FF3 heeft daar tegenwoordig moge functie voor Geschiedenis -> Onlangs gesloten tabladenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:31 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Undo Closed Tabs Button 3.0.3
Ik sluit nogal eens per ongeluk een tabblad af en dan is zo'n knopje wel handig.
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/3082
Ja dan heb je dus maar vette pechquote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb zelf een aantal hobbymatige websites, en kennelijk doe ik mensen daar een plezier mee, want ik heb maandelijks tienduizenden bezoekers. Als al mijn bezoekers een adblocker zouden gebruiken dan zou dat me elke maand een hoop geld kosten en het einde van die websites betekenen.
Ja da's zo, dat had hij in FF2 ook alquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:36 schreef Wouser het volgende:
FF3 heeft daar tegenwoordig moge functie voor Geschiedenis -> Onlangs gesloten tabladen
Bevat dan zelfs nog de geschiedenis van dat tablad dus de vorige pagina's die je had bezocht op dat tabblad.
Het is geen addon, maar ik probeerde Zscreen te gebruiken.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:05 schreef Devrim_ het volgende:
Weet iemand trouwens nog een addon om plaatje met rechtermuisknop naar imagehostings te uploaden?
Ik ben te lui om www.tinypic.com in te typen, bladeren plaatje klik en uploaden te klikken
quote:Op zondag 6 juli 2008 09:36 schreef veldmuis het volgende:
GooglePreview
Voor elke google pagina staat een klein plaatje van hoe de pagina eruit ziet. Die plaatjes worden van een server ergens gehaald, dus het kost je amper extra bandbreedte. Ik vind dat je er veel sneller door zoekt, je ziet snel of je een pagina al eerder gehad hebt.
Ah, daarvoor gebruik ik Sage (nieuwe naam Sage Too, port van de originele versie voor FF3).quote:Op zondag 6 juli 2008 23:43 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb nog in de aanbieding:
Feed Sidebar:
Te relaxst, een mooi overzichtje van al je bookmarked feeds. In combinatie met FoK!RSS zeker de moeite waard!
FOK!RSS
Feed Sidebar
Deze?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:43 schreef Flaccid het volgende:
IE View
Ik vind IE Tab niks, maar IE View is gewoon een knopje wat je huidige link opent in IE.
Laatste links kon ik niet vinden, addon site lijkt plat te liggen.
quote:Op zondag 6 juli 2008 09:36 schreef veldmuis het volgende:
GooglePreview
Voor elke google pagina staat een klein plaatje van hoe de pagina eruit ziet. Die plaatjes worden van een server ergens gehaald, dus het kost je amper extra bandbreedte. Ik vind dat je er veel sneller door zoekt, je ziet snel of je een pagina al eerder gehad hebt.
FxIF
EXIF informatie van foto's staat direct bij de properties. Ideaal voor fotonerds als ik.
Google Preview werkt hier wel met FF3 hoorquote:Op maandag 7 juli 2008 00:22 schreef mr.marcus het volgende:
[..]respect @ topic!!
Krijg alleen deze googlepreview niet werkende![]()
hij zegt steeds dat het niet compatible is met FF3ff3
quote:
Dat kan ik wel voor je regelen denk ik.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:19 schreef jordeeeh het volgende:
Goed topic
K heb nu ook een Url-fixer die een typo fixed, zoals .con die .com wordt. K zoek dit alleen echter ook voor .bl -> .nl. Weet iemand 1? Kon er zelf geen vinden.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4908quote:Op maandag 7 juli 2008 14:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Klein beetje off-topic: is dit thema ook te downloaden ofzo en zo ja, weet iemand hoe het heet? https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5721 en dan bij "more images". Die zwarte.
Tevens tvp, zitten handige dingen bij.
Zou tof zijnquote:Op maandag 7 juli 2008 15:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dat kan ik wel voor je regelen denk ik.
-edit-
Ik heb het zelfs al gefixt.
Nicequote:Op maandag 7 juli 2008 15:38 schreef Devrim_ het volgende:
http://www.rawks.nl/firefox/url_fixer-1.4.3.1-fx.xpi
Deze word gewoon over je oude versie geïnstalleerd.
Ik heb de maker van deze tool een mail gestuurd met de gebruikte code enz. dus dit zal er binnenkort ook wel "officieel" ingegooid worden.quote:
Die link werkt niet meer?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:38 schreef Devrim_ het volgende:
http://www.rawks.nl/firefox/url_fixer-1.4.3.1-fx.xpi
Deze word gewoon over je oude versie geïnstalleerd.
quote:
ColorfulTabs heeft niet zo veel nut. ChromaTabs heeft een handiger instelling: één kleur per servernaam. Op die manier zijn bijvoorbeeld alle forum.fok.nl pagina's altijd groen, slashdot.org altijd paars, et cetera.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik snap niet wat iedereen met ColorfulTabs doet, ik vond het enorm lelijk en heel irritant.
die werkt bij miljoenen mensenquote:Op maandag 7 juli 2008 13:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Google Preview werkt hier wel met FF3 hoor
Dat kan met Tab Mix Plus, in te stellen per pagina, aan/uit, een aantal vaste tijden en custom met max 60 minuten .. het is wel even zoeken naar de voor jou juiste instellingen, dat zijn er namelijk aardig wat in die add-on, maar deze vindt je het bij Menu>Tab Context Menuquote:Op maandag 7 juli 2008 20:31 schreef Thijz het volgende:
Tevens ben ik op zoek naar een addon welke bepaalde sites kan refreshen, maar niet ReloadEvery. Ik wil eigenlijk kunnen instellen welke site ververst wordt en wanneer.
Thnx, gaan we proberenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:08 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat kan met Tab Mix Plus, in te stellen per pagina, aan/uit, een aantal vaste tijden en custom met max 60 minuten .. het is wel even zoeken naar de voor jou juiste instellingen, dat zijn er namelijk aardig wat in die add-on, maar deze vindt je het bij Menu>Tab Context Menu
Mja maar in de pagina zelf zoals het in (zover ik weet) ik Safari en Opera wel werkt gaat niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:28 schreef dgbw het volgende:
ja, rechtermuisknop 'view image'
of rechtermuisknop, en dan (Als je een muiswieltje hebt) klik je daar dan vervolgens mee op 'view image'
dan word de foto in een tabje geopend.
ook dat kan met Tab Mix Plus, link van je clipboard in een nieuwe tab openen met middelklik .. samen met auto-copy, dus geselecteerde tekst naar je clipboard, is dat ideaalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:33 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ook kun je in Opera een link in de adresbalk plakken zodat ie het meteen opent, kan FF dat ook?
Grote foto's worden op FOK! wel verkleind, is ergens in te stellen bij de baggerlayout als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:27 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Grote foto's op o.a. fok worden niet automatisch verkleind, dus krijg ik zoiets:
[ afbeelding ]
Is hier ook iets voor?
je kunt plaatjes en linkjes wel slepen naar de tabbalk, dan opent die ze in een nieuwe tab.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:33 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ook kun je in Opera een link in de adresbalk plakken zodat ie het meteen opent, kan FF dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |