abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60103501
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:33 schreef Jelief het volgende:
Mrien, wat je doet is prima. Je borsten hebben ook tijd nodig om te wennen aan minder vaak drinken. Let op
dat je geen harde schijven of rode plekken krijgt.
Ik vind nu al om de vier uur voeden wat snel maar als ze het zelf zo aangeeft en tussendoor allert is en tevreden en voldoende plast( 6 luiers die een flinke plof geven als je ze op de grond laat vallen) dan kan ik er weinig tegenin brengen.

ik zou haar overdag wel wakker maken na 4 uur. 's nacht kun je het zo doen dat je haar vlak voordat jij gaat slapen uit bed haalt schone luier geeft en probeert of ze wil drinken,sommige babytjes doen dat al slapend (let dan wel op correct aanhappen en drinken). Daaran kun je dan die 6 uur aanhouden. Ik heb het een tijd zo gedaan met Emma en dat scheelde mij een hoop slaap.
Ze geeft het inderdaad zelf aan om de 4 uur, maar soms ook gerust om de 2 of 3 uur.
's nachts krijgt ze 3/4 uur na de laatste voeding 's avonds de borst, dan een schone luier en dan de andere kant. Als ze slaapt krijg ik haar echt niet aangelegd helaas, dan gaat ze, als ze al wat doet, zitten sabbelen op m'n tepel..
Na die laatste voeding hou ik inderdaad 6 uur aan.

Ik let goed op de rode plekken en harde schijven, zit niet op een borstontsteking te wachten...
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:35 schreef owlet het volgende:
Je productie is nog heel onstabiel in de eerste periode, mrien, dus ik zou me niet te veel zorgen maken als je ineens een volle borst lijkt te hebben. Je hebt het prima opgelost door haar te laten drinken. De druk er uit kolven zou ik alleen doen als het echt nodig lijkt en als je haar niet zelf aan kan leggen.

Ik ben zelf nooit zo van het wakker maken 'snachts als het kindje gezond is, goed en op verzoek drinkt overdag, niet ingebakerd slaapt en bij voorkeur bij de ouders op de slaapkamer ligt zodat ook de kleinste hongersignalen opgepikt worden.

Maar ze is nog erg jong dus als je enigzins het idee hebt dat ze die nachtvoeding nodig heeft dan moet je haar gewoon wakker maken. Ik denk dat je moedergevoel daar de beste raadgever in is
Heb je het idee dat ze uit zichzelf na een tijdje wel goed wakker wordt als je haar laat liggen? Natuurlijk wordt ze uiteindelijk wel wakker , maar heb je het idee dat dat dan bij wijze van spreken na 7 uur is?
Lotte heeft tot gisterennacht bij ons op de kamer geslapen, nu ligt ze op haar eigen kamertje, omdat ik dankzij haar geluiden veel eerder wakker ben dan zij uberhaupt drinken wil
Kostte mij te veel nachtrust helaas, nu hoor ik haar ook nog heel goed maar kan ik wel slapen

's nachts meldt ze zich vanzelf voor het drinken, vaak toch ook wel eerder dan die 6 uurtjes. Ik heb er ook niet echt problemen mee, 't is alleen soms vermoeiend als madam daarna gewoon wakker besluit te blijven
Je merkt wel aan haar dat ze het fijner vind om langer dan de 3 uur die we eerst hadden te slapen, vaak wordt ze tussen de 3,5 en 4 uur vanzelf wakker.
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:35 schreef owlet het volgende:
Een voeding of zes heeft ze zeker per dag nog wel nodig (en da's echt minstens, de meeste babies zitten daar ver boven). Als ze nou al die voedingen goed drinkt, niet suffig of slap is, mooie plasluiers heeft en uit zichzelf stevig drinkt als ze honger heeft dan zou ik zelf me niet druk maken om een doorgeslapen nacht. Dikke kans dat ze vroeg in de ochtend keurig komt.

Jouw borsten wennen daar vanzelf aan, als het nou echt heel vervelend is dat ze vol zitten dan kan je haar ALTIJD aanleggen. Ook midden in de nacht, ook als ze nog (half) slaapt, ook als je haar wakker zou moeten maken. Daar verpest je niets aan bij haar en het is voor jezelf fijner.
Hoe meer je gaat kolven hoe meer je het natuurlijke vraag-aanbod kan verwarren dus als het enigzins mogelijk is zou ik haar zelf aanleggen en niet kolven.
Ze krijgt sowieso meer dan 5 voedingen per dag (begrepen van de wijkverpleegkundige dat dat het minimum was wat ze moet hebben, daar zit ze inderdaad ruim aan).

M'n borsten zullen er inderdaad wel aan wennen, ik heb haar vanmiddag wat eerder wakker gemaakt omdat ik het niet meer hield Koste wel wat tijd om haar wakker te maken, maar goed, luchtte wel goed op.
Sinds die drinkbeurt gaat het gelukkig weer wat beter, ik voel nog steeds dat het gevoelig is, maar 't doet wel minder pijn.
Kolven probeer ik ook te vermijden inderdaad voor het vraag en aanbod, daarstraks had ik hem wel weer gesteriliseerd omdat mevrouw na de linkerkant de rechterkant niet kon drinken omdat ze in slaap gevallen was. Maar eer ik zelf gegeten had enzo had madame wel weer zin in de rechterkant, scheelde weer

Bedankt voor de tips!
pi_60103880
onze dochter heeft spruw, man is nu medicijnen aan het halen. Weet iemand hoe snel de klachten afnemen bij het gebruiken van de zalf? ik geef flesvoeding, kleine is 5 weken.
  maandag 14 juli 2008 @ 20:44:47 #153
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60105509
Denk je aan het ontsmetten van alles? Beha's hoeft in jouw geval niet, maar doeken en lakentjes wel en flesjes natuurlijk. Bij Anna was het na een paar dagen weg, maar ik heb nog wel een tijd doorgesmeerd om herbesmetting te voorkomen. Welke medicijnen krijg je?

In het begin vond ik het ook lastig om bv te geven. Een nieuw mensjes dat je niet kent. Zelf een nieuwe rol, je omgeving die van alles vindt en roept. Een partner met ook een eigen mening. En daar de balans in vinden en toch bv geven. Na een paar weken bleek dat Anna te weinig groeide, dus hier heeft de 'lastige' periode iets langer geduurd. Op den duur werd het echter zo makkelijk. Nooit nadenken over melk die meedoet, gewoon mezelf meenemen en ergens rustig zitten. Ook al Anna ziek was, vond ik het erg fijn bv te geven. Nooit teveel en ze werd rustig van het drinken. Nu is het helemaal makkelijk natuurlijk, alleen 's ochtends nog even, maar ik ben blij dat ik toen volgehouden heb.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 14 juli 2008 @ 21:34:42 #154
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60106854
Ik heb er zelf erg lang tegen gevochten Utrecht, maar dan zat het ook bij mij en niet bij mijn zoontje.
Ik denk dat YPPY de belangrijkste dingen al wel noemt, ontsmetten en goed heet wassen. succes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60115847
Gelukkig kan ik je geen ervaringstips geven, Utrecht, maar ik hoop dat jullie er snel van af zijn!
pi_60163098
Heeft iemand van jullie toevallig nog een verpakking/gebruiksaanwijzing van AVENT in de buurt (sterilisator, kolf, flesjes, maakt niet uit)?

Die van mij zitten nog diep in verhuisdozen, ik zoek het nummer van AVENT Belgiė. Heb al via de site van avent gekeken en gegoogled, maar voorlopig niets.

Ben door mijn derde ventieltje heen, grrrr!
  Jubileum moderator donderdag 17 juli 2008 @ 12:46:49 #157
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60163489
Belgiė en Luxemburg: (+32) 09 259 1050
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60163626
Dank je wel, je bent een schat
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:55:57 #159
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60163647
Hoe gaat het met de spruw Utrecht?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:48:35 #160
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60175393
Wat ik mij nou al een jaar of drie afvraag:
Er wordt geadviseerd om je borsten niet met zeep te wassen maar ik heb er dan nog nooit bij gelezen of gehoord waarom niet. Ik heb alleen in de eerste maanden mijn borsten overgeslagen onder de douche. Waar komt dit advies nou vandaan en gaat het alleen over echte zeep of ook over douchegel/olie enz?
Ik heb dus ook nooit aan Emma gemerkt dat ze minder graag wilde drinken vlak na het douchen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60175485
Volgens mij is dat vanwege evt. uitdroging. Er zitten kliertjes in je tepelhof en die houden de boel soepel. Zeep zou dat kunnen verstoren (maar dit zou een gevalletje klok-klepel kunnen zijn hoor )
pi_60175514
In je zwangerschap bereiden je borsten zich voor op het geven van borstvoeding. Als je dan goed kijkt op je tepelhof, kun je soms (misschien zie je ze alweer ) een soort bobbeltjes zien zitten. Dat zijn de kliertjes van Montgomery. De naam kun je weer vergeten, maar het zijn talgkliertjes. De functie van die talgkliertjes is het soepel houden van tepelhof en tepel. Je ziet ze in de zwangerschap en na de bevalling en op een gegeven moment zie je ze niet meer.

Als je je borsten met zeep zou wassen dan zou je het talg dat tepelhof en tepels soepel houdt wegwassen.
Variety is the spice of life
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:56:33 #163
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60175575
Jelief, goede vraag!
Nooit meer bij stilgestaan eigenlijk, ik heb mijn borsten altijd gewoon met doucheschuim gewassen tijdens het douchen, Devin dronk er niet minder goed door ofzo.
Toen hij 'n maand of 2 oud was ben ik weer gaan zonnebanken. Direct daarna vond hij mijn melk duidelijk minder lekker, of misschien kwam het wel door de aftersun
Dat heeft een paar weken geduurd en daarna was hij er schijnbaar aan gewend geraakt, geen problemen meer.
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 17 juli 2008 @ 22:13:53 #164
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60175985
zeep droogt uit, dat wist ik. Maar ik mag dan toch aannemen dat doucheolie minder uitdroogt. ik heb iig geen last gehad van droge tepels
pi_60176177
Het gaat er vooral om dat je niet keihard gaat lopen schrobben (met een washand of zo). Dat er zeep of olie overheen loopt/rolt/schuimt of hoe heet dat doet er niet erg toe
Variety is the spice of life
pi_60176355
Ik spoel m`n borsten altijd alleen maar af, was ze nooit met zeep.

Ik ben nog steeds niet klachtenvrij trouwens Na de ontsteking aan m`n rechterborst bleef die borst pijn doen. Er zitten gewoon 2 plekken in die steeds pijn doen. Lactatiekundige is geweest en die dacht aan hyperlactatie omdat mijn borst voor een voeding aanvoelt alsof ik op dag 4 na de bevalling zit. Keihard en vol bulten en schijven.
Ik heb wel genoeg melk ja, maar heb dat altijd al gehad en nog nooit deze klachten gehad.
Ik zou het zo fijn vinden om gewoon nog ff klachtenvrij te kunnen voeden voor ze straks alweer 6 maanden is en aan de hapjes mag
Saartje
  donderdag 17 juli 2008 @ 22:45:20 #167
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60176736
Jemig Maneki..
ongestoord voeden lijkt je niet gegund zeg
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_60176800
Nee..tis blijkbaar een test om te zien of ik de titel 'moeder' wel waard ben ofzo
Kan me nu alweer op zitten te winden over de ha die maar vindt dat ik moet stoppen
Saartje
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:17:54 #169
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60182100
Hallo dames,
K kom me toch maar melden hier met misschien wel n hele domme vraag
Mijn dochter is 7,5 maand heeft de 1e 3 maanden een combinatie van voeding gekregen 70% bv 30% kv omdat ik simpelweg niet genoeg aanmaakte ( ja t kan echt ) de kv is op gegeven ogenblik 100% geworden en dat is nu ongv 4 maandjes zo omdat ik n fikse ontsteking kreeg en ab moest gaan gebruiken etc, na de ontsteking geen druppel voeding meer ook re-lactatie mocht niet meer baten. in de afgelopen tijd heeft ze ook niet naar de borst getaald, maar nu sinds enkele ochtenden tijdens de flesvoeding (die ik toch nog met huid-huid contact doe indien mogelijk ) begint ze telkens weer aan de borst te sabbelen en wordt erg boos omdat er niets uitkomt. haar flesje wil ze dan ook niet meer. ook al geprobeerd om met t-shirt aan te voeden maar dan pakt ze vast met t-shirt en al
Zou dit kunnen komen omdat ik weer in verwachting ben en er wellicht n bepaalde geurafgifte op zit, of zou t gewoon eigenwijsheid zijn.. graag jullie oordeel en advies
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_60182440
Maffemuts, wat gek!

En maneki

Ow, en in Belgiė werkt de AVENT-lijn anders dan bij jullie blijkbaar. Ik had gedacht: snel adres doorgeven en enkele dagen later post.
Niet dus, ik moest via een babywinkel of de apotheek bestellen. Gelukkig wel gratis maar je moet er toch maar weer voor omrijden...
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:59:07 #171
94046 PM-girl
pi_60188706
Wat bijzonder maffemuts! Geen idee hoe het kan komen.

Maneki, ik heb echt met je te doen zeg!

Nebelung, die bobbeltjes die jij beschrijft, zie ik bij mezelf nog steeds volgens mij. Of bestaan er nog andere bobbeltjes?
*
  zaterdag 19 juli 2008 @ 15:04:34 #172
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_60208638
Marlien heeft alweer spruw. Afgelopen maandag had ik de laatste dosis Daktarin gesmeerd en gegeven, maar vandaag zag ik weer witte puntjes aan de binnenkant van de wang en op het tandvlees. Ze dronk gisteren ook onrustiger en met smakgeluidjes, dus vandaag maar de huisartsenpost gebeld en we mogen weer smeren.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zaterdag 19 juli 2008 @ 16:11:47 #173
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60210003
Grijs misschien is het een idee om eensgentiaan violet te proberen?
  zaterdag 19 juli 2008 @ 22:31:28 #174
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_60215830
Wat is dat en waar haal je dat?
  zaterdag 19 juli 2008 @ 23:10:06 #176
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_60216427
Bedankt! Als we na de Daktarin-kuur weer spruw krijgen, is dat waarschijnlijk wel een optie.
  zondag 20 juli 2008 @ 08:23:12 #177
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60220541
Maffemuts, wat grappig zeg!
Klinkt wel logisch eigenlijk omdat er nu je zwanger bent weer van alles in werking wordt gesteld. Straks ga je waarschijnlijk ook weer melk lekken, benieuwd hoe ze dan reageert als er ineens wel wat uitkomt

Grijs, sterkte met het bestrijden van die nare spruw!

Maneki
Ik vind het zo sneu voor je! En laat je niks opdringen, ook door die huisarts niet. For what it's worth: ik vind je juist overkomen als een sterke vrouw en een lieve en zorgzame mama. Op en top moeder
.... met gevoel voor drama....
  zondag 20 juli 2008 @ 23:32:27 #178
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60235404
Dank je wel Kersjes, vind ik lief dat je dat zegt
Saartje
  maandag 21 juli 2008 @ 09:12:55 #179
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60238763
quote:
Op zondag 20 juli 2008 08:23 schreef Kersjes het volgende:
Maffemuts, wat grappig zeg!
Klinkt wel logisch eigenlijk omdat er nu je zwanger bent weer van alles in werking wordt gesteld. Straks ga je waarschijnlijk ook weer melk lekken, benieuwd hoe ze dan reageert als er ineens wel wat uitkomt
8< knip >8
Ja ik eigenlijk ook wel, ook bij brusje wil ik weer zolang als mn lichaam t toelaat borstvoeding geven, ik hoop ook dat het langer lukt dan met mijn dochtertje want ik mis t wel hoor dat intieme momentje
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_60245786
Nou, hier loopt de borstvoeding dus op volle toeren, enige minpunt; nog steeds die vervelende kloof.
Maar de pijn is wel vrijwel geheel weg, alleen nog gevoelig. Alleen het ziet er gewoon een beetje eng uit, vroeg de kraamverzorgster al toen die er nog was of me tepel et niet af kon vallen ofzow (Ik vind het een beetje een grote kloof).

En Amber hapt dus wel erg zuinig, ik corrigeer haar, en steeds weer opnieuw aan laten happen, en dan is het redelijk maar nog niet 100% grote hap.
Ze zet ook graag haar tuitmondje op, en ziet er dan uit als een heel tevreden en rustig aapje. Ze heeft gewoon een wat zuinig mondje vaak.

En slapen, ze is echt een slaapprinses, net is ze na 1 borst in slaap gevallen, ik denk kan ze nog een stukje aan de 2e, maar nee hoor, diepe slaap.
Dat geeft me toch de twijfel om er niet afentoe de kolf erbij te houden zodat iig m'n borsten niet op springen komen te staan.

Vannacht heeft ze trouwens van 00.30 tot 7.30 doorgeslapen! M'n dekbed had ook meteen een behoorlijke natte plek van de melk toen ik wakker werd, en d'r hangt echt een melkgeur in bed

Ik wil d'r woensdag gaan wegen bij het cb, kijken hoe het resultaat is, maar ik krijg bijna het idee dat ze of ruim voldoende binnenkrijgt of de melk gewoon lekker voedzaam is, afgezien van dat ze savonds onrustig kan zijn is ze de rest van de dag wel erg voldaan.

Maffemuts; hier weet Amber ook prima de tepel te vinden, ook met kleding aan;
Ik weet dat lammetjes iig naar een hoek zoeken qua vorm, dat is een imprent zeg maar, zo kunnen lammetjes ook tussen je benen duiken omdat ze die hoek denken te herkennen.
Geur dus, of wellicht ook vorm (orientatiepunten op je lichaam).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  maandag 21 juli 2008 @ 16:52:28 #181
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60247803
Geef het wat tijd Llewella voordat je naar de kolfgrijpt. Als je nu steeds gaat kolven verstoor je het vraag en aanbod principe.

Ikmerk dat mijn borsten voller en daardoor minder soepel zijn door de zwangerschap, ik moet weer de hamburgerhap toepassen bij Emma, anders hapt ze echt niet goed. Ik had al een tijdje dat het voeden wat pijnlijk was en vanmorgen deed ik het eigenlijk uit reflex ofzo en weg pijn!
  maandag 21 juli 2008 @ 20:07:20 #182
94046 PM-girl
pi_60251642
Llewella! Ik herinner me ineens dat ik daar ook bang voor was! Ik weet niet wat het precies is geweest (spruw, ontsteking of kloof), maar er zat een flink stuk kapotte huid op en rond mijn tepel. Ik was ook bang dat er iets af zou vallen! Het is niet gebeurd, so don't worry

Bij mij was dat wel redelijk vlug voorbij, maar ik voedde met een tepelhoedje de eerste 12 weken. Niet handig, wel nodig en toevallig ook fijn voor dat wondje toen.

Jelief, goed instinct geweest dus! Kijk je uit, naar het tandemvoeden?
*
  dinsdag 22 juli 2008 @ 08:54:09 #183
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60260782
borstontsteking dat was natuurlijk een kwestie van tijd. Kijken of ik het de baas kan worden zonder AB want ik ben nog gaar van de vorige kuur. Blegh
Saartje
  dinsdag 22 juli 2008 @ 08:55:24 #184
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60260794
Jemig zeg, het zit je wel tegen. Je hebt nu wel alles dat mis kan gaan gehad. Sterkte.
*OUD heilige*
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:10:23 #185
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60261019
PM-girl, ja dat is wel iets wat mij erg leuk lijkt.Ook zwaar wel denk ik maarja ik kan Emma wel heel goed duidelijk maken dat de baby voor gaat.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:46:11 #186
94046 PM-girl
pi_60266015
Maneki, Beterschap!

Jelief, Emma is er inderdaad groot genoeg voor om het te snappen denk ik. Leuk vooruitzicht!
*
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:06:08 #187
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60266549
Dat was overigens een nogal korte post omdat Emma persé naar boven wilde om te drinken (korte nacht) . Ik hoor vooral dat het erg fijn is als je stuwing krijgt en er nog een drinker rondloopt. Ik denk dat ik Emma gewoon op haar normale momenten laat drinken maar wel altijd nį de baby. We zien het wel hoe het loopt.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 14:41:52 #188
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_60269161
Oh Maneki beterschap!

Ik heb hier nog nooit gemeld dat het gedeeltelijk afbouwen erg goed is gegaan. Heb 3 weken de tijd genomen om 3 voedingen te vervangen, en de productie is nog erg goed nu op de tijdstippen dat ik voed. Overdag geen last van harde plekken of lekken ofzo.
Ik geef nu s'ochtends vroeg (half 7 meestal) en s'avonds voor wij naar bed gaan (23.00h meestal) nog BV en dat gaat heel goed! (ze slaapt dan ook heerlijk de nachten door meestal)

Het zijn 2 heerlijke momenten samen op bed, en overdag KV.

Het is precies goed zo... Ik voel me er goed bij, en Floortje ook!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 14:50:55 #189
94046 PM-girl
pi_60269399
Super DeLiedje! Dat is toch een ideaalplaatje, wanneer mama en kind zich er goed bij voelen?
*
pi_60270350
Wat goed, Deliedje!
  woensdag 23 juli 2008 @ 08:43:38 #191
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60287681
Met lood in m`n schoenen ga ik strkas maar weer naa de HA.
Lactatiekundige had gisteren aangegeven niets voor me te kunnen te betekenen omdat ze echt geen idee had wat het probleem was
Ik begin me een beetje een freakshow te voelen zo
Misschien is een homeopaat nog iets want ik weet het zelf ook niet meer. Maar ja, ik ben dan ook geen dokter.
Saartje
pi_60288171
Veel sukses en sterkte Maneki!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  woensdag 23 juli 2008 @ 09:47:21 #193
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60288765
Jullie voelen je er goed bij, dan is het goed DeLiedje.

Succes Maneki, hopelijk komt er ineens een wonderoplossing voorbij.
*OUD heilige*
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:04:14 #194
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60290398
Ik heb hem nog maar eens goed duidelijk gemaakt dat stoppen geen optie is, dat leek hij nu wel te accepteren.
Ik heb een verwijsbrief meegekregen voor een echo van de borsten, en eventueel een punctie als ze ee verdachte plek of ontsteking zien. Daarbij moet ik ook bloed laten prikken op zo`n beetje alles, van vit. B12 tot nierfunctie dus ik ben heel benieuwd...
Saartje
pi_60290732
da's beter nieuws dan ik verwacht had, Maneki! Hopelijk komt er wat uit de echo en het verdere onderzoek.
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:09:35 #196
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60292123
Woei ik zou meteen vanmiddag al terecht kunnen maar omdat ik het bloedprikken ook daar kan laten doen en dat nuchter moet gebeuren, ga ik morgenochtend meteen. Actie
Saartje
pi_60292190
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:17:19 #198
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60292307
pfffff.... heb je de afgelopen vijf maanden al wel een hele week zonder 'gedoe' kunnen voeden?
wordt wel een keer tijd.

Fijn dat je zo snel terecht kunt!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:44:57 #199
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60292952
Van week 3 tot week 5 heb ik [robleemloos kunnen voeden
Dus ik ga nu gewoon maar door met voeden tot ik minimaal 6 maanden klachtenvrij ben, al moet het tot Saar 6 jaar is
Saartje
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:47:12 #200
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60292998
6 jaar Gaat ze dan niet bijten?
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')