Jij bent toch Rob?quote:Op woensdag 10 september 2008 06:43 schreef niet_links het volgende:
das geen winkeltjequote:Op donderdag 11 september 2008 08:17 schreef niet_links het volgende:
Goedkoopste voor geheugenkaartjes e.d is in pantip plaza. In Bangkok. 5 verdiepingen met computer spullen.
Over de zonnebrand, is inderdaad gewoon te koop in Thailand. Maar zorg er wel voor dat je de goede koopt, in Thailand zit er namelijk vaak "whitener" in waardoor je huid ook nog eens lichter wordt.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:35 schreef weasel85 het volgende:
[..]
*Kan ik beter zonnebrandcreme kopen in nld, of daar? Weet niet waar 't goedkoper is.
*Memorystick pro, beter daar kopen lijkt me? Misschien weet iemand een goed winkeltje in bangkok?
Dit zijn me voorlopige laatste vraagjes
Zover ik weet zit er vaak whitener in produkten. OF het ook in zonnebrand zit weet ik niet maar het wordt wel vaak gebruikt. Ik weet dat van mijn vriendin en haar vrienden. Die gebruiken het namelijk wel eensquote:Op donderdag 11 september 2008 16:43 schreef bluesparkle het volgende:
Voor zover ik weet is whitener gewoon de thaise marketing benaming van het zonnefilter SPF.
Volgens mij niet, aangezien SPF voor Sun Protection Factor staat. Met whitener wordt volgens mij echt bedoeld dat het je blanker maakt.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:43 schreef bluesparkle het volgende:
Voor zover ik weet is whitener gewoon de thaise marketing benaming van het zonnefilter SPF.
Ja, het zit ook in zonnebrand: de nivea in de witte flessen, bijvoorbeeld. Maar nivea in blauwe flessen is ook goed verkrijgbaar, en daar zit het niet in.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:46 schreef niet_links het volgende:
OF het ook in zonnebrand zit weet ik niet maar het wordt wel vaak gebruikt.
Om eerlijk te zijn maakt het mij niet zoveel uit of ik het wel of niet gebruik. De impact is minimaal anders zouden de meeste Thai erg wit zijn. Mijn vriendin wordt altijd erg donker als we weer eens een tijdje naar het strand gaan. Die whiteners helpen denk ik niet veel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:43 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ja, het zit ook in zonnebrand: de nivea in de witte flessen, bijvoorbeeld. Maar nivea in blauwe flessen is ook goed verkrijgbaar, en daar zit het niet in.
Kwestie van alleen produkten kopen waarvan je kunt lezen wat er in zit, en dat is heel goed te doen hoor. Het wordt overal duidelijk whitener genoemd.
voor de gemiddelde vakantieganger is dat inderdaad anders natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 06:59 schreef niet_links het volgende:
[..]
Zelf geef ik niet meer om of ik nu wel of geen kleurtje heb maar goed ik woon hier net als jou gewoon.
Ik denk dat mijn mening over whiteners misschien een beetje achterhaald isquote:Op vrijdag 12 september 2008 06:59 schreef niet_links het volgende:
Zelf geef ik niet meer om of ik nu wel of geen kleurtje heb maar goed ik woon hier net als jou gewoon.
Weet niet of je over mijn vraag gelezen hebt. Gaat het vissen op 30 september / 1 oktober in Bungramsan door?quote:Op zaterdag 13 september 2008 05:04 schreef niet_links het volgende:
Mijn kleur varieert, als ik veel werk dan ben ik blanker ga ik vaak vissen en naar het strand een stuk bruiner. Maar er echt om geven doe ik niet meer.
Ik weet nog niet of het doorgaat ligt een beetje aan mijn werk. Waarom zou je ergens bestek mee naar toe nemen dat hebben ze overal.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:56 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Weet niet of je over mijn vraag gelezen hebt. Gaat het vissen op 30 september / 1 oktober in Bungramsan door?![]()
*
-Neem aan dat 't verstandig is om je eigen plastic bestek mee te nemen?
-Waar zou ik 't beste nieuwjaar kunnen vieren?![]()
Op de eilandjes of meer in de grotere steden?
*
Ik zou kiezen voor een eilandje. Ten eerste omdat de steden, en met name BKK enigzins riskant zijn. De jaarwisseling van 2006-2007 werd door moslimseperatisten aangegrepen om wat aanslagen te plegen in het centrum van Bangkok. Daarbij is de situatie in Thailand op dit moment ook niet echt superstabiel dus zou ik wegblijven van drukke plaatsen in de stad.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:56 schreef weasel85 het volgende:
-Waar zou ik 't beste nieuwjaar kunnen vieren?![]()
Op de eilandjes of meer in de grotere steden?
*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |