abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59977230
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Die bommengooier uit Oss mocht toch vanaf dit seizoen weer naar Feyenoord?
Volgens mij wel ja
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:11:05 #257
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59983200
quote:
FC Twente werkt heeft dinsdagavond de oefenwedstrijd tegen het Roemeense FC Farul Constanta met een overwinning afgesloten. In het Duitse Alstätte werd het 3-2. De Twentse doelpunten kwamen op naam van Gerritsen, Arnautovic en Huysegems.
Hopelijk zijn laatste in dat shirt.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:21:48 #258
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_59983500
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 22:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Hopelijk zijn laatste in dat shirt.
Van Huysegems?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 23:21:04 #259
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59985165
quote:
Sebastián Pardo speelt komend jaar weer voor Universidad de Chile. De voormalige Feyenoorder tekent bij zijn oude club een contract voor één seizoen. De 26-jarige middenvelder was eerder dichtbij een contract bij het Portugese Nacional, maar zag een overgang naar de eilandbewoners op het laatste moment afketsen.

Sebastián Pardo stond tussen 2002 en 2008 onder contract bij Feyenoord. De technisch begaafde middenvelder speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Excelsior.
Die heeft niet echt indruk kunnen maken in Europa.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 8 juli 2008 @ 23:27:53 #260
123545 DatMeenJeNiet
pi_59985315
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 23:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Die heeft niet echt indruk kunnen maken in Europa.
Die goal tegen Newcastle zal genoeg indruk hebben gemaakt. Verder was het altijd wel een lievelingetje van mij, maar kwam hij zoals met veel Chilenen snelheid en fysiek te kort. Jammer.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 23:30:59 #261
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59985405
Pardo was inderdaad wel een grappig ventje. Hij verbaasde me vorig jaar met die rode kaart.
Maar ach, alle Chilenen zijn drifkikkers

Hij had wel het leukste spreekkoor
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59987606
kon hem ook wel waarderen, jammer genoeg geen body inderdaad
pi_59990824
quote:
Feyenoord-talent op proef bij Excelsior
Door Jeroen de Laat
Dinsdag, 08 juli 2008, 22:04

Excelsior heeft de komende week Hanne Hagary op proef. De 19-jarige aanvaller komt van Feyenoord, dat hem wil verhuren om ervaring op te laten doen.

De Kralingers kunnen in aanvallend opzicht versterking gebruiken na het vertrek van Geert den Ouden. Hij trainde dinsdag voor het eerst mee bij Excelsior. Het talent zat het afgelopen seizoen al een paar keer op de bank bij het eerste van Feyenoord, maar viel niet in.
pi_59991050
Goede actie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_59991586
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 10:48 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]
Hij heeft zelfs al zijn eigen topic
Het grote Hanne Hagary topic
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:07:09 #266
185115 Juk
Misschien
pi_59992319
In FM deed hij het altijd wel goed bij mij
The only thing I fear is my MoM
pi_59999900
In de Vi doet Peter Bosz precies uit de doeken hoe het contact vanwege de interesse in Arnautovic tussen Fc Twente en Feyenoord tot stand is gekomen.

Om even een uitspraak van Bosz uit het artikel te citeren:
quote:
"Laat ik de feiten eens op een rij zetten: onze scouting heeft Arnautovic al heel lang op het oog. Wij vinden hem een uitstekende speler die complementair is aan de voetballers die we al hebben. Arnautovic is jong, sterk en balvast. Een aanspeelpunt dat ook kan scoren en die naar onze mening nog veel progressie kan maken. Ik heb daarop Joop Munsterman gebeld en van onze interesse op de hoogte gesteld. Joop heeft daarop een bedrag genoemd, waarover wij moesten nadenken. Later heb ik opnieuw contact opgenomen met Fc Twente. Wij wilden aan tafel. De eerste keer weigerden ze, maar na nog een poging, die was op 23 juni, waren we wél welkom. Op een bedrijf van Aldo van der Laan, heb ik samen met financieel directeur Onno Jacobs onderhandeld over Arnautovic. Die gesprekken verliepen dusdanig positief dat we naar onze mening op een haar na akkoord waren. Daarna is de opstelling van Fc Twente veranderd. Desondanks hopen we Arnautovic snel voor vier jaar vast te leggen, omdat die jongen zelf heel graag wilt, en wij ook. Fc Twente is altijd heel goed voor hem geweest, maar zijn grootste grief is dat hij te weinig aan spelen toekomt omdat hij Blaise N'Kufo voor zich weet. Bij Feyenoord zal hij vermoedelijk vaker spelen. Daarom verwacht ik dat hij naar De Kuip komt."

Bron: Voetbal International
Verder staat in de Vi dat Feyenoord, samen met Psv en Az, nog altijd interesse heeft in Andre Ooijer, al kan Psv - volgens Vi, niet aan de transfersom voldoen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:36:47 #268
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60000782
Ooijer.... opbokken.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:56:17 #269
185115 Juk
Misschien
pi_60001151
Als ze Ooijer halen voor de rechtsback positie vindt ik het prima. Anders krijgen de mensen die het hadden over een ouwe lullen elftal dadelijk nog gelijk ook.
The only thing I fear is my MoM
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:23:33 #270
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60001633
Mennn liever geen Ooijer, wel een redelijke speler opzich, alleen ik wil nu jongere spelers gehaald zien worden! Kijk naar Groningen die hebben Granqvist gewoon gehaald. Waarom kunnen wij niet van dat soort spelers halen
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_60002314
Ik zie liever Ooijer dan Lucius.
Arnautovic zie ik niet meer komen.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:31:59 #272
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60003099
quote:
Wouter Jansen heeft geluk
Geplaatst op: 09-07-08 | Bron: Feyenoord | Auteur: Cies

-
De 16-jarige Wouter Jansen heeft woensdag in de Feyenoord Fanshop een nieuw shirt uit mogen kiezen, nadat afgelopen zaterdag tijdens de eerste training vonken van fakkels zorgden voor diverse brandgaten in zijn nieuwe shirt. De supporter mocht van geluk spreken dat zijn huid onaangetast bleef.

Wouter kocht zaterdag als een van de eerste het nieuwe Feyenoord-shirt. Daarna nam hij plaats op de tribune achter het doel. Bij de opkomst van de spelers werden vervolgens tientallen fakkels ontstoken. Een prachtig gezicht, maar voor Wouter waren de gevolgen minder mooi.

De moeder van Wouter nam vervolgens contact op met Feyenoord over het voorval. De club liet haar weten dat het bij wedstrijden streng controleert op het gebruik van fakkels en ander vuurwerk, maar dat optreden bij een evenement als de eerste training lastig ligt. Het evenement vind immers plaats op de openbare weg en biedt zod onvoldoende mogelijkheden om bezoekers te controleren.

Toch werd Wouter samen met een vriend en zijn moeder woensdagochtend uitgenodigd in De Kuip. In de Feyenoord Fanshop mocht hij vervolgens een nieuw shirt uitkiezen. ‘We gaan hier uiteraard geen gewoonte van maken, maar dit incident vormde voor ons wel aanleiding om het risico van het gebruik van fakkels weer eens onder de aandacht te brengen’, aldus Ton Strooband, die namens Feyenoord het shirt overhandigde. ‘Fakkels leveren een mooi plaatje op, maar het gebruik ervan in een mensenmassa levert gevaar op. Vorig seizoen raakte - ook bij de eerste training – een jongetje wél gewond. Mensen onderschatten het risico van het gebruik van fakkels enorm.’
Pffff, de moraalpolitie draait alweer overuren.
Elite
Tegen TTIP
pi_60004176
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:31 schreef Happel het volgende:

[..]

En dan te bedenken wie het zegt
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:31:44 #274
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_60005918
het begin van de competitie is niet veranderd , de 3de wedstrijd blijft Ajax in De Kuip.

http://www.g00gle.nl/Concept_programma_Eredivisie_090708.pdf
pi_60006232
quote:

[..]

En koop je een DVD met de hoogtepunten van een seizoen, laten ze weer shots met fakkels zien, want het is zo'n mooi plaatje.
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:52:12 #276
123545 DatMeenJeNiet
pi_60006435
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
het begin van de competitie is niet veranderd , de 3de wedstrijd blijft Ajax in De Kuip.

http://www.g00gle.nl/Concept_programma_Eredivisie_090708.pdf
Baggerprogramma. Ik had liever in het begin wat meer lastige uitwedstrijden gehad..
pi_60006662
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Baggerprogramma. Ik had liever in het begin wat meer lastige uitwedstrijden gehad..
Inderdaad, en er zijn weken waarin Feyenoord 2 of 3 keer achter elkaar uit speelt en daarna weer 2 of 3 keer achter elkaar thuis.

Waar zijn de tijden gebleven dat er gewoon ouderwets om de week thuis en uit werd gespeeld.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:24:18 #278
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_60007193
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:44 schreef Luni het volgende:

[..]

En koop je een DVD met de hoogtepunten van een seizoen, laten ze weer shots met fakkels zien, want het is zo'n mooi plaatje.
Tegenwoordig laten ze die eruit net als Tifo beelden. Want stel je voor dat andere supporters denken dat wij de leukste zijn
pi_60007725
quote:
De supporter mocht van geluk spreken dat zijn huid onaangetast bleef.
pi_60009336
quote:

[..]

toen Strooband bij de FSV zat was ie wel relaxed toch? volgens mij flink veranderd sinds hij in het Maasgebouw zit.
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:44:23 #281
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60010399
Ik las in een Griekse sportkrant dat PAOK . en AEK achter Kostas Lamprou aanzit (geen idee dat jullie een Griekse keeper hadden).
Is het wat? .
-
pi_60010475
Als Timmer de voorkeur krijgt kan het niet veel wezen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 10 juli 2008 @ 01:08:05 #283
123545 DatMeenJeNiet
pi_60010703
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik las in een Griekse sportkrant dat PAOK . en AEK achter Kostas Lamprou aanzit (geen idee dat jullie een Griekse keeper hadden).
Is het wat? .
Schijnt een groot talent te zijn, en heeft dit seizoen zelfs een rugnummer en traint dus mee. Lijkt me stug dat hij naar PAOK of AEK zal gaan, hij is 16 of net 17 geworden.
  donderdag 10 juli 2008 @ 01:46:02 #284
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60011079
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 01:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Schijnt een groot talent te zijn, en heeft dit seizoen zelfs een rugnummer en traint dus mee. Lijkt me stug dat hij naar PAOK of AEK zal gaan, hij is 16 of net 17 geworden.
Hij wordt dit jaar 17.
Daarom juist veel interesse. Als we iets niet hebben in Griekenland zijn het goede keepers.
-
  donderdag 10 juli 2008 @ 02:33:11 #285
123545 DatMeenJeNiet
pi_60011395
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 01:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij wordt dit jaar 17.
Daarom juist veel interesse. Als we iets niet hebben in Griekenland zijn het goede keepers.
Hmm, nou ik heb eens gelezen dat hij op 13-jarige leeftijd met zijn moeder naar Nederland is gekomen om profvoetballer te worden enzo, dus ik betwijfel dat hij terug naar Griekenland gaat..
  donderdag 10 juli 2008 @ 02:40:00 #286
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60011422
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 02:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Hmm, nou ik heb eens gelezen dat hij op 13-jarige leeftijd met zijn moeder naar Nederland is gekomen om profvoetballer te worden enzo, dus ik betwijfel dat hij terug naar Griekenland gaat..
Dat doen er veel. Simpelweg omdat ze in Griekenland GEEN idee hebben hoe ze met jong talent om moeten gaan.
Maar goed, groot talent dus. Keept ook het u17 team van de Grieken trouwens.
Ben benieuwd.
-
  donderdag 10 juli 2008 @ 06:29:34 #287
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_60011746
wil Paok misschien Ekramy hebben anders?
pi_60012960
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Inderdaad, en er zijn weken waarin Feyenoord 2 of 3 keer achter elkaar uit speelt en daarna weer 2 of 3 keer achter elkaar thuis.

Waar zijn de tijden gebleven dat er gewoon ouderwets om de week thuis en uit werd gespeeld.
3 keer komt volgens mij in beide gevallen niet voor.
pi_60013029
Hoewel ik nog steeds op Falcao hoop , schijnt nu ook Arsenal erachteraan te zitten

goed gescout hahahah
quote:
ARSENE WENGER is leading the chase for Colombian scoring sensation Falcao.

The Arsenal boss is desperate to sign a striker with Emmanuel Adebayor’s uncertain future at the Emirates and Eduardo’s broken leg.
Falcao, 22, scored 38 goals in 58 games for River Plate.
He has terrific pace and is able to finish with either foot.
Wenger is lining up an Ł8million bid but the Argentines value him closer to Ł12m.
Arsenal’s interest is sure to annoy Manchester United boss Alex Ferguson.
zegt ook weer iets over de kwaliteit van de speler
alleen 12mil pounds (15mil euros)... is toch wat aan de hoge kant voor Feyenoord
pi_60013161
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:32 schreef elron het volgende:
Hoewel ik nog steeds op Falcao hoop , schijnt nu ook Arsenal erachteraan te zitten

goed gescout hahahah
[..]

zegt ook weer iets over de kwaliteit van de speler
alleen 12mil pounds (15mil euros)... is toch wat aan de hoge kant voor Feyenoord
Wat ik alleen bij zulke spelers niet snap is dat ze niet eerder opvallen.

Waarom haal je m iet als ie er in 28 wedstrijden 8 in heeft liggen in plaats van te wachten tot het seizoen is afgelopen en hij er 38 in heeft liggen? Wat is het nut van scouting hierbij? Ik kan ook wel zien dat ie kan scoren.
pi_60013412
ik denk dat op het moment dat hij zich niet "bewezen" heeft de risico's zwaarder wegen...

Jong, duur, aanpassingsproblemen,
je kent het wel.
pi_60013706
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:52 schreef elron het volgende:
ik denk dat op het moment dat hij zich niet "bewezen" heeft de risico's zwaarder wegen...

Jong, duur, aanpassingsproblemen,
je kent het wel.
Maar de scouting is er nou juist voor die risico's te analyseren en (gedeeltelijk) weg te nemen.

Het punt is nou juist waar op de lijn het stipje staat met 'bewezen'. Voor mij en jou ligt dat punt inderdaad bij de 38 doelpunten die hij heeft gescoord in 58 wedstrijden maar voor een goede scout zou dat stipje veel eerder op de lijn moeten staan. Natuurlijk doen ze hun best en het is ook niet zozeer een aanval op Feyenoord maar er komt zo weinig van onze scouting. Een scouting waar we het juist van moeten hebben omdat we geen geld hebben.

Sowieso heb ik ook bij de scouting het gevoel dat het vooral allemaal 'vriendjes van' zijn. Van Wonderen die een beetje aan part-time scouting doet, Kiprich die hier en daar in Hongarije kijkt, die Australiër heb je dan nog. Niet echt overtuigend allemaal.
pi_60014236
mee eens.

Het is meer de verantwoording naar de buitenwacht / leiding.
Een 'bewezen' speler is gewoon makkelijker te verkopen.

Het eerder op de lijn vinden van de spelers is iets wat inderdaad gewoon te weinig gebeurt bij Feyenoord.
Ik hoop toch elke transferperiode weer op een of twee van dit soort spelers.
De mannen hebben heus verstand van voetbal , dus zien doen ze het wel...
de reden ligt toch ergens anders denk ik.

neem als voorbeeld Dzusak (?) die had Jozsef heus niet over het hoofd gezien ...
pi_60014431
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:37 schreef elron het volgende:
mee eens.

Het is meer de verantwoording naar de buitenwacht / leiding.
Een 'bewezen' speler is gewoon makkelijker te verkopen.

Het eerder op de lijn vinden van de spelers is iets wat inderdaad gewoon te weinig gebeurt bij Feyenoord.
Ik hoop toch elke transferperiode weer op een of twee van dit soort spelers.
De mannen hebben heus verstand van voetbal , dus zien doen ze het wel...
de reden ligt toch ergens anders denk ik.

neem als voorbeeld Dzusak (?) die had Jozsef heus niet over het hoofd gezien ...
quote:
Jňszef Kiprich, legende van Feyenoord, heeft de loftrompet over zijn landgenoot Balázs Dzsudzsák luidruchtig geblazen. De voormalig voetballer uit zich zeer lovend over de Hongaarse buitenspeler van PSV. Volgens Kiprich zal de linkspoot het snel schoppen tot een Europese topcompetitie.

"Als we het over Balázs Dzsudzsák hebben, dan hebben we het over een heel groot talent", meent de Hongaar. "Dzsudzsák is het eerste grote product van de voetbalacademie, waarmee we een jaar of zes geleden zijn begonnen in Hongarije. Met zijn loopvermogen is hij in verschillende opzichten een bruikbare speler. Hij is positioneel sterk, in verdedigend opzicht. Maar ook één tegen één, als aanvaller, met zijn gezicht naar het doel van de tegenstander, is hij gevaarlijk. Hij kan het allebei."

"Dat maakt hem zo’n groot talent", vervolgt Kiprich. "Wat dat betreft verdienen de scouts van PSV een compliment, dat ze hem zo snel hebben opgemerkt. Want de meeste Hongaarse talenten komen meestal in de Duitse competitie terecht. Ik durf hier en nu wel te voorspellen dat Dzsudzsák over twee jaar in een grote Europese competitie speelt. Je hoeft niet zo’n hele grote kenner te zijn om te zien dat PSV niet zijn eindstation is. Hij gaat zeker door. Naar Spanje, of naar Engeland."
Tsja...
pi_60015001
hahaha mooi

1-0
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:16:04 #296
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60016352
Morgen maar eens een training bezoeken. Moet mijn nieuwe SCC ophalen omdat ik ben overgeplaatst.

Belachelijk dat ze die niet gewoon opsturen.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60016462
Over Kiprich gesproken, zijn zoon is op proef bij RKC.
pi_60016555
Ik las het ja, verdediger van 18.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60018510
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 12:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Moet mijn nieuwe SCC ophalen omdat ik ben overgeplaatst.

Kut, dat moet ik ook nog doen.
  donderdag 10 juli 2008 @ 14:27:05 #300
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60019557
Arnautovic heeft geblesseerd de training verlaten.

Die wordt dus morgen gepresenteerd.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 10 juli 2008 @ 14:56:54 #301
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_60020272
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:27 schreef Happel het volgende:
Arnautovic heeft geblesseerd de training verlaten.

Die wordt dus morgen gepresenteerd.

Met nieuw linkje
Het grote Feijenoord-topic #380: Waar blijft Arnautovic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')