quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:47 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Series als Sex and the City zijn natuurlijk aangedikt en je hebt vrouwen die zich daaraan gaan spiegelen etc. Ik vind het zelf een leuke serie om te kijken en ik denk dat het veel gedaan heeft voor de openheid omtrend het onderwerp seks en dan vooral de vrouwelijke beleving daarvan. Ik zie er niets slechts in dat vrouwen nu openlijker praten over seks en merken dat ze geen genoegen hoeven te nemen met slechte seks. Ik zie het als een verrijking van het seksleven van de vrouw en mannen zouden mee moeten gaan in deze ontwikkeling of er ten minste open voor moeten staan.
Deze dan weer wel:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, dat soort manwijven blief ik niet...
Mwoah, ik denk zelf dat het uiteindelijk wel zal veranderen. Maar goed, dat is de toekomst en dat blijft toch koffiedik kijken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:50 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat zal nooit werkelijkheid worden, omdat het onnatuurlijk is. Formeel hebben vrouwen nu eveneel rechten en kunnen ze veel voor zichzelf verwezenlijken, maar informeel spelen nog altijd de oerinstincten een grote rol. Dat zal niet eerder veranderen, dan dat er biologisch een bepaalde verandering optreedt in de mens. Ik denk dat het altijd een soort strijd blijft die vrouwen moeten voeren.
Ik denk ook dat je het niet moet zien als achtergesteld, meer als natuurlijk.
In een relatie ben ik bereid open te staan op dat gebied voor mijn partner, uiteraard. Maar maatschappelijk gezien denk ik opzouten ermee. Het is ook zo platvloers hèquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:47 schreef MissGolightly het volgende:
Ik zie het als een verrijking van het seksleven van de vrouw en mannen zouden mee moeten gaan in deze ontwikkeling of er ten minste open voor moeten staan.
Ik denk ook dat het zal veranderen, namelijk terug richting de traditionele door de natuur ingegeven rolpatronen. Maar zoals je zegt zal de tijd het leren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk zelf dat het uiteindelijk wel zal veranderen. Maar goed, dat is de toekomst en dat blijft toch koffiedik kijken.
Het gaat over alle vormen met betrekking tot de openbaarheid. Zoals gezegd: partners onderling is alleen maar goed dat ze praten over dit soort zaken. Het gaat mij om de ontwikkeling dat vrouwen zich profileren als onafhankelijke seksuele wezens die mannen gebruiken voor hun eigen doelen. Ik denk dat je als vrouw dan weinig zicht hebt op de werkelijkheid zoals die feitelijk is.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:59 schreef addict.for.dramatics het volgende:
Ik ben echt compleet verward over wat nu precies het punt is;
Vrouwen die laten merken wat ze fijn vinden in bed?
Vrouwen die openlijk met vriendinnen over seks praten?
Vrouwen die meer rechten hebben [dan vroeger] waardoor TS zich minder man voelt?
En als het het 2e is; waarom mogen mannen dat dan wel?
Leg eens uit hoe je aan de wijsheid komt dat vrouwen over sex praten... Zit je stiekem af te luisteren?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:43 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Niemand (dus ook ik niet) zegt toch dat er niet over gepraat mag worden of dat vrouwen niet mogen genieten? Het valt mij gewoon op dat er aan de vrouwelijke kant erg overdreven onzinnig wordt gedaan over seks. Alleen al zo'n serie als Sex & the City. Natuurlijk, het is een overdreven serie, maar het toont wel de ontwikkelingen aan. Mannen zie je zich zelden zo aanstellen.
En eisen stellen is overigens erg zielig. Wensen mag daarentegen.
Feit van algemene bekendheid...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe je aan de wijsheid komt dat vrouwen over sex praten... Zit je stiekem af te luisteren?
Dus jij weet precies wat 'wij' vrouwen doen en waar we het over hebben...quote:
Niet precies, maar het is toch evident dat seks een veelbesproken onderwerp is onder de vrouwen? Of laat ik zeggen, hun emancipatiedrang op dat gebied?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dus jij weet precies wat 'wij' vrouwen doen en waar we het over hebben...
Dat vind ik persoonlijk ook niet wenselijk, maar het is wel meer normaal gezien hun verhouding tot de vrouw.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:14 schreef addict.for.dramatics het volgende:
Maar waarom is het dan niet pauper als mannen het doen?
Is dat zo... Dan kom ik weer met de vraag waar je die wijsheid vandaan haaltquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:13 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Niet precies, maar het is toch evident dat seks een veelbesproken onderwerp is onder de vrouwen? Of laat ik zeggen, hun emancipatiedrang op dat gebied?
Ervaring, observatie, boerenverstand.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Is dat zo... Dan kom ik weer met de vraag waar je die wijsheid vandaan haalt
Hoe is die verhouding tot de vrouw dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:15 schreef floris.exe het volgende:
Dat vind ik persoonlijk ook niet wenselijk, maar het is wel meer normaal gezien hun verhouding tot de vrouw.
Niet uit de eerste hand natuurlijk (ik ben geen vrouw). Maar ik ben bv wel bekend met het fenomeen dildoparty (quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dus jij weet precies wat 'wij' vrouwen doen en waar we het over hebben...
Stiekem zitten afluisteren dus...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:17 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ervaring, observatie, boerenverstand.
Misschien ga je gewoon met de verkeerde mensen omquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Niet uit de eerste hand natuurlijk (ik ben geen vrouw). Maar ik ben bv wel bekend met het fenomeen dildoparty (), en daar kan ik wel bepaaalde conclusies uit trekken...
Waarom is het bij vrouwen raarder dan bij mannen danquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:15 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk ook niet wenselijk, maar het is wel meer normaal gezien hun verhouding tot de vrouw.
Via via hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:19 schreef addict.for.dramatics het volgende:
[..]
Misschien ga je gewoon met de verkeerde mensen om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |