Qua inslagen per minuut valt het sowieso tegen. Het meeste tref je nog in de buurt van Oldenzaal - Nordhorn aan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:35 schreef Mani89 het volgende:
edit: zit niet zoveel onweer in het deel (links) wat over mijn regio moet komen zo te zien
iddquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Qua inslagen per minuut valt het sowieso tegen. Het meeste tref je nog in de buurt van Oldenzaal - Nordhorn aan.
Alleen in arnhem of ook in zevenaar. Hier dus ook nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:44 schreef Dave7 het volgende:
Als ik buienradar moet geloven zou het lekker moeten plenzen @ Arnhem! Alleen doet dat het niet....
Een MCS is 's nachts vaak helemaal in z'n element, dus zo snel zal zo'n buiensysteem niet afzwakken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Volgensmij bloedt dat ding in Belgie dood voordat het hier goed en wel aankomt .. hij is ook al lang onderweg (ontstond vgm ergens in zuid frankrijk)
Ik wil je wel een golden shower geven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef Jojoortje het volgende:
Nog steeds benauwd en vies klam hier in Twente
Ik wil nu een flinke bui!
NU!
Nee dankjequote:Op woensdag 2 juli 2008 23:59 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik wil je wel een golden shower geven.
Die hoorde ik ook, en dat was inderdaad de enige.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:54 schreef DJKoster het volgende:
Net, volgens mij, 1 zware rommel in Enschede.. Verder niets bijzonders deze avond..
http://www.buienradar.nl/quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die hoorde ik ook, en dat was inderdaad de enige.Bah, het trekt hier weer ouderwets langsheen.
Half uur later, nog steeds niets.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:02 schreef DJKoster het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/
Ik zie nog een klein actief gebiedje onze kant opkomen... wie weet..
Het zal wel niet![]()
Same here. (Breda)quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:21 schreef Klonk het volgende:
valt me op dat het nog steeds tamelijk benauwd is buiten, een fris windje zou erg lekker zijn
klopt maar ik kreeg voor geen meter die hitte uit mijn slaapkamer weg.quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:41 schreef Adelante het volgende:
airco aan? zo warm was het toch niet meer vannacht?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:27 schreef Rikketik het volgende:
Vannacht ook niks gehad in Enschede Hengelo. Of ik moet er doorheen geslapen hebben, maar dat lijkt me sterk.
Hier ook flink benauwd trouwens.
Hier wel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:41 schreef Adelante het volgende:
airco aan? zo warm was het toch niet meer vannacht?
Merk er anders niks van, hier in het centrum!quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Het begint hard te waaien in Groningen.Eindelijk verkoeling.
Het begint nu te waaien en het wordt bewolkt, dus wellicht wat regen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:27 schreef Rikketik het volgende:
Vannacht ook niks gehad in Enschede. Of ik moet er doorheen geslapen hebben, maar dat lijkt me sterk.
Hier ook flink benauwd trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |