Draag maar iets bij in plaats van die verkapte TVP's te plaatsen. Dan blijft het een leuk topic.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:51 schreef Radjesh het volgende:
Tof topic.
Bedoel je deze uitbreiding?quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:30 schreef MinderMutsig het volgende:
De Rickroll blacklist van Adblock Plus is ook wel een aanrader trouwens.
Oh wauw, die wil ik!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:49 schreef heiden6 het volgende:
Goed topic. Ik gebruik al een hele tijd onder andere IE Tab, Gmail Manager, AdBlock, DownloadHelper, PDF Download. Ga er nu een paar uit dit topic proberen. Ben na een paar weken wel gestopt met Stop! Hammertime.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bedoel je deze uitbreiding?
http://www.blocklist-files.tk/
Ik zag het. Is daar geen extension voor? UndoBlondeQuoting 3.5 beta?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben geloof ik een beetje in de war met kwooten.
Daar kan geen programmateur tegenop, geloof me.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zag het. Is daar geen extension voor? UndoBlondeQuoting 3.5 beta?
Dat doe ik zomaar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar kan geen programmateur tegenop, geloof me.
Da's leuk als je je te pletter verveelt maar valt mi niet echt onder 'must have' .. ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:16 schreef Luco het volgende:
Kent iemand StumbleUpon?
Je geeft je voorkeuren op, en met een simpele klik op de knop krijg je een willekeurige website te zien, binnen jouw voorkeuren!
StumbleUpon!
Mwha, ik neem aan dat veel mensen zich wel te pletter vervelen, of Fok zat zijn... Ik vind het in ieder geval een leuke add-on!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Da's leuk als je je te pletter verveelt maar valt mi niet echt onder 'must have' .. ?
Zeurpietjequote:Op woensdag 9 juli 2008 14:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Da's leuk als je je te pletter verveelt maar valt mi niet echt onder 'must have' .. ?
Met Nightly tester tools kan je wel een lijstje met versienummers naar je clipboard kopieren, echt exporteren zou idd handig zijnquote:Adblock Filterset.G Updater 0.3.1.3
Adblock Plus 0.7.5.5
AVG Safe Search 8.0 [DISABLED]
Download Statusbar 0.9.6.3
DownloadHelper 3.1.1
Googlepedia 0.5.3
GooglePreview 3.11
IE Tab 1.5.20080618
Java Console 6.0.05
Nightly Tester Tools 2.0.2
NoScript 1.7.6
qtl 11
ReloadEvery 3.0.0
Tab Scope 0.2.2.8
United States English Dictionary 3.0.3
Woordenboek Nederlands 2.1.1
Yet Another Smooth Scrolling 2.0.10
Onder Windows:quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:26 schreef Impry het volgende:
Is er ook een add-on of handige manier waarmee je al je extensies in één keer op een andere locatie kan installeren? (liefst met zelfde voorkeursinstellingen ook nog)
Dat vond ik dus echt een waardeloze addon maar ik schijn een van de weinigen te zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:13 schreef Impry het volgende:
Mouse Gestures zijn wat mij betreft onmisbaar! Eenmaal daar aan gewend wil je echt niet meer zonder.
Hier worden ook een aantal voorbeelden gegeven: http://www.mousegestures.org/?language=nl
Werkt echt super en is werkt bij mij prima met FF3.
Verder een prima topic!
Ik heb m niet geprobeerd, maar t lijkt me ook niks.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat vond ik dus echt een waardeloze addon maar ik schijn een van de weinigen te zijn.
Back-button zit ook op m'n muis. Maar ik gebruik vooral de vorm: |_ , die sluit het tabblad of het venster.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:37 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind het niks, die gestures. De back-button zit op m'n muis, F5 zit op m'n muis en verder gebruik ik mn toetsenbord.
yup .. dat kan met FEBE en CLEO .. je maakt eerst een backup met FEBE en bouwt daarvan met CLEO een .xpi .. wat je wil backuppen kan je kiezen, maar bij een volledig profiel heb je echt alles, incluis cookies, dus je hoeft nog niet eens in te loggen als je niet uitgelogd bent (tenzij je sessie IP-gebonden is natuurlijk)quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:26 schreef Impry het volgende:
Is er ook een add-on of handige manier waarmee je al je extensies in één keer op een andere locatie kan installeren? (liefst met zelfde voorkeursinstellingen ook nog)
Fucking chill. Net ff m'n folder met party pics (voornamelijk overzichtsfoto's van de clubs, DJ-booths, ziet er vet uit zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Can I use PicLens to view images on my local hard drive?
Although this functionality is not yet officially supported, there is a little trick you can try if you are using our Firefox version. Select a folder containing your images and drag it on to your Firefox browser window. Then click the PicLens icon on your browser toobar. PicLens will display images in that folder, but not those in its subfolders. This functionality has not been optimized, so viewing desktop images will be much slower than viewing web images.
FEBE 5 is toch alleen voor FF2?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:09 schreef moussie het volgende:
[..]
yup .. dat kan met FEBE en CLEO .. je maakt eerst een backup met FEBE en bouwt daarvan met CLEO een .xpi .. wat je wil backuppen kan je kiezen, maar bij een volledig profiel heb je echt alles, incluis cookies, dus je hoeft nog niet eens in te loggen als je niet uitgelogd bent (tenzij je sessie IP-gebonden is natuurlijk)
nope .. zag alleen dat de beta er inmiddels is en naar behoren schijnt te werken, net als die gepatchde CLEO .. dus niet die van de site, maar de url uit de comments ..quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:33 schreef PPL het volgende:
[..]
FEBE 5 is toch alleen voor FF2?
FEBE 6 is nog in beta, heb jij al ervaringen ermee in FF3?
Ik snap niet wat je bedoeld met dat zoekgedrag. Kan je dat misschien iets beter uitleggen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is er trouwens ook al een extensie om het zoekgedrag van de url bar te wijzigen, zodat ik als ik fok intok niet ook links naar hondenfokkers krijg?
Oldbar heb ik al, maar die wijzigt het zoekgedrag niet. Er zijn zoveel mensen die klagen over dat zoekgedrag dat er toch wel allang een extensie voor moet zijn.
Overigens vult FF3 mijn urlbar history aan met mijn favorietenIs dat ook uit te schakelen met een extensie? Ik wil het aantal urlbarlinks namelijk niet op 0 zetten.
Daarvoor gebruikte ik altijd snaplinks. Jammer dat die nog niet werkt met FF3quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Linky
Deze extensie kan alle links op een pagina openen, en nog meer. Handig als je niet 50 links wilt aanklikken.
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/425
Als ik vroeger in mijn urlbar fok intikte, kreeg ik alle links te zien die met fok begonnen, zoals fokforum.nl. Nu krijg ik ook allerlei andere links te zien waar de letters fok in staan maar die dus niet met fok beginnen, omdat ik bijvoorbeeld ooit op hondenfokkers.nl ben geweest. Ik vind dat vreselijk irritant.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:04 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoeld met dat zoekgedrag. Kan je dat misschien iets beter uitleggen?
Is er een manier dat wanneer je bij een login form komt, dat dan automatisch de laatst gebruikte login informatie ingevuld staat?
Je kan als je je muis op een item houd als het goed is op delete duwen! Dan verwijderd ie t.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als ik vroeger in mijn urlbar fok intikte, kreeg ik alle links te zien die met fok begonnen, zoals fokforum.nl. Nu krijg ik ook allerlei andere links te zien waar de letters fok in staan maar die dus niet met fok beginnen, omdat ik bijvoorbeeld ooit op hondenfokkers.nl ben geweest. Ik vind dat vreselijk irritant.
En om een of andere reden kan ik mijn formhistory ook niet meer leegmaken. De urlbar blijft gevuld met alerlei links die ik vroeger ooit eens bezocht heb, ook aangevuld met sommige favorietenPrivacygegevens opruimen werkt daar niet tegen.
Dank je, dit zocht ik ook. Waarom slaat Firefox maar een deel van de sites die je bezoekt op deze manier op?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:26 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Je kan als je je muis op een item houd als het goed is op delete duwen! Dan verwijderd ie t.
Daar snap ik ook geen zak van.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:01 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Dank je, dit zocht ik ook. Waarom slaat Firefox maar een deel van de sites die je bezoekt op deze manier op?
Dat aantal staat opgegeven in de about:config. Wat ik irritant vind, is dat de favorieten gewoon in de urlbar staan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:01 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Dank je, dit zocht ik ook. Waarom slaat Firefox maar een deel van de sites die je bezoekt op deze manier op?
Rechtermuisklik in zo'n tekstvak en spelling controleren deselecteren.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe krijg ik overigens die irri rode lijntjes onder wat ik typ weg?
Of het Nederlandse woordenboek toevoegen en dan heb je een spellingscontrole en alleen nog maar irri rode lijntjes als je iets fout typt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Rechtermuisklik in zo'n tekstvak en spelling controleren deselecteren.
Nee hoor, die lijntjes verschijnen onder ieder woord. kk spellcheckquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Of het Nederlandse woordenboek toevoegen en dan heb je een spellingscontrole en alleen nog maar irri rode lijntjes als je iets fout typt.
logisch als je Nederlands typt dat de Engelse spellchecker dan zegt dat het fout isquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, die lijntjes verschijnen onder ieder woord. kk spellcheck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |