Landzaat moet zich misschien nog aanpassen? Buiten dat is het een controlerende middenvelder, die vallen soieso zelden op.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:08 schreef EnactedChaos het volgende:
En toch blijf ik hopen dat ie weggaat, of hij moet z'n contract verlengen.
Denk trouwens dat Landzaat het nog moeilijk gaat krijgen zich in de basis te spelen. Beetje nutteloze aankoop achteraf. Heb niet het gevoel dat hij vorig jaar veel heeft toegevoegd.
Dat valt me reuze mee.quote:Dwight Tiendalli zal ongetwijfeld met vervelende gevoelens vertrekken bij Feyenoord. De verdediger moet weg bij de Rotterdamse club, maar dat betekent niet dat Feyenoord van plan is om Tiendalli voor een habbekrats te laten verkassen. "Ze vragen de hoofdprijs", zegt broer én zaakwaarnemer Wensley Tiendalli in het Algemeen Dagblad. Klik hier! Tiendalli staat sinds 2006 onder contract bij Feyenoord, maar in De Kuip kon hij nimmer overtuigen. De 22-jarige Surinamer mag ondanks een doorlopend contract alweer vertrekken, maar volgens Wensley Tiendalli is dat zou eenvoudig nog niet. "Ze willen de 1,75 miljoen euro die ze destijds voor hem betaald hebben terug verdienen. Dat maakt het voor mij niet makkelijker om een nieuwe club te zoeken."
"Er is bij ons sprake van een panieksituatie", vervolgt de belangenbehartiger. "Het contract van Dwight loopt nog twee jaar door, hij zit dus vast aan Feyenoord. Ik heb hem voorgehouden dat hij zich alleen met voetballen moet bezig houden. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Als hij op de trainingen de sterren van de hemel speelt dan zal de trainer hem gerust wel bij de selectie houden."
Denk dat De Guzman onder Verbeek echt een topper wordenquote:Op maandag 7 juli 2008 19:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hij noemt gedisciplineerder spelen en dat gaat onder Verbeek wel lukken denk ik.
Bij Spartaquote:Op maandag 7 juli 2008 23:15 schreef Merkie het volgende:
Heeft Tiendalli überhuapt wel eens een volledige wedstrijd gespeel? Kan het me niet herinneren.
Het is wel te hopen natuurlijk maar dan ben ik benieuwd naar wat het middenveld wordtquote:Op maandag 7 juli 2008 23:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk dat De Guzman onder Verbeek echt een topper worden.
quote:McClaren wil Arnautovic niet laten gaan
Geschreven op dinsdag, 8 juli om 10:44
FC Twente-trainer Steve McClaren heeft nadrukkelijk aangegeven dat hij Marko Arnautovic voor de club wil behouden, zo meldt TC Tubantia. Feyenoord wil de getalenteerde Oostenrijker zo snel mogelijk naar Rotterdam halen, maar de nieuwe trainer ziet te veel potentie in de speler om hem te laten vertrekken uit Enschede.
Peter Bosz, technisch directeur van Feyenoord, gaf de afgelopen dagen in diverse media aan rond te zijn met de negentienjarige spits. Twente ontkende de berichtgeving en voorzitter Joop Munsterman gaf aan Arnautovic onder geen beding te willen laten vertrekken.
De geruchten over de op handen zijnde transfer zijn op zijn zachtst gezegd opmerkelijk. Arnautovic stond pas één keer in de basis van FC Twente en heeft op het hoogste niveau nog niets bewezen. Toch wil Feyenoord de speler koste wat kost aan de selectie toevoegen. De club gaf eerder aan dat het talent zelf ook naar Rotterdam wil.
Was wel het beste geweest, ja. Nu komt er alleen maar gezeik van.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:40 schreef EnactedChaos het volgende:
Waarom moet Bosz eigenlijk met z'n grote bek zeggen dat ze op een haar na rond zijn?
Wacht gewoon tot ie z'n handtekening heeft gezet. Of ie nou gelijk heeft of niet.
Misschien was de houding van Munsterman al bekend voordat het in de media uitlekte en wou Bosz het gewoon op een vieze manier uitvechten.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Was wel het beste geweest, ja. Nu komt er alleen maar gezeik van.
Tymoshuk revisited
Je schiet er ook helemaal niets mee op, wat wil hij nou? De supporters een beetje paaien? Dat is het enige dat ik me kan bedenken, of wellicht het feit dat ie een stijve plassert krijgt van het feit dat hij Arnautovich heeft 'aangetrokken'.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Tymoshuk revisited
Bij die Tsjoektsjoek is er nooit de verwachting uitgesproken dat ze er op korte termijn uit zullen komen. Sowieso, wat heeft Bosz nou verkeerd gedaan? Twente noemt een prijs, Feyenoord wil de prijs betalen en heeft Hofs aangeboden met een deadline, Twente probeert eerst Aissati te halen dus is Hofs nog niet nodig, maar wacht dat eerst af. Ook proberen ze eerst nog een vervanger te vinden. Daarna geven ze pas de transfer vrij.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Tymoshuk revisited
That's the whole pointquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bij die Tsjoektsjoek is er nooit de verwachting uitgesproken dat ze er op korte termijn uit zullen komen. Sowieso, wat heeft Bosz nou verkeerd gedaan? Twente noemt een prijs, Feyenoord wil de prijs betalen en heeft Hofs aangeboden met een deadline, Twente probeert eerst Aissati te halen dus is Hofs nog niet nodig, maar wacht dat eerst af. Ook proberen ze eerst nog een vervanger te vinden. Daarna geven ze pas de transfer vrij.
Achter de schermen is het ook gewoon al zo goed als rond, Bosz was hooguit iets te vroeg met het melden. Nu kwam er paniek bij Twente en vond ome Joop het hoog tijd om onzin te verkondigen om z'n eigen haggie te redden.
Maar de transfer is toch "gewoon" al zo goed als rond?quote:
Dat maak je toch enkel op uit de woorden van Bosz? (en evt. de zaakwaarnemer)quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar de transfer is toch "gewoon" al zo goed als rond?
Alsof dit gezeik zoden aan de dijk zet... Ik vraag het me af.quote:Maargoed, ik ben het wel met je eens dat hij het niet nu al had moeten brengen, maar misschien wilde hij wat druk uitoefenen op Munsterman.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mwah, Bosz had misschien zijn mond wel moeten houden, maar aan de ene kant had ie wel gelijk. Feyenoord was al akkoord met Arnautovic en hoefde dus alleen akkoord te worden met FC Twente, die hadden een vraagprijs neergelegd en Feyenoord wilt die betalen. Dus het was bij wijze van spreken alleen nog even de euro's overmaken en de deal was klaar. Dat Munstermann nu ineens terugkrabbelt heeft niets met de uitspraken van Bosz te maken, hij is geschrokken dat Feyenoord aan de vraagprijs wilt voldoen.. En hij dus weer een speler zal verliezen.
Tymoschuk is niet vergelijkbaar volgens mij..... daar was een verschil van een miljoen of 3 in de vraag en aanbod. Die hele verhalen over de onderhandelingen en transfer in het AD enzo, waren natuurlijk wel tenenkrommend. Die Lift-foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |