#3 bedoel je zeker? Is geen HDR (geen van mijn foto's overig), is gemaakt met twee gestapelde grijsverloopfilters voor m'n lens.quote:Op maandag 15 september 2008 12:09 schreef hansje1980 het volgende:
nice pics, best cool dat hdr overigens
Uh wat? Hoe doe je dat?quote:Op maandag 15 september 2008 13:19 schreef MartijnGizmo het volgende:
[..]
#3 bedoel je zeker? Is geen HDR (geen van mijn foto's overig), is gemaakt met twee gestapelde grijsverloopfilters voor m'n lens.
Jup, speciaal rond zonsondergang heen gegaan.quote:Op maandag 15 september 2008 13:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die foto's
Wat is die laatste foto, het Victory Monument?
Ah dat kan natuurlijk ook ja, en dan sluitertijd gebruiken, maar moet zeggen very nicequote:Op maandag 15 september 2008 13:19 schreef MartijnGizmo het volgende:
[..]
#3 bedoel je zeker? Is geen HDR (geen van mijn foto's overig), is gemaakt met twee gestapelde grijsverloopfilters voor m'n lens.
Op spiegelreflex camera kun je zoals je vast wel weet diverse lenzen erop draaien, en voor elk lensmaatje om het maar even zo te omschrijven voor je kun je diverse lens-accesoires kopen, zoals lensfilters. Je hebt normale voorzetlensjes tegen krassen, UV voorzetlensjes, etc, maar ook een arsenaal aan andere voorzetlensjes (filters) voor diverse doeleinden.quote:
Sorry, moest het even vragen. Je pm staat uit namelijk.quote:Op maandag 15 september 2008 11:59 schreef MartijnGizmo het volgende:
knip
Laatste vraagjes:quote:
10.000 tot 20.000 Baht vind ii vrij veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:21 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Laatste vraagjes:
-Als je bij de grens van Laos/Cambodja aankomt, kun je daar ook pasfoto's laten maken?
Of raden jullie mij gewoon aan deze in Nederland te maken?
-Moet je de visum een paar dagen van te voren in een guesthouse regelen?
Kan het niet echt vinden op internet, of de bronnen zijn al zo'n 5 jaar oud.
Bij aankomst in BKK, is het wel redelijk om alvast 10.000-20.000 Thai Baht te pinnen?
kijk 'ns op het bulletin board van Lonely Planet, zeker dat daar de laatste info staat. Lao/Cambodja is geen officiele grensovergang, dus ik denk dat je daar allen USD nodig hebt (and some teamoney)quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:21 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Laatste vraagjes:
-Als je bij de grens van Laos/Cambodja aankomt, kun je daar ook pasfoto's laten maken?
Bij aankomst in BKK, is het wel redelijk om alvast 10.000-20.000 Thai Baht te pinnen?
De grensovergang tussen Laos en Cambodja is geen officiele. Pasfoto's zou ik maar in Nederland laten maken. Beetje creatief, en je maakt ze zelf. Doen ze daar niet moeilijk over zolang het maar de juiste maat is. Aan die grensovergang, wanneer die open is, kost het je 25 dollar voor een visum. Of voor 1200 Baht doen ze het ook wel. En dat alles is dan inclusief tea money. Maar dat stelt niks voor want deze prijs betaal je overal behalve op het vlieveld in PP. daar is het 20 dollar. Gepast betalen svp. En niks in een guesthouse regelen. Die doen precies hetzelfde wat jij ook moet doen maar dan voor aanzienlijk meer geld omdat die altijd nog wat extra tea money moeten betalen omdat ze met een hele stapel paspoorten tegelijk aan komen en voorrang willen hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:21 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Laatste vraagjes:
Hé het is Thailand hoor. Dus dat is allemaal niet zo bijzonder. In een weekend komen er daar meer mensen om in het verkeer dan in een heel jaar door overstromingen en bliksem inslagen. En wat betreft die blikseminslag; hoe dom kun je zijn om onder een boom te gaan staan wanneer het onweert.quote:Vijf doden door bliksem in Thailand
18 doden door overstromingen en een tyfoon. Let even op in het noorden/noordoosten
Pardon?quote:Op zondag 21 september 2008 10:30 schreef ozzietukker het volgende:
Ik pin in Thailand nooit meer dan 5000 THB, meer is ook niet noodzakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |