Dan is de bus geheid handiger ja, vooral omdat er nogal wat lijnen langs het UMC en dus ook langs de uni komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:30 schreef Soempie het volgende:
Oke. En ik zie net dat ik sowieso over moet stappen op centraal, dus dan is de bus misschien nog wel handiger.
Thnx! Ik snap nu dat ik dat niet weet; daar zijn we helemaal niet in de buurt geweest tijdens de rondleiding =) Staat het daar verder wel een beetje duidelijk aangegeven, zoals waar de ingang is enzo? Niet dat ik ineens in het ziekenhuis of nog ergens anders sta ofzo (A)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo zou ik het toch niet willen omschrijven. Naast het Gymnasion ligt een parkeerplaats, daarnaast ligt Sterrenbosch (studentenhuisvesting) en dáárnaast ligt het Linnaeus.
@ Marit:
Het ligt zeg maar hier. De gebouwen die je ziet bij het A-tje staan er echter niet meer, is platgegooid en staat een nieuw gebouw, andere vorm.
Maar...dat is toch dat sportgebeuren dan? En daar kun je toch niet in zonder sportkaart ofzoiets?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:15 schreef Faithy het volgende:
Gymnasion ligt tegenover het Erasmusgebouw
Dat hebben de introdames dan niet helemaal juist doorgegeven =) Klopt het dat in dat gymnasion Hal 2 is?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:19 schreef Faithy het volgende:
Ja, dat is het sportgebouw, maar er zitten ook leslokalen van de HAN en zulks
sportkaart heb je alleen nodig als je wilt sporten daar, maar het is er vrij groot hoor![]()
Dan moet je die toets gewoon maken in de gymzaal.. Moet ik ook bij de meeste tentamensquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:25 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Dat hebben de introdames dan niet helemaal juist doorgegeven =) Klopt het dat in dat gymnasion Hal 2 is?
Nou, je hebt 'gewoon' de ingang van het Gymnasion. Als je naar rechts gaat zitten daar alle sportzalen, en links zitten lokalen en zulks. Daar ben ik dan weer nog nooit geweest, dus daar kan ik je niet mee helpenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:25 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Dat hebben de introdames dan niet helemaal juist doorgegeven =) Klopt het dat in dat gymnasion Hal 2 is?
Dat is de gymzaal. Als je via de hoofdingang naar binnenkomt, ga je naar rechts de trappen op. En dan meteen weer links. Dan staat het ook wel aangegeven, tenminste bij ons altijd wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:25 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Dat zullen ze in het begin ook wel doen ja. Bovendien kun je de meute achterna lopen. En mocht je het nou echt niet kunnen vinden, dan zit er links bij de ingang een portier die je wel kan helpen, of als je rechts die trappen op loopt zit er iemand van het USC die je wel door kan sturenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:22 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat is de gymzaal. Als je via de hoofdingang naar binnenkomt, ga je naar rechts de trappen op. En dan meteen weer links. Dan staat het ook wel aangegeven, tenminste bij ons altijd wel.
Oh niet zeurenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:53 schreef Wheelgunner het volgende:
En hoeveel zijn jullie aan boeken kwijt? Ik weer meer dan 200 voor eerste periode alleen al![]()
Was ook alleen maar nieuwsgierigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meid, ik heb werkelijk geen flauw idee wat voor praatje je krijgtDat is alweer zó lang geleden!
Ik heb zo'n vermoeden dat het gaat over de inrichting van het eerste jaar. Wat je kan verwachten qua opbouw van de vakken en qua didactiek. Maar pin me d'r niet op vast
.
15 euro als je voor een jaar kiest en 18 als je voor flexibel kiestquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:20 schreef Mikkie het volgende:
Wat betaal je nou voor zo'n pas? Achttien euro per maand geloof ik toch?
Vast wel, nooit op geletquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:55 schreef Miss_S het volgende:
Er staan toch ook overal bordjes?
Heb een kaartje uitgeprint van de site van de ru. Ik ga gewoon als een idioot met dat kaartje rondlopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:41 schreef Mikkie het volgende:
Je kunt amper verdwalen joh. Even goed opletten als je aankomt en desnoods als semi-eerstejaars nitwit de weg vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |