abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59954198
En toch blijf ik hopen dat ie weggaat, of hij moet z'n contract verlengen.

Denk trouwens dat Landzaat het nog moeilijk gaat krijgen zich in de basis te spelen. Beetje nutteloze aankoop achteraf. Heb niet het gevoel dat hij vorig jaar veel heeft toegevoegd.
  maandag 7 juli 2008 @ 20:46:06 #227
185115 Juk
Misschien
pi_59956502
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:08 schreef EnactedChaos het volgende:
En toch blijf ik hopen dat ie weggaat, of hij moet z'n contract verlengen.

Denk trouwens dat Landzaat het nog moeilijk gaat krijgen zich in de basis te spelen. Beetje nutteloze aankoop achteraf. Heb niet het gevoel dat hij vorig jaar veel heeft toegevoegd.
Landzaat moet zich misschien nog aanpassen? Buiten dat is het een controlerende middenvelder, die vallen soieso zelden op.

Hoop eerlijk gezegd dat ze nog een sterke rechtsback halen, misschien die ghanees? Die Arnautovic zal vast een goede speler zijn, talentvol enzo. Maar aanvallend zitten we al vrij sterk (niet echt breed) terwijl ik de defensie echt zwak vindt. In mijn idee begint een sterke ploeg bij een solide verdediging. En ik kan met alle goede wil van de wereld Lucius geen solide speler noemen.
The only thing I fear is my MoM
  maandag 7 juli 2008 @ 23:09:34 #228
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59960814
quote:
Dwight Tiendalli zal ongetwijfeld met vervelende gevoelens vertrekken bij Feyenoord. De verdediger moet weg bij de Rotterdamse club, maar dat betekent niet dat Feyenoord van plan is om Tiendalli voor een habbekrats te laten verkassen. "Ze vragen de hoofdprijs", zegt broer én zaakwaarnemer Wensley Tiendalli in het Algemeen Dagblad. Klik hier! Tiendalli staat sinds 2006 onder contract bij Feyenoord, maar in De Kuip kon hij nimmer overtuigen. De 22-jarige Surinamer mag ondanks een doorlopend contract alweer vertrekken, maar volgens Wensley Tiendalli is dat zou eenvoudig nog niet. "Ze willen de 1,75 miljoen euro die ze destijds voor hem betaald hebben terug verdienen. Dat maakt het voor mij niet makkelijker om een nieuwe club te zoeken."

"Er is bij ons sprake van een panieksituatie", vervolgt de belangenbehartiger. "Het contract van Dwight loopt nog twee jaar door, hij zit dus vast aan Feyenoord. Ik heb hem voorgehouden dat hij zich alleen met voetballen moet bezig houden. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Als hij op de trainingen de sterren van de hemel speelt dan zal de trainer hem gerust wel bij de selectie houden."
Dat valt me reuze mee. Niet dat hij het waard was natuurlijk.
  maandag 7 juli 2008 @ 23:13:29 #229
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59960956
Hij was toen best een talent, ik vind het weer zo'n net niet voetballer. Maar laat hij me maar verrassen.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 7 juli 2008 @ 23:15:10 #230
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59961003
Heeft Tiendalli überhuapt wel eens een volledige wedstrijd gespeel ? Kan het me niet herinneren.
2000 light years from home
  maandag 7 juli 2008 @ 23:16:49 #231
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59961066
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:04 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Hij noemt gedisciplineerder spelen en dat gaat onder Verbeek wel lukken denk ik.
Denk dat De Guzman onder Verbeek echt een topper worden .
2000 light years from home
  maandag 7 juli 2008 @ 23:17:05 #232
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59961074
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:15 schreef Merkie het volgende:
Heeft Tiendalli überhuapt wel eens een volledige wedstrijd gespeel ? Kan het me niet herinneren.
Bij Sparta
kankelul.
pi_59962240
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:16 schreef Merkie het volgende:

[..]

Denk dat De Guzman onder Verbeek echt een topper worden .
Het is wel te hopen natuurlijk maar dan ben ik benieuwd naar wat het middenveld wordt
pi_59962931
Jon Dahl
  dinsdag 8 juli 2008 @ 06:17:54 #235
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_59964224
Guzman mag van mij weg bij een goed bod zo niet dan kan die echt wel belangrijk worden!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:34:20 #236
123545 DatMeenJeNiet
pi_59967668
quote:
McClaren wil Arnautovic niet laten gaan
Geschreven op dinsdag, 8 juli om 10:44

FC Twente-trainer Steve McClaren heeft nadrukkelijk aangegeven dat hij Marko Arnautovic voor de club wil behouden, zo meldt TC Tubantia. Feyenoord wil de getalenteerde Oostenrijker zo snel mogelijk naar Rotterdam halen, maar de nieuwe trainer ziet te veel potentie in de speler om hem te laten vertrekken uit Enschede.

Peter Bosz, technisch directeur van Feyenoord, gaf de afgelopen dagen in diverse media aan rond te zijn met de negentienjarige spits. Twente ontkende de berichtgeving en voorzitter Joop Munsterman gaf aan Arnautovic onder geen beding te willen laten vertrekken.

De geruchten over de op handen zijnde transfer zijn op zijn zachtst gezegd opmerkelijk. Arnautovic stond pas één keer in de basis van FC Twente en heeft op het hoogste niveau nog niets bewezen. Toch wil Feyenoord de speler koste wat kost aan de selectie toevoegen. De club gaf eerder aan dat het talent zelf ook naar Rotterdam wil.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:34:33 #237
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59967675
Nog nieuws over die Duitse Oostenrijker?

-edit- anders post je even op precies hetzelfde moment
En McClaren heeft weinig te willen lijkt me.
kankelul.
pi_59967813
Waarom moet Bosz eigenlijk met z'n grote bek zeggen dat ze op een haar na rond zijn?

Wacht gewoon tot ie z'n handtekening heeft gezet. Of ie nou gelijk heeft of niet.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:47:25 #239
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59967972
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:40 schreef EnactedChaos het volgende:
Waarom moet Bosz eigenlijk met z'n grote bek zeggen dat ze op een haar na rond zijn?

Wacht gewoon tot ie z'n handtekening heeft gezet. Of ie nou gelijk heeft of niet.
Was wel het beste geweest, ja. Nu komt er alleen maar gezeik van.

Tymoshuk revisited
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:50:11 #240
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59968050
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Tymoshuk revisited
Misschien was de houding van Munsterman al bekend voordat het in de media uitlekte en wou Bosz het gewoon op een vieze manier uitvechten.
kankelul.
pi_59968094
quote:

[..]

Tymoshuk revisited
Je schiet er ook helemaal niets mee op, wat wil hij nou? De supporters een beetje paaien? Dat is het enige dat ik me kan bedenken, of wellicht het feit dat ie een stijve plassert krijgt van het feit dat hij Arnautovich heeft 'aangetrokken'.

Beide redeneringen zijn kut. Hij moet gewoon z'n hoofd koel houden en die transfer afronden. Dáár moet hij zich mee bezig houden. En met niks anders
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:55:30 #242
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_59968194
quote:

[..]

Tymoshuk revisited
Bij die Tsjoektsjoek is er nooit de verwachting uitgesproken dat ze er op korte termijn uit zullen komen. Sowieso, wat heeft Bosz nou verkeerd gedaan? Twente noemt een prijs, Feyenoord wil de prijs betalen en heeft Hofs aangeboden met een deadline, Twente probeert eerst Aissati te halen dus is Hofs nog niet nodig, maar wacht dat eerst af. Ook proberen ze eerst nog een vervanger te vinden. Daarna geven ze pas de transfer vrij.

Achter de schermen is het ook gewoon al zo goed als rond, Bosz was hooguit iets te vroeg met het melden. Nu kwam er paniek bij Twente en vond ome Joop het hoog tijd om onzin te verkondigen om z'n eigen haggie te redden.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_59968246
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:55 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Bij die Tsjoektsjoek is er nooit de verwachting uitgesproken dat ze er op korte termijn uit zullen komen. Sowieso, wat heeft Bosz nou verkeerd gedaan? Twente noemt een prijs, Feyenoord wil de prijs betalen en heeft Hofs aangeboden met een deadline, Twente probeert eerst Aissati te halen dus is Hofs nog niet nodig, maar wacht dat eerst af. Ook proberen ze eerst nog een vervanger te vinden. Daarna geven ze pas de transfer vrij.

Achter de schermen is het ook gewoon al zo goed als rond, Bosz was hooguit iets te vroeg met het melden. Nu kwam er paniek bij Twente en vond ome Joop het hoog tijd om onzin te verkondigen om z'n eigen haggie te redden.
That's the whole point
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:02:31 #244
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_59968400
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:57 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

That's the whole point
Maar de transfer is toch "gewoon" al zo goed als rond?

Maargoed, ik ben het wel met je eens dat hij het niet nu al had moeten brengen, maar misschien wilde hij wat druk uitoefenen op Munsterman.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_59968530
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:02 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Maar de transfer is toch "gewoon" al zo goed als rond?
Dat maak je toch enkel op uit de woorden van Bosz? (en evt. de zaakwaarnemer)
quote:
Maargoed, ik ben het wel met je eens dat hij het niet nu al had moeten brengen, maar misschien wilde hij wat druk uitoefenen op Munsterman.
Alsof dit gezeik zoden aan de dijk zet... Ik vraag het me af.

Als Bosz inderdaad gelijk gaat krijgen spreekt dat voor hem maar dan had hij alsnog zijn mond moeten houden naar mijn mening. Zorgt alleen maar voor onrust, zeker als het op het laatste moment niet door blijkt te gaan.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:33:01 #246
123545 DatMeenJeNiet
pi_59969145
Mwah, Bosz had misschien zijn mond wel moeten houden, maar aan de ene kant had ie wel gelijk. Feyenoord was al akkoord met Arnautovic en hoefde dus alleen akkoord te worden met FC Twente, die hadden een vraagprijs neergelegd en Feyenoord wilt die betalen. Dus het was bij wijze van spreken alleen nog even de euro's overmaken en de deal was klaar. Dat Munstermann nu ineens terugkrabbelt heeft niets met de uitspraken van Bosz te maken, hij is geschrokken dat Feyenoord aan de vraagprijs wilt voldoen.. En hij dus weer een speler zal verliezen.

Tymoschuk is niet vergelijkbaar volgens mij..... daar was een verschil van een miljoen of 3 in de vraag en aanbod. Die hele verhalen over de onderhandelingen en transfer in het AD enzo, waren natuurlijk wel tenenkrommend. Die Lift-foto.
pi_59969515
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mwah, Bosz had misschien zijn mond wel moeten houden, maar aan de ene kant had ie wel gelijk. Feyenoord was al akkoord met Arnautovic en hoefde dus alleen akkoord te worden met FC Twente, die hadden een vraagprijs neergelegd en Feyenoord wilt die betalen. Dus het was bij wijze van spreken alleen nog even de euro's overmaken en de deal was klaar. Dat Munstermann nu ineens terugkrabbelt heeft niets met de uitspraken van Bosz te maken, hij is geschrokken dat Feyenoord aan de vraagprijs wilt voldoen.. En hij dus weer een speler zal verliezen.

Tymoschuk is niet vergelijkbaar volgens mij..... daar was een verschil van een miljoen of 3 in de vraag en aanbod. Die hele verhalen over de onderhandelingen en transfer in het AD enzo, waren natuurlijk wel tenenkrommend. Die Lift-foto.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:20:32 #248
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_59970237
Die lift-foto was volgens mij bij het reisje naar Adriaanse.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_59970751
oh ja, die foto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')