Ze is een jonge zeer talentvolle actrice. Speelt zowel in Big Budget Hollywoodentertainment als in serieuzere films met een kleiner budget. Ze was dit jaar genomineerd voor de oscar beste vrouwelijke hoofdrol.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:58 schreef Gellius het volgende:
En wat heeft zij voor de natie betekend?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:09 schreef brother52 het volgende:
Zij speelt in Juno. Ik heb alleen geen idee hoe ze heet.
Dan word het lastig, ik heb geen enkele van die films gezien.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Leuke film is dat. Verder zat ze in Hard Candy, X men 3, An American Crime en Trailer Park Boys.
Trailer Park Boys is een tv-serie. Maar ik moet even off moet ik de naam noemen of wachten tot iemand haar naam kent?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan word het lastig, ik heb geen enkele van die films gezien.
ik heb geen haast, ze is heel bekend zo te zien dus er zal zo wel iemand langskomen die haar duidtquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Trailer Park Boys is een tv-serie. Maar ik moet even off moet ik de naam noemen of wachten tot iemand haar naam kent?
Okay. Ik ben denk ik wel binnen 30 - 45 min. terug. Moet even naar het postkantoor.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik heb geen haast, ze is heel bekend zo te zien dus er zal zo wel iemand langskomen die haar duidt
Ellen heet ze.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:50 schreef daftme het volgende:
Ze heet Page van de achternaamkan me haar voornaam niet herinneren...
Klopt, ze was wel regelmatig in het nieuws, tijdje terugquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:26 schreef brother52 het volgende:
Microfoon + drank = Amy Winehouse.
Maar dat kan niet kloppen wat Amy ziet er niet zouit.
En haar haar past niet onder die capuchon.
die kunnen we doorstrepen ..quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:40 schreef brother52 het volgende:
Duidelijk geen Amy Winehouse.
je weet 'm/haar ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:50 schreef wyccie het volgende:
Kom op brother, dat weet je toch wel?
Aja, dit soort pics weet je altijdquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:00 schreef wyccie het volgende:
Ja, natuurlijk weet ik 'm/haar.
Plaats eens een duidelijkere foto voor b52.
mij ook niet, ik citeer ook maarquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:04 schreef brother52 het volgende:
De titel van het album zegt me helemaal niets.
quote:When you first left me I was wanting more
But you were fucking that girl next door, what cha do that for (what cha do that for)
When you first left me I didn't know what to say
I never been on my own that way, just sat by myself all day
I was so lost back then
But with a little help from my friends
I found a light in the tunnel at the end
Now you're calling me up on the phone
So you can have a little whine and a moan
And it's only because you're feeling alone
At first when I see you cry,
yeah it makes me smile, yeah it makes my smile
At worst I feel bad for a while,
but then I just smile I go ahead and smile
Een bakvis, dus.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:16 schreef wyccie het volgende:
Maar de hitsingle waar ze mee doorbak ken je wel.
[..]
Zeer goed en nog goed gespeld ook, chapeau !quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:23 schreef Gellius het volgende:
Op basis van de hints ben ik geneigd Lily Allen te gokken. Al heb ik nog nooit van haar gehoord. Wel verfrissend, zo'n nomenclaturale aanpak.
ook een mogelijkheidquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:04 schreef brother52 het volgende:
Dan maar wachten op iemand die het wel weet.
Een ander plaatje lijkt me ook wel een leuke optie.quote:
Maakt niet uit, dan raad je Eliza Dushku toch gewoon even...quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben te laat voor Lily Allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |