Hate to say, maar bij mij was zwangerschap echt einde oefening.. Ik kon opvoeren wat ik wilde, maar het had geen enkel effect. Na een paar weken heb ik het toen echt opgegeven (al zal Tijn toen met z'n 7 maanden wel vaker gedronken hebben dan Fons nu nog.. opgeven was dan ook 'makkelijker' .. het kind had hongerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:28 schreef Bass-Miss het volgende:
Iemand enig idee wanneer er weer volop melk is tijdens een zwangerschap?
Ik begin dat uren droogtutteren en wisselen nogal beu te worden....
Tja, hier is het geen kwestie dat ik liever niet wil stoppen, maar Fons die nogal hardnekkig is en constant wil blijven drinken, ook al komt er bijna niks meer. Moest hij gewoon stoppen zou het ook opgelost zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hate to say, maar bij mij was zwangerschap echt einde oefening.. Ik kon opvoeren wat ik wilde, maar het had geen enkel effect. Na een paar weken heb ik het toen echt opgegeven (al zal Tijn toen met z'n 7 maanden wel vaker gedronken hebben dan Fons nu nog.. opgeven was dan ook 'makkelijker' .. het kind had honger)
wordt je daar niet kriegelig van?? Ik merk dat ik al zenuwachtig word als Jen 5 slokken drinkt, vervolgens lacht, weer 5 slokken, dan weer brullen omdat het niet snel genoeg gaat... weer happen, druk doen, weer los, brullen, happen,(TSR) en dan pas rustig gaat drinken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:07 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Tja, hier is het geen kwestie dat ik liever niet wil stoppen, maar Fons die nogal hardnekkig is en constant wil blijven drinken, ook al komt er bijna niks meer. Moest hij gewoon stoppen zou het ook opgelost zijn.
Ik hoop eigenlijk wel dat hij er genoeg van heeft tegen de geboorte van zijn broer of zus, of iig niet meer zo dikwijls wil drinken.
Nu ja, tegen dan is hij natuurlijk weer een stuk ouder en valt er hopelijk wat beter mee te praten...
Maar nu is het dus, vijf slokken, "daaaaan!!", andere kant weer hetzelfde, "daaaaaan!!'', en weer naar de eerste borst... en zo verder...
Hier precies dezelfde situatiequote:Op maandag 7 juli 2008 22:13 schreef YPPY het volgende:
Hier is het nu ook na een paar slokken wisselen, maar niet omdat het terugloopt ivm een zwangerschapZe is ook sneller afgeleid, ik ben benieuwd hoe lang ze door blijft drinken.
Ja, best wel, daarom dat ik hoop dat hij ofwel snel stopt ofwel er weer volop melk is zodat hij na vijf minuten propvol zit...quote:
BV liep bij mij dus niet goed, ik had te weinig voedingswaarde, wel genoeg melk maar ze kreeg dus te weinig voeding binnen, daarom moest ik bij gaan voeden.. (waarschijnlijk omdat ik zelf ook heel slecht at door de stress destijds)quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Toch wel knap dat koemelk zogezegd beter zou zijn om allergie tegen te gaan, terwijl koemelk een van de meest voorkoemende allergie-en is.
En DJMO normaliter gezien is vast voedsel het eerste jaar BIJvoeding, en kan een kindje prima teren op alleen BV en komt daardoor geen voedingsstoffen oid tekort als de BV goed loopt.
6 Maanden is gewoon het beste omdat de darmpjes dan gerijpter zijn en het lichaam zo geregeld is dat ze dan de beste slik/hap/kauw reflexen hebben.
ik was toen net 19 .. wist van toeten noch blazen, liet me alles voorkauwen door het CB. ik heb nu wel meer ervaring, en bovendien twee nichtjes in de buurt die allebei in de zorg zitten én beiden net bevallen zijn dus ik heb nu genoeg (ervarings) deskundigen de buurtquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:38 schreef p_iglet het volgende:
te weinig voedingswaarde is onzin!!!
zelfs in hartje afrika hebben ze genoeg voedingswaarde in hun melk...
als je kindje bij 4/5 maanden niet genoeg groeide, dan is op het CB waarschijnlijk vergeleken met dezelfde curve als voor flesvoedingskindjes.
Voor borstvoedingskindjes is het heel normaal om rond die tijd minder te groeien.
Sterker nog, in Afrika wordt het ondervoedingsprobleem juist pas geboren als men stopt met de borstvoedingquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:38 schreef p_iglet het volgende:
te weinig voedingswaarde is onzin!!!
zelfs in hartje afrika hebben ze genoeg voedingswaarde in hun melk...
als je kindje bij 4/5 maanden niet genoeg groeide, dan is op het CB waarschijnlijk vergeleken met dezelfde curve als voor flesvoedingskindjes.
Voor borstvoedingskindjes is het heel normaal om rond die tijd minder te groeien.
Uhm, wat is 'vollop'? Ik herken het niet dat ik minder melk als vorrheen heb tijdens de zwangerschappen. Wél herken ik dat de kindjes ouder werden en hierdoor de productie beter op ze was afgestemd waardoor er geen melk meer 'over' was.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:28 schreef Bass-Miss het volgende:
Iemand enig idee wanneer er weer volop melk is tijdens een zwangerschap?
Ik begin dat uren droogtutteren en wisselen nogal beu te worden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |