Waar zit de fout? Het streepje bij Rivièra zit verkeerd?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:14 schreef Frollo het volgende:
[ afbeelding ]
Opvallend genoeg gaat 'zonnestudio' goed. Dat zie ik ook wel eens met tussen-n.
Complimentje dus voor dit bijna foutloze bord. [ afbeelding ]
Yep.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:59 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Waar zit de fout? Het streepje bij Rivièra zit verkeerd?
Zelfde als "het raam is los"quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:54 schreef thatsme het volgende:
op station steenwijk bij de bewaakte fietsenstalling "De deur is los een kwartier voor de eerste trein tot een kwartier na de laatste trein"
quote:Ik dorst niet naar de politie te gaan
Nouja als het een naam is, dan kan het in principe niet fout zijn. Namen zijn niet altijd bestaande woorden. Ik zou t uitspreken als "Rievieeraquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Yep.
Het is maar een lullig accentje, maar probeer het maar eens uit te spreken.
Da's rotterdamsquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:09 schreef lienelien het volgende:
Ik zag gisteren in de ondertiteling van Law&Order het volgende:
[Ik dorst niet naar de politie te gaan]
De Harense Smid voert als slogan:quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Yep.
Het is maar een lullig accentje, maar probeer het maar eens uit te spreken.
Het zit in het tweede woord van bovenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:13 schreef Maartel het volgende:
ik zie 'm niet.. afgezien van het feit dat borrelshop een raar woord is
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zit in het tweede woord van boven
...en is een verleden tijd-vorm van 'durven' =) Maar durfde mag ook, wordt vaker gebruikt en klinkt daarom veel beter =)quote:
'Dorsten' is op zich ook gewoon een bestaand werkwoord natuurlijk... (met als verleden tijd dorstten)quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:49 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
...en is een verleden tijd-vorm van 'durven' =) Maar durfde mag ook, wordt vaker gebruikt en klinkt daarom veel beter =)
Ik doe anders regelmatig aan tijdschiften: De mooie tijden hou ik en de rest gooi ik wegquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zit in het tweede woord van boven
Dat zijn gewoon mensen die snel geld willen verdienenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:33 schreef Enchanter het volgende:
Ik liep vanmiddag langs één of ander vaag uitzendbureau , daar zochten ze mensen met spoed
"Gezocht : Personeel met spoed "
Wat hier een "quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:09 schreef lienelien het volgende:
Ik zag gisteren in de ondertiteling van Law&Order het volgende:
[Ik dorst niet naar de politie te gaan]
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wat hier een "" verdient is jouw kennis van de Nederlandse taal. Die zin is prima.
dur·ven (overgankelijk werkwoord, ook absoluut; dorst/durfde, heeft gedurfd; durver)
1 (iets) doen, ondanks dat men angstig is of dat er reden is tot angst
pffft dankjewel, ik vond het al zo raar en begon aan mezelf te twijfelen..... klopt het dus tochquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wat hier een "" verdient is jouw kennis van de Nederlandse taal. Die zin is prima.
dur·ven (overgankelijk werkwoord, ook absoluut; dorst/durfde, heeft gedurfd; durver)
1 (iets) doen, ondanks dat men angstig is of dat er reden is tot angst
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
pffft dank je wel, ik vond het al zo raar en begon aan mezelf te twijfelen..... klopt het dus toch
http://www.vandale.nl/van(...)?zoekwoord=dankjewelquote:
quote:U hebt gezocht op het woord: dankjewel.
RESULTAAT (max 20 woorden)
dank·je·wel (tussenwerpsel)
1 om iem. die men tutoyeert te bedanken
Nee daar staan toch spaties tussen....quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)?zoekwoord=dankjewel
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |