Eliza Dushkuquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:18 schreef brother52 het volgende:
Maakt niet uit, dan raad je Eliza Dushku toch gewoon even...
Hoi WAquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben te laat voor Lily Allen.
quote:
I'm impressed !quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Heel jammer, maar het plaatje erna herkende ik direct!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eliza DushkuWhoever the hell she is
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:50 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht eerst aan Tiger Wood, maar dat strookt niet met 'film'.
Nu gok ik Wesley Snipes.
Geen idee. Heimwee?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:15 schreef wyccie het volgende:
Ja,ik zag het. Hoe zou dat komen?
quote:Chiwetel Ejiofor? nee... 't is die andere... Van Hotel Rwanda toch?
Ik zag het ook. Heb verder niet gekeken wat ze wilden eten, ging me er eigenlijk om waarom ze dat willen doen, maar ik zag zo gauw geen antwoord. Kan me ook een gast hier herinneren die voor een weddenschap zoveel mogelijk dropveters ging eten. Heeft ie nog verslag van gedaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
Zag net dit topic:
Hoe krijg ik 10.000 kcal naar binnen in 24 uur?
Het eten op dat lijstje vind ik niet erg indrukwekkend. Dat kan ik ook eten. Niet alle dagen, maar er zijn winterdagen dat ik echt veel eet.
Nou ja, dat vind ik geen reden. Je kunt ook 180 kilometer per uur op de Autobahn gaan rijden, gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:23 schreef wyccie het volgende:
Hij wilde het doen, gewoon omdat het kan.
Wel aardig. Van de week op tv, geloof ik, maar ik heb niet gekeken.quote:Ik weet z'n naam niet meer. Hotel Rwanda heb ik trouwens ook helemaal niet gezien.
rare begroeting, zag ik dat nou goed ?quote:
Ik háát roze. Ik heb zelfs geen roze nagellakquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:20 schreef wyccie het volgende:
Roze met een x.
"Ach, je weet toch wat ik bedoel."
Ah, oké. En hoe zit dat met de ogen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:35 schreef wyccie het volgende:
Nee, het is juist heel simpel. De bovenste is slechts ter decoratie.
Dus om in 3D te zien heb je 3 ogen nodig?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:41 schreef wyccie het volgende:
Die zijn wel functioneel. Ze kan in 4D zien.
Ik heb geen medicijnen gestudeerd of zo, ik ben maar een dummiequote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:44 schreef wyccie het volgende:
Nee, natuurlijk niet!
Domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.quote:Domme vragen bestaan wel.
Nee, officieel overgangsbewijs. Staat min of meer gelijk aan een MAVO-diploma.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:05 schreef wyccie het volgende:
Een overgangsbewijs? Je rapport dus.
Ik heb in een later stadium wel weer wat opleidingen gedaan.quote:Dat is wel stoer.
Moah, uiteindelijk zul je wel meer gaan verdienen dan ik nu verdien.quote:Ik zit me hier al 20 jaar helemaal uit de naad te studeren en verdien later niet eens zo veel als jij.
En ik ben iemand die er bewust voor gekozen heeft dit jaar drie maanden werkloos te zijn. Op het moment komt er helemaal geen geld binnen. Ben voor een tussendoor-klus gevraagd. Doe ik niet, past niet in m'n straatje en heb het niet nodigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:15 schreef wyccie het volgende:
Denk je? Ik ben iemand die liever gratis arme kindertjes in hongerlanden helpt dan dat ik mevrouw Helwegen weer aan een nieuwe huid help.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |