quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:53 schreef bluesparkle het volgende:
Ah met Eva heb ik al weer ticket prijzen onder de 800 euro kunnen vinden.
Dat lijkt er al meer op.
Overigens zullen berichten als onderstaand steeds vaker voorkomen denk ik.
Cathay Pacific in rode cijfers door hoge brandstofprijzen
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?ID=27157
Sluit dus bij aanschaf van tickets een ticketgarantie af (indien mogelijk) om jezelf te beschermen tegen een mogelijk faillisement van een maatschappij.
Om nog even hierop terug te komen: als je dat allebei niet wilt (dus géén malls en geen backpackers) en het maakt tov het vliegveld niet zoveel uit. Waar kun je dan gaan zitten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:23 schreef ozzietukker het volgende:
Op Sukhumvit is het inderdaad zo'n 30-45 minuten naar het vliegveld, vanaf Khao Sahn Road is het zo'n 45-60 minuten van het vliegveld.
Er is voldoende keus in Bangkok, hangt ook een beetje af wat je wilt zien, als je voor de shopping malls gaat is Sukhumvit een goed idee, ben je meer van de 'backpacker' sfeer is Khao Sahn Road een betere keus, waarbij je bij Khao Sahn Road en omgeving hotels / guesthouses kunt vinden voor een prima prijs.
Ach, er zijn ook wel leuke barretjes en handige bookshops en dergelijke (ook goedkoop kleren kopen). Verder is het er zeker heel druk, maar je hoeft natuurlijk geen hotel/hostel te nemen op Khao San Rd zelf. Er zijn genoeg goede hostels die in die buurt zitten (New Siam guesthouses bijvoorbeeld). Voordeel van die buurt is dat je centraal in Bangkok zit en vlakbij alle bezienswaardigheden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:52 schreef Hik het volgende:
[..]
Om nog even hierop terug te komen: als je dat allebei niet wilt (dus géén malls en geen backpackers) en het maakt tov het vliegveld niet zoveel uit. Waar kun je dan gaan zitten.
Op de één of andere manier lijkt dat Khao Sahn Road me echt de hel op aarde, of overdrijf ik een beetje?
Grappig, zat net te kijken naar dat New Siam Riverside.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:00 schreef Blik het volgende:
Er zijn genoeg goede hostels die in die buurt zitten (New Siam guesthouses bijvoorbeeld). Voordeel van die buurt is dat je centraal in Bangkok zit en vlakbij alle bezienswaardigheden.
Over Riverside kan ik je niks vertellen, ik heb in New Siam 1 en 2 gezeten. Allebei prima guesthouses. Ligging is prima, prima ontbijt en overige faciliteiten. badkamer is wellicht wat klein, maar mij heeft het niet gestoord. New Siam 2 heeft een zwembad, is ook wel relaxed. Reserveren is wel handig, want het zit regelmatig vol. Of in ieder geval de kamers met airco (mocht je dat willen)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:53 schreef Hik het volgende:
[..]
Grappig, zat net te kijken naar dat New Siam Riverside.
klinkt alsof je het heel druk hebtquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:11 schreef Equinix het volgende:
Zit op het moment van schrijven in Koh Samet, Hier zaten wat vrienden van me die een stuk land gekocht hebben, Volgende keer gratis verblijf![]()
Erg relaxed hier alleen is het weer een beetje wisselvallig.
Maandag naar Bankok om wat mensen te ontmoeten die ik in Vietnam ben tegengekomen ( ze hebben mijn boxershorts ).
En dinsdag naar Cambodja. Na Cambodja weer naar Thailand om een vriend op te zoeken en daarna naar Laos. Dan weer terug naar Thailand om mijn vrienden op Koh Samet weer te zien.
Daarna richting Maleisie, Singapore, De Filipijnen ( Om mijn ouders te ontmoeten ), HongKong om mijn zusje op te wachten, Australie ( 6 weken samen met mijn zusje ) daarna paar maanden Australie, 2 maanden Japan, Israel ( om vriend op te zoeken ) en misschien Egypte.
Daarna terug naar Nederland
hebben precies hetzelfde gedaan met New Siam 1 toen we naar Cambodja gingen. Was puur om een nachtje te kunnen slapen. Beviel primaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:28 schreef Hik het volgende:
Het is maar voor één nachtje op de heenweg. Maar na de lange vlucht wel lekker om een beetje een relaxed bed te hebben enzo. Als het bevalt kunnen we gelijk voor de terugweg reserveren...
Tnx!
Om alleen te slapen en bij te komen is Novotel Suvarnabhumi ook een aanrader.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:28 schreef Hik het volgende:
Het is maar voor één nachtje op de heenweg. Maar na de lange vlucht wel lekker om een beetje een relaxed bed te hebben enzo. Als het bevalt kunnen we gelijk voor de terugweg reserveren...
Tnx!
Thanks Bluesparkle! Ik heb inmiddels New Siam Riverside geboekt. We gaan kijken wat dat is. Blijkbaar is daar ook een zwembad bij, maar heb niet het idee dat we daar veel gebruik van zullen maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:17 schreef bluesparkle het volgende:
[..]
Om alleen te slapen en bij te komen is Novotel Suvarnabhumi ook een aanrader.
Wij hebben er vorig jaar voor vertek de laatste 12 uur doorgebracht.
Heerlijk stil, goede bedden en badkamer. Zwembad met tuin is op de binnenplaats ook aanwezig.
Willem ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:33 schreef Equinix het volgende:
Het is een Nederlandse man die getrouwd is met een Thaise.
Treintickets kun je in ieder willekeurig treinstation kopen, weet niet of je ze ook via internet kan kopen. Maar via een reisbureautje zal ook wel kunnen, maar dan betaal je waarschijnlijk een stuk meer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:17 schreef AnneliesVV het volgende:
Nu heb ik een aantal vragen.
Moet ik treintickets reserveren +/- 26 febr, of is dit een rustige tijd?
Kan ik ook vanaf Koh Chang via internet of een lokaal buro treintickets boeken? Zo ja, bij wie of waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |