Qua inslagen per minuut valt het sowieso tegen. Het meeste tref je nog in de buurt van Oldenzaal - Nordhorn aan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:35 schreef Mani89 het volgende:
edit: zit niet zoveel onweer in het deel (links) wat over mijn regio moet komen zo te zien
iddquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Qua inslagen per minuut valt het sowieso tegen. Het meeste tref je nog in de buurt van Oldenzaal - Nordhorn aan.
Alleen in arnhem of ook in zevenaar. Hier dus ook nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:44 schreef Dave7 het volgende:
Als ik buienradar moet geloven zou het lekker moeten plenzen @ Arnhem! Alleen doet dat het niet....
Een MCS is 's nachts vaak helemaal in z'n element, dus zo snel zal zo'n buiensysteem niet afzwakken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Volgensmij bloedt dat ding in Belgie dood voordat het hier goed en wel aankomt .. hij is ook al lang onderweg (ontstond vgm ergens in zuid frankrijk)
Ik wil je wel een golden shower geven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef Jojoortje het volgende:
Nog steeds benauwd en vies klam hier in Twente
Ik wil nu een flinke bui!
NU!
Nee dankjequote:Op woensdag 2 juli 2008 23:59 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik wil je wel een golden shower geven.
Die hoorde ik ook, en dat was inderdaad de enige.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:54 schreef DJKoster het volgende:
Net, volgens mij, 1 zware rommel in Enschede.. Verder niets bijzonders deze avond..
http://www.buienradar.nl/quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die hoorde ik ook, en dat was inderdaad de enige.Bah, het trekt hier weer ouderwets langsheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |