die werkt bij miljoenen mensenquote:Op maandag 7 juli 2008 13:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Google Preview werkt hier wel met FF3 hoor
Dat kan met Tab Mix Plus, in te stellen per pagina, aan/uit, een aantal vaste tijden en custom met max 60 minuten .. het is wel even zoeken naar de voor jou juiste instellingen, dat zijn er namelijk aardig wat in die add-on, maar deze vindt je het bij Menu>Tab Context Menuquote:Op maandag 7 juli 2008 20:31 schreef Thijz het volgende:
Tevens ben ik op zoek naar een addon welke bepaalde sites kan refreshen, maar niet ReloadEvery. Ik wil eigenlijk kunnen instellen welke site ververst wordt en wanneer.
Thnx, gaan we proberenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:08 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat kan met Tab Mix Plus, in te stellen per pagina, aan/uit, een aantal vaste tijden en custom met max 60 minuten .. het is wel even zoeken naar de voor jou juiste instellingen, dat zijn er namelijk aardig wat in die add-on, maar deze vindt je het bij Menu>Tab Context Menu
Mja maar in de pagina zelf zoals het in (zover ik weet) ik Safari en Opera wel werkt gaat niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:28 schreef dgbw het volgende:
ja, rechtermuisknop 'view image'
of rechtermuisknop, en dan (Als je een muiswieltje hebt) klik je daar dan vervolgens mee op 'view image'
dan word de foto in een tabje geopend.
ook dat kan met Tab Mix Plus, link van je clipboard in een nieuwe tab openen met middelklik .. samen met auto-copy, dus geselecteerde tekst naar je clipboard, is dat ideaalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:33 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ook kun je in Opera een link in de adresbalk plakken zodat ie het meteen opent, kan FF dat ook?
Grote foto's worden op FOK! wel verkleind, is ergens in te stellen bij de baggerlayout als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:27 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Grote foto's op o.a. fok worden niet automatisch verkleind, dus krijg ik zoiets:
[ afbeelding ]
Is hier ook iets voor?
je kunt plaatjes en linkjes wel slepen naar de tabbalk, dan opent die ze in een nieuwe tab.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:33 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ook kun je in Opera een link in de adresbalk plakken zodat ie het meteen opent, kan FF dat ook?
Draag maar iets bij in plaats van die verkapte TVP's te plaatsen. Dan blijft het een leuk topic.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:51 schreef Radjesh het volgende:
Tof topic.
Bedoel je deze uitbreiding?quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:30 schreef MinderMutsig het volgende:
De Rickroll blacklist van Adblock Plus is ook wel een aanrader trouwens.
Oh wauw, die wil ik!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:49 schreef heiden6 het volgende:
Goed topic. Ik gebruik al een hele tijd onder andere IE Tab, Gmail Manager, AdBlock, DownloadHelper, PDF Download. Ga er nu een paar uit dit topic proberen. Ben na een paar weken wel gestopt met Stop! Hammertime.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bedoel je deze uitbreiding?
http://www.blocklist-files.tk/
Ik zag het. Is daar geen extension voor? UndoBlondeQuoting 3.5 beta?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben geloof ik een beetje in de war met kwooten.
Daar kan geen programmateur tegenop, geloof me.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zag het. Is daar geen extension voor? UndoBlondeQuoting 3.5 beta?
Dat doe ik zomaar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar kan geen programmateur tegenop, geloof me.
Da's leuk als je je te pletter verveelt maar valt mi niet echt onder 'must have' .. ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:16 schreef Luco het volgende:
Kent iemand StumbleUpon?
Je geeft je voorkeuren op, en met een simpele klik op de knop krijg je een willekeurige website te zien, binnen jouw voorkeuren!
StumbleUpon!
Mwha, ik neem aan dat veel mensen zich wel te pletter vervelen, of Fok zat zijn... Ik vind het in ieder geval een leuke add-on!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Da's leuk als je je te pletter verveelt maar valt mi niet echt onder 'must have' .. ?
Zeurpietjequote:Op woensdag 9 juli 2008 14:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Da's leuk als je je te pletter verveelt maar valt mi niet echt onder 'must have' .. ?
Met Nightly tester tools kan je wel een lijstje met versienummers naar je clipboard kopieren, echt exporteren zou idd handig zijnquote:Adblock Filterset.G Updater 0.3.1.3
Adblock Plus 0.7.5.5
AVG Safe Search 8.0 [DISABLED]
Download Statusbar 0.9.6.3
DownloadHelper 3.1.1
Googlepedia 0.5.3
GooglePreview 3.11
IE Tab 1.5.20080618
Java Console 6.0.05
Nightly Tester Tools 2.0.2
NoScript 1.7.6
qtl 11
ReloadEvery 3.0.0
Tab Scope 0.2.2.8
United States English Dictionary 3.0.3
Woordenboek Nederlands 2.1.1
Yet Another Smooth Scrolling 2.0.10
Onder Windows:quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:26 schreef Impry het volgende:
Is er ook een add-on of handige manier waarmee je al je extensies in één keer op een andere locatie kan installeren? (liefst met zelfde voorkeursinstellingen ook nog)
Dat vond ik dus echt een waardeloze addon maar ik schijn een van de weinigen te zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:13 schreef Impry het volgende:
Mouse Gestures zijn wat mij betreft onmisbaar! Eenmaal daar aan gewend wil je echt niet meer zonder.
Hier worden ook een aantal voorbeelden gegeven: http://www.mousegestures.org/?language=nl
Werkt echt super en is werkt bij mij prima met FF3.
Verder een prima topic!
Ik heb m niet geprobeerd, maar t lijkt me ook niks.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat vond ik dus echt een waardeloze addon maar ik schijn een van de weinigen te zijn.
Back-button zit ook op m'n muis. Maar ik gebruik vooral de vorm: |_ , die sluit het tabblad of het venster.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:37 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind het niks, die gestures. De back-button zit op m'n muis, F5 zit op m'n muis en verder gebruik ik mn toetsenbord.
yup .. dat kan met FEBE en CLEO .. je maakt eerst een backup met FEBE en bouwt daarvan met CLEO een .xpi .. wat je wil backuppen kan je kiezen, maar bij een volledig profiel heb je echt alles, incluis cookies, dus je hoeft nog niet eens in te loggen als je niet uitgelogd bent (tenzij je sessie IP-gebonden is natuurlijk)quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:26 schreef Impry het volgende:
Is er ook een add-on of handige manier waarmee je al je extensies in één keer op een andere locatie kan installeren? (liefst met zelfde voorkeursinstellingen ook nog)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |