Per 1 Juli?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:26 schreef Klonk het volgende:
Koffie en goeie jazz muziek, het enige wat ik nu nog mis is een dikke sigaar, maar helaas gestopt met roken...
nee, per 19 maart toen ome doc zei dat het toch echt beter wasquote:
Waar woon je?quote:
Oh, als ik thuis was geweest had ik het nog gedaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:53 schreef Klonk het volgende:
Tussen Venlo en Roermond, maar troost je ik hoef geen boodschappen te doen
woon jij in de buurt danquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, als ik thuis was geweest had ik het nog gedaan.
Die nieuwe snelweg is er toch al? Nijmegen is niet zo ver weg. Kan ook over duitsland als ik wilquote:
neuh, Nijmegen is 3 kwartier ofzo, half uurtje als je stevig doorcrosstquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die nieuwe snelweg is er toch al? Nijmegen is niet zo ver weg. Kan ook over duitsland als ik wil
Jammer dat DV er niet is.quote:
Dagelijks overleg. Duurt altijd maar een kwartiertje.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:02 schreef Klonk het volgende:
dan ben je vroeg begonnen of het was een korte vergadering
Mwah, valt mee. Ik zou gedurende die minuten toch niets beters doen...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:07 schreef Klonk het volgende:
nog steeds 15 minuten naar de kloten...
drukke dag voor de boeg dus.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:55 schreef MPG het volgende:
Net nieuwe zekeringen gehaald.
Nu eerst koffie, dan knutselen, dan tandarts, cadeautje halen voor oma, verjaardag van oma, koffie drinken en vlaai eten, dan weer knutselen, en dan filmpje en pilskes.
Jep. Die geplofte voeding gister gooide even wat roet in het etenquote:
geplofte voeding?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep. Die geplofte voeding gister gooide even wat roet in het eten.
Altijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geplofte voeding?
Heb niet teruggelezen zoals gewoonlijk, is het de moeite?
PC gekregen van Phenoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geplofte voeding?
Klonkquote:
Gisteren deed ie het nogquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
PC gekregen van Pheno
Opgehaald en naar Venlo meegenomen per trein (met paar kleine stukjes lopen door de regen)
Thuis aangezet, knal, voeding gaf licht en zekering eruit.
Nu dus andere voeding erin en zomedalijk effe testen enzo.
Is die hond al aangekomen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geplofte voeding?
Het was zoooo oslechtquote:
Koffie, de zwarte motorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wedden dat MPG er gewoon koffie in heeft gemorst.
Ik heb mijn verdomd slechte al gepost.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan nog niets bedenken voor de nieuwe foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |