Je moet oook geen bier drinken als je zit te studeren voor tentamensquote:
Stil joh! Ik heb pauze! Ik moet niet teveel studeren anders kan ik geen bier meer drinken!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet oook geen bier drinken als je zit te studeren voor tentamens
ik hel p welquote:
oke danquote:
taksiquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Stil joh! Ik heb pauze! Ik moet niet teveel studeren anders kan ik geen bier meer drinken!!
Jij snapt hetquote:
quote:
Ja wel dus en ook nog in blikquote:
laat maar dan, ik sabbel liever aan mijn grote teenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja wel dus en ook nog in blikwaarom denk je dat ik het niet op krijg?!
taksi
You must be a very clean manquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
laat maar dan, ik sabbel liever aan mijn grote teen
"Je hebt bier, en je hebt grolsch"quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:33 schreef Fha het volgende:
Ik heb mijn bier maar weggegooid en nu ga ik liggen treuren in mijn bed omdat grolsch vies is en ik het daarom maar weg moest gooien wat eigenlijk toch wel zonde is want het is toch bier. ofzo
Slaap lekker mensen!
Held! Nu kan ik rustig slapen!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
"Je hebt bier, en je hebt grolsch"
COnclusie: Grolsch is geen bier
Oftewel, niks ergs aan hoor Fha.
Slaap lekker
Ik ga meedoenquote:
goedemorgenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:03 schreef DR34M3R het volgende:
mogguh!
Had ik al gezegd dat ik vakantie heb?![]()
Die van Nintendo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:47 schreef Pheno het volgende:
Ik heb de cube versie.
Dus je hebt nog wel geld?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Er kwam geen geld uit de pinautomaat met mijn Rabopas.. volgens mij heb ik gisteren mijn limiet al getrokken.
de maand is net begonnenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Er kwam geen geld uit de pinautomaat met mijn Rabopas.. volgens mij heb ik gisteren mijn limiet al getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |