Gisteren ook al in de eerste set. *5-1 3SP en nog bijna de set weggevenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Chokeler, wat doe je!
Daar moest ik ook aan denken jaquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gisteren ook al in de eerste set. *5-1 3SP en nog bijna de set weggeven.
Ik mag toch hopen van niet, laat het zaterdag maar lekker veel regenen en zondag alleen maar zonneschijn! volgend jaar hebben we dat gezeik in iedergeval niet meer.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
Op de website van Wimbledon staat alleen "Heavy rain" bij zondag. Is er al iemand specifieke informatie tegengekomen? Het zou toch wel zonde zijn als de hele dag verregent.
quote:
Meteen gebrokenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:15 schreef Adothehague het volgende:
Hup Zheng !
De BBC (John Lloyd ) agrees.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:56 schreef T-Rigg het volgende:
Die Robson is over vier-zes jaar ook poster materiaal.
Inderdaad hee, we gaan er de komende jaren wel op vooruit zegquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
De BBC (John Lloyd ) agrees.
Boel mooie dames trouwens bij de juniores..
Zie hier bijvoorbeeld, (daar vind je ook heel veel andere Wimbledondames)quote:
Nee, net niet. 6-6 en 7-7 in de tiebreak, waarvan de laatste met een eigen opslag er achter aan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft Schüttler MP gehad eigenlijk?
Als een je een ingegeven bal chanllenged en de challenge is correct is ie dus uit en verlies je het punt? Dus lijkt me weinig zin hebben, toch? Zat daar vandaag ook over na te denken, maar volgens mij heeft het nooit echt zin om een eigen bal te challengen...quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik was net aan het nadenken over die challenges en ik vroeg me af of je een bal die je zelf hebt geslagen die die ingegeven wordt mag challengen? Dat klinkt stom, maar hoeft het niet te zijn. Stel dat je een bal op de lijn slaat, hoog over het net en ondiep, en je tegenstander kan hem zo wegsmashen, dan kun via een challenge afdwingen dat het punt opnieuw wordt gespeeld als je de rally stopt en die call challenged. Of klopt dit niet?
Ik heb volgens mij een keer gezien dat iemand (dacht Mauresmo) haar eerste service in sloeg, maar dacht dat die uit was. De tegenstander retourneerde de bal en won dus meteen het punt (aangezien Mauresmo stopte met spelen), Mauresmo challengde haar in gecallde servicequote:Op donderdag 3 juli 2008 17:41 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Als een je een ingegeven bal chanllenged en de challenge is correct is ie dus uit en verlies je het punt? Dus lijkt me weinig zin hebben, toch? Zat daar vandaag ook over na te denken, maar volgens mij heeft het nooit echt zin om een eigen bal te challengen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |