Ach over drie jaar heeft het woord nieuwe Nederlander zo'n nare bijsmaak dat ze weer opzoek gaan naar iets nieuws...quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:32 schreef Devlinsect het volgende:
Samenvatting onderaan.
Gisteren het NOS journaal gezien om 20.00 uur. Een nieuws item begon over het niet slagen van de nieuwe nederlanders bij inburgeringscursus en dat de ROC's die de cursussen geven, ver in het rood staan omdat meer dan de helft van deze nieuwe nederlanders simpel weg niet komt opdagen. (oja joh?)
Schade per ROC loopt ongeveer in de paar tonnen. (poe hee!)
Het is dus gelukt om een nieuw woord te hanteren voor allochtoon.![]()
Nieuws artikel uit februari 2008 waarin Hirsch Ballin (die gast met dat zuinige bekkie) aankondigd van het woord allochtoon af te willen:
http://www.leidschdagblad(...)werkt_stigmatiserend
Ander artikel:
http://tweedekamer.blog.n(...)htoon-niet-schrappen
Samenvatting:
het woord allochtoon vervangen door nieuwe nederlanders in een NOS journaal item
Hirsch Ballin, wat doe je?![]()
Dan gaan mensen weer allochtoon gebruiken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:36 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Ach over drie jaar heeft het woord nieuwe Nederlander zo'n nare bijsmaak dat ze weer opzoek gaan naar iets nieuws...
Of medelander of zoquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Dan gaan mensen weer allochtoon gebruiken.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:06 schreef donroyco het volgende:
Allochtoontje komt om zijn loontje uitkering..
quote:
Wat doe je hier dan ga je dood werkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:12 schreef RoW_0 het volgende:
Ja natuurlijk, elke allochtoon is een uitkeringtrekker. Mijn ouders en ik werken ons hier gewoon dood man en jullie maar zeiken.
In Zweden ben je ook als allochtoon een nieuwe Zweed.. Dus erg origineel is het ook niet van Hirsch Ballinquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:32 schreef Devlinsect het volgende:
Samenvatting:
het woord allochtoon vervangen door nieuwe nederlanders in een NOS journaal item
donderdag 3 juli 2008 11:12quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:12 schreef RoW_0 het volgende:
Ja natuurlijk, elke allochtoon is een uitkeringtrekker. Mijn ouders en ik werken ons hier gewoon dood man en jullie maar zeiken.
Er zijn nieuwe nederlanders die wel willen werken. Niet iedere allochtoon leeft van een uitkering.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:12 schreef RoW_0 het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:12 schreef RoW_0 het volgende:
Laat me raden.. je bent 40 je speelt World of Warcraft en je woont nog bij je ouders en je scheldt allochtonen uit op het INTERNET?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:14 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
donderdag 3 juli 2008 11:12
Ik zie het
Eerst je ma ff pakken!quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:13 schreef First het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan ga je dood werken.
Nee, nee, sinds mijn 17e op mezelf en nee... maar als je jezelf echt aan het doodwerken bent dan zit je niet om 11 uur te posten op fok!. Toch heeft dat meer met je generatie te maken gok ik... je werkt 37 uur per week en we moeten je allemaal op onze blote knieën bedanken voor je bijdrage aan de samenleving.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:16 schreef RoW_0 het volgende:
Laat me raden.. je bent 40 je speelt World of Warcraft en je woont nog bij je ouders en je scheldt allochtonen uit op het INTERNET?
Ik ga niet eens met allochtonen om, maar allemaal met Nederlanders en zij doen dat vaker dan ik. dus lul nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:19 schreef First het volgende:
[..]
Waarvoor reageerd 50% van de allochtoonse bevolking, met een belediging naar je moeder.
Weet je vader wel dat je dit soort dingen post, harde werker?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:16 schreef RoW_0 het volgende:
Eerst je ma ff pakken!
Dus als allochtoon mag ik niet op fok! maar dan moet ik me doodwerken? ook als ik een dagje vrij heb?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:20 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Nee, nee, sinds mijn 17e op mezelf en nee... maar als je jezelf echt aan het doodwerken bent dan zit je niet om 11 uur te posten op fok!. Toch heeft dat meer met je generatie te maken gok ik... je werkt 37 uur per week en we moeten je allemaal op onze blote knieën bedanken voor je bijdrage aan de samenleving.
Hij doet het zelf ook dus, zolang je moeder het maar leuk vindt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Weet je vader wel dat je dit soort dingen post, harde werker?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:25 schreef RoW_0 het volgende:
Dus als allochtoon mag ik niet op fok! maar dan moet ik me doodwerken? ook als ik een dagje vrij heb?
[ afbeelding ]
Je zegt dat jezelf dood werkt en dan komen met een plaatje uit WOII? Spoor je wel helemaal?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:26 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hij doet het zelf ook dus, zolang je moeder het maar leuk vindt.
In het kort... ja.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:25 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dus als allochtoon mag ik niet op fok! maar dan moet ik me doodwerken? ook als ik een dagje vrij heb?
[ afbeelding ]
Komt je dit bekend voor?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:23 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik ga niet eens met allochtonen om, maar allemaal met Nederlanders en zij doen dat vaker dan ik. dus lul niet
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. iemand komt er aan lopen hier en zegt 'Allochtonen moeten dood' word ik nu naar een kamp gebracht ofwat? Leer van de geschiedenis. En waarom zou ik moeten rellen ergens? waar slaat dat op? Waarom ik?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je zegt dat jezelf dood werkt en dan komen met een plaatje uit WOII? Spoor je wel helemaal?
Ga ff ergens anders rellen
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:41 schreef dagdag het volgende:
[quote]Op donderdag 3 juli 2008 11:25 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Komt je dit bekend voor?
Ik ben geen marokkaan, en ik heb ook een hekel aan marokkanen maar dan ga ik niet stoer lopen schreeuwen op forums 'Marokannen moeten dood'. Dat is gewoon triest, en dat zijn jullie nou ook op dit moment.quote:mischien kan je de rest van de marrokanen even duidelijk maken dat ze moeten werken scheeld mij weer hun uitkering moeten betalen kan ik elke dag om 3 uur naar huis in plaats van 3 uur voor jullie te moeten doorwerken
vrienden zijn rockers, ik ook.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:57 schreef First het volgende:
[..]
jij bent zeker 15 jaar oud, en je hebt allemaal vrienden die bjorn borg onderbroeken dragen?
Hij zegt toch helemaal niet dat je naar een kamp moet, alleen maar dat je dood moetquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:42 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. iemand komt er aan lopen hier en zegt 'Allochtonen moeten dood' word ik nu naar een kamp gebracht ofwat? Leer van de geschiedenis. En waarom zou ik moeten rellen ergens? waar slaat dat op? Waarom ik?
[..]
[..]
Ik ben geen marokkaan, en ik heb ook een hekel aan marokkanen maar dan ga ik niet stoer lopen schreeuwen op forums 'Marokannen moeten dood'. Dat is gewoon triest, en dat zijn jullie nou ook op dit moment.
[..]
vrienden zijn rockers, ik ook.
Bjorn borg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom op lui.. waarom moeten jullie altijd zo vooroordelen? Komt dat omdat je gepest werd door een ali in de basisschool? Komt het omdat ze in de centrum van de stad dom lopen te schreeuwen en rennen als aapjes schreeuwend 'WALLA!' waar ik ook een hekel aan heb? Dan denk ik ook aan - doe wat nuttigs. nietwaar?
Maar dan hoeft niet elke allochtoon zo te zijn.
beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Zweden ben je ook als allochtoon een nieuwe Zweed.. Dus erg origineel is het ook niet van Hirsch Ballin
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:42 schreef RoW_0 het volgende:
Maar dan hoeft niet elke allochtoon zo te zijn. En niet elke allochtoon is een moslim, en een moslim is ook niet altijd dezelfde. Ik ben een aleviet
quote:Volgens de sjiieten was Ali, neef en tevens schoonzoon van Mohammed,
Waar staat her dat nieuwe medelanders dood moeten. Jij zegt dat je dood werkt en iemand geeft een repliek dat je dood moet gaan werken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:42 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. iemand komt er aan lopen hier en zegt 'Allochtonen moeten dood' word ik nu naar een kamp gebracht ofwat? Leer van de geschiedenis. En waarom zou ik moeten rellen ergens? waar slaat dat op? Waarom ik?
Dan had ik wel een anti-pedo topic geopendquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:21 schreef Gutz het volgende:
Ts bedoelt Sunchaser?
Uncle Tom!!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:23 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik ga niet eens met allochtonen om, maar allemaal met Nederlanders en zij doen dat vaker dan ik. dus lul niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |