* is it a badeend, is it a badeend??? *quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:02 schreef DemonRage het volgende:
Vanuit Frankrijk trekt er een monster België binnen.
Volgens mij gaan ze recht over Delftquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:02 schreef DemonRage het volgende:
We kunnen alleen maar raden wat het doet als het de grens België-Nederland passeert. Zal het tegen die tijd verder geactiveerd zijn of juist ingezakt? Zit er dan meer onweer op of is het alleen een flinke plens regen? Vallen wij in de prijzen of gaat het beste deel naar de moffen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:08 schreef Againzender het volgende:
tering, dat is echt een fors complex zeg, zie het nu dus net op de radar, en vooral de waarnemingen uit Frankrijk. Vooral aan de oostkant (wat Nederland niet zal raken) meldingen van veel ontladingen, hagel en zware windstoten.
onweer komt er eigenlijk net in daar, wie weet wat er nog gebeurt...quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:09 schreef Fredo55 het volgende:
Héhé, toch nog onweer hier in Zeeland.![]()
Hoor het continu rommelen richting het zuiden. (Die losse bui bij Zeeland)
Daarachter is het grote werk, zit helaas geen onweer in, wel rode pitten.
Canon Powershot S5 met CHDK firmware. Dus ik kan de sluitertijd instellen op maximaal 64 seconden. Dit doe ik i.c.m een statief. Diafragma zo klein mogelijk instellen, F8.0 dus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:04 schreef Pakspul het volgende:
Met wat voor een camera als ik vragen mag?
idd, blijft afwachten. Vanmomrgen ook een potentieel mooie bui boven Belgie, maar de organisatie daarin verdween opeens ook vrij rap, en toen was het weg.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar raden wat het doet als het de grens België-Nederland passeert. Zal het tegen die tijd verder geactiveerd zijn of juist ingezakt? Zit er dan meer onweer op of is het alleen een flinke plens regen?
Er kan in de tussentijd nog veel veranderen aan het complex.
Ziet er mooi uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:02 schreef DemonRage het volgende:
What's that coming over the hill ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
De tering, wat komt daar voor neerslagmonster België binnengewandeld? :
Een uit de kluiten gewassen badeend.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
What's that coming over the hill ?
De buienradar schatting, dat is 10% waarheid zeg maarquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
De tering, wat komt daar voor neerslagmonster België binnengewandeld?
Lijkt idd wel mee te vallen, al hoor ik hier toch wel wat deze kant op komen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Zit zo te zien niet veel onweer in dat monster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |