun dan andersom.![]()
quote:
quote:wegenbelasting ligt er ook nog.![]()
quote:Voorbandje is zo goed als op.![]()
quote:Achter is binnen de kortste keren op, moet sowieso een andere op voor 15 augustus.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig vergelijken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:50 schreef Den_Haag het volgende:
zondag dus een meet. WB, tempo vergelijkbaar met de vorige rit?
damn, die valt me dik tegen dit jaar.......quote:
quote:korting bij jaarbetaling
Bij het op naam zetten van het kentekenbewijs kon u kiezen om de belasting per tijdvak van drie maanden of voor 4 tijdvakken ineens te betalen. Heeft u voor het laatste gekozen dan krijgt u per volledig tijdvak van drie maanden ¤3 korting. U kunt later altijd verzoeken om de periode van betalen te veranderen. Neem daarvor contact op met de belastingdienst/Centrale administratie.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
Teringjantje, wilde 22.00 naar bedwant morgen om 5.00 al onderweg.
![]()
Kwart voor zes bij de grens op een collega wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga iets doen met je ervaring![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |