waarom dat als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef Miss_S het volgende:
En nog steeds niet officieel ingeschreven
Dankzij de HAN die nog steeds geen propedeuse bewijs voor mij hebben, nu heb ik wel al een studentnummer en Kiss toegang gekregen van de RU dus het moet wel goed komenquote:
Ahh das ook mooi klotequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:34 schreef Soempie het volgende:
* vloekt![]()
Ik had me ingeschreven voor de goede werkgroepen, maar op de een of andere manier heeft de studieadviseur bedacht dat ik HBO-instromer ben en me overal weer uitgegooid.Nu is het haar geraden dat ze me op dezelfde tijden weer inschrijft, want ik heb m'n werkrooster op m'n collegerooster aangepast en dat kan ik niet meer terugdraaien. Stom mens.
Lijkt me niet. Gewoon even navragen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahh das ook mooi klote
Ik kan morgen waarschijnlijk beginnen met het inschrijven dus dan zullen alle fijne tijden wel weg zijn, maarja niets aan te doen
Trouwens omdat ik mijn hbo P heb moest ik een wiskunde toets doen, nu is er 5 september voor alle 1e jaars een wiskunde toets, zou ik die nu weer moeten maken?
Ja dat was ik ook van plan morgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Gewoon even navragen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:44 schreef Faithy het volgende:
Yashimikkie, da's leuk!!!
Mja, ze heeft nu geregeld dat ik me weer in kan schrijven voor de vakken, terwijl ze zou regelen dat ik weer in de juiste groep zou komen. Mooi weer een mail achteraan gestuurd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:18 schreef Mikkie het volgende:
Meestal is e.e.a. met een belletje of een mailtje wel op te lossen, Susy is niet de moeilijkste is mijn ervaring.
Minder handig inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ze heeft nu geregeld dat ik me weer in kan schrijven voor de vakken, terwijl ze zou regelen dat ik weer in de juiste groep zou komen. Mooi weer een mail achteraan gestuurd.![]()
Voor je actie onderneemt neem je toch even contact op met de student om te vragen of het wel klopt.Scheelt in elk geval een hoop werk om niks.
![]()
Begint lekker zo.Heb ook al een boek gekocht uit 2008, terwijl ze werken met de editie uit 2002.
Handboek psychodiagnostiek voor de hulpverlening aan kinderen. Van Kievit, tak en Bosch.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Minder handig inderdaad.
Welk boek gaat het om eigenlijk?
Die laatste veronderstelling kan goed kloppenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:50 schreef Soempie het volgende:
Hm, in het voorwoord staat dat één hoofdstuk geheel vernieuwd is (sociaal en emotioneel functioneren). En de overzichten van de diverse onderzoeksinstrumenten zijn uitvoerig bijgewerkt. WISC-III maakt deel uit van de rivisie. Aantal hoofdstukken zijn kleine dingen aan aangepast.
Nah, ik vind het echt flauw dat ze werken met die uit 2002. Lijkt me niet een kwestie van dat dat boek beter is, maar eerder dat de docent te lui is het nieuwe boek te bestuderen.![]()
Ben ik in elk geval niet de enige.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef SterreMarit het volgende:
Ik heb indd ook de nieuwste druk; dit bericht via BB *of waar ik t ook ineens tegenkwam* was pas zichtbaar ná 17 augustus en toen moest je dus al besteld hebben bij Postelein. Ik ga me er dus maar niet te druk over maken dat ik een nieuwere druk heb =)
Dat zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in SP2 zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:35 schreef Miss_S het volgende:
Er staat trouwens ook nog een introductiecollege (verder geen vak) op ons rooster woensdag, iemand enig idee hoe ik er achter kom in welke ruimte dat is?
Thanksquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in SP2 zijn.
Ik ga informatiekunde doen. Anders kom ik nooit bij jouw in collegequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:46 schreef motorbloempje het volgende:
je inschrijving omgooien?
is het nog gelukt met je verslag/presentatie/whatever?
wat gezelligquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ga informatiekunde doen. Anders kom ik nooit bij jouw in college
Ja! Heb een 8. Zeer competent. Score!
Meid, ik heb werkelijk geen flauw idee wat voor praatje je krijgtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thankskrijgen we dan nog een keer zo'n praatje over de opleiding ofzo?
Ben er wel erg blij mee inderdaad. Kreeg wat kritiek op mijn stageverslagen, maar ook complimentjes, en duidelijk complimentjes genoeg.quote:
Zo zou ik het toch niet willen omschrijven. Naast het Gymnasion ligt een parkeerplaats, daarnaast ligt Sterrenbosch (studentenhuisvesting) en dáárnaast ligt het Linnaeus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
LIN2 is lineusgebouw.. Dat is zeg maar naast het gymnasion..
Spinozagebouw ligt dat daar ook? Dan is het handiger om op station Heyendaal uit te stappen en te lopen denk ik? Vorige keer ben ik naar Centraal gegaan om vervolgens de bus te pakken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo zou ik het toch niet willen omschrijven. Naast het Gymnasion ligt een parkeerplaats, daarnaast ligt Sterrenbosch (studentenhuisvesting) en dáárnaast ligt het Linnaeus.
@ Marit:
Het ligt zeg maar hier. De gebouwen die je ziet bij het A-tje staan er echter niet meer, is platgegooid en staat een nieuw gebouw, andere vorm.
Het Spinozagebouw ligt hier. Betreffende het OV, dat moet je gewoon even uittesten. Als je trein langs Heyendaal komt is het waarschijnlijk kortst om daar uit te stappen, is het nog wel een minuutje of tien wandelen naar het Spinoza (of je pakt lijn 10 als die net langs komt, kun je twee haltes mee). Als je toch al langs CS (en niet langs Heyendaal) komt kun je daar waarschijnlijk net zo goed met de bus gaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Spinozagebouw ligt dat daar ook? Dan is het handiger om op station Heyendaal uit te stappen en te lopen denk ik? Vorige keer ben ik naar Centraal gegaan om vervolgens de bus te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |